心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1841#
發表於 08-9-23 12:32 |只看該作者
咁 3 點左右咪要預備 lor.....

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 12:31 發表
我頭先係自由度裝到架

預計4點鐘掛8號風球


上午9時黑格比已進入香港390公里範圍,若速度及強度不變,今日下午4時(港股收市),黑格比已經到達香港以南190公里,相信很有可能發出八號烈風信號的時間會提前至下午4時,而下午2 ...


翡翠宮

積分: 76971


1842#
發表於 08-9-23 12:34 |只看該作者
實六小萬 mouth: mouth: mouth:
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 12:23 發表



仲有每日逗留bk時間不少於16個小時, 夠唔夠勁做你偶像先??


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1843#
發表於 08-9-23 12:38 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 12:32 發表
咁 3 點左右咪要預備 lor.....

1點半好汁好手袋喇, 3:00太遲喇


翡翠宮

積分: 76971


1844#
發表於 08-9-23 12:39 |只看該作者
禾不留刀整裝對發架 味日返工張枱亂到亞孖刀5認得, 一到修工5水一分中禾張枱一甩陳刀矛架 禾紅樹長日刀化李張枱拱亂軒解拱快則巧既 禾化個d械道具雷要修埋容咩2
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 12:38 發表

1點半好汁好手袋喇, 3:00太遲喇


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1845#
發表於 08-9-23 12:40 |只看該作者
邊有咁多 wor....朝早 8:10 - 5:45 系 office 9.5 hours... ...夜晚 3 hours + 埋都系 12 個幾鐘之嘛....

原文章由 ringoivy 於 08-9-23 12:34 發表
實六小萬 mouth:mouth:" /> mouth:mouth:" /> mouth:mouth:" />


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1846#
發表於 08-9-23 12:40 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-9-23 12:34 發表
實六小萬 mouth: mouth: mouth:

有時我溫返書, 半夜1點幾仲見到孖媽 你話佢係咪好靳先??mouth:


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1847#
發表於 08-9-23 12:41 |只看該作者
第 2 日假期就系......

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 12:40 發表

有時我溫返書, 半夜1點幾仲見到孖媽 你話佢係咪好靳先??mouth:


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1848#
發表於 08-9-23 12:43 |只看該作者
[img][/img]


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1849#
發表於 08-9-23 12:44 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-9-23 12:39 發表
禾不留刀整裝對發架 味日返工張枱亂到亞孖刀5認得, 一到修工5水一分中禾張枱一甩陳刀矛架 禾紅樹長日刀化李張枱拱亂軒解拱快則巧既 禾化個d械道具雷要修埋 ...

我記得你講過你份工都冇嘢做嘅 咁你d道具有冇耐唔耐換一換??費時你老細睇穿你把戲啦


公爵府

積分: 29725


1850#
發表於 08-9-23 12:56 |只看該作者
不過,禾一路聽收恩雞,天聞台化應該放工後先卦wor~~mouth: mouth:

[ 本文章最後由 WINNIEYIP 於 08-9-23 13:06 編輯 ]


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1851#
發表於 08-9-23 13:09 |只看該作者
原文章由 WINNIEYIP 於 08-9-23 12:56 發表
不過,禾一路聽收恩雞,天聞台化應該放工後先卦wor~~mouth: mouth:

車~~蝕卓呀!!!


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1852#
發表於 08-9-23 13:10 |只看該作者
原文章由 WINNIEYIP 於 08-9-23 12:56 發表
不過,禾一路聽收恩雞,天聞台化應該放工後先卦wor~~mouth: mouth:
[img][/img]


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1853#
發表於 08-9-23 13:17 |只看該作者
食飽 lu.......麵包.......


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1854#
發表於 08-9-23 13:18 |只看該作者
亞 sa 今日系咪要湊女呢...吾見人....


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1855#
發表於 08-9-23 13:18 |只看該作者
禾舌米粉

+陣巧

原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 13:17 發表
食飽 lu.......麵包.......
[img][/img]


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1856#
發表於 08-9-23 13:19 |只看該作者
有工人ee刀要幫手臭呂??

原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 13:18 發表
亞 sa 今日系咪要湊女呢...吾見人....
[img][/img]


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1857#
發表於 08-9-23 13:19 |只看該作者
收工後先掛....搭車會方便 d wor....

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:09 發表
車~~蝕卓呀!!!



QUOTE:
原文章由 WINNIEYIP 於 08-9-23 12:56 發表
不過,禾一路聽收恩雞,天聞台化應該放工後先卦wor~~mouth: mouth:


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1858#
發表於 08-9-23 13:21 |只看該作者
自己 6 gar...定系外賣.....
咁你使使去眠一眠.....

原文章由 小科豆 於 08-9-23 13:18 發表
禾舌米粉

+陣巧


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1859#
發表於 08-9-23 13:21 |只看該作者
今日吾見佢 wor.......

原文章由 小科豆 於 08-9-23 13:19 發表
有工人ee刀要幫手臭呂??


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1860#
發表於 08-9-23 13:23 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 13:17 發表
食飽 lu.......麵包.......

孖媽你真係無新e, 早又吔包, 午又吔包.........mouth: 唔通夜晚吔鮑??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo