懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3208


1841#
發表於 08-11-13 09:54 |只看該作者
Hi, 各位好, 你昨天第一次去母嬰院check, 已8week la, 未照過超聲波(next week), 所以有d期待.

我有一個就來4yr的女


大宅

積分: 3208


1842#
發表於 08-11-13 09:58 |只看該作者
你地有沒有好多肚風的問題?人時頂住好幸苦 有何解釋方法?


男爵府

積分: 6052


1843#
發表於 08-11-13 10:22 |只看該作者
麥兜MaMa ,

叫你先生食西芹丫!西芹可以降血壓!


大宅

積分: 3137

畀面勳章


1844#
發表於 08-11-13 10:34 |只看該作者
嘻嘻,我都係高鹷產婦,已經用緊媽媽bra,因為自己嗰啲已經唔啱.

你可以試吓呢嗰link...http://chinesefortunecalendar.com/PredictSex.htm

原文章由 Norley 於 08-11-12 16:01 發表
各位0906MAMA, 您哋好!

我係090614MAMA,今次係第一胎,現在已9WK, 係超高O產婦, 希望今次事事順利啦!  多多指教!

看了個WEB成個月,呢度真係好熱鬧及好多資訊。你哋話看春宮圖便知仔定女?其實在邊度看及怎樣看, 可否講我知呀!

另外, 你地 ...


大宅

積分: 3137

畀面勳章


1845#
發表於 08-11-13 10:36 |只看該作者
問咗醫生佢哋話冇問題,但係始終有啲唔放心.

諗住買嗰放濕器,睇吓會唔會好啲...

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-12 15:29 發表


問清楚醫生你對噴葯既擔心.
如果ok, 千祈咪停用. 媽咪病對bb都唔好架.
有無方法令間房恆溫&保溫呀?


男爵府

積分: 5524


1846#
發表於 08-11-13 10:39 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-13 10:22 發表
麥兜MaMa ,

叫你先生食西芹丫!西芹可以降血壓!


試過買杯西芹苦瓜汁比佢, 佢有飲, 不過打死唔肯再飲
之前有個老中醫夾道佢, 不過拆樓唔知搬左去邊. 我之前果個同佢唔夾...佢早前頸痛, 連佢d兄姊都話小心同血壓有關..佢又話係扭傷... 再係咁都好鬼擔心


男爵府

積分: 5524


1847#
發表於 08-11-13 10:46 |只看該作者
原文章由 kumkum1708 於 08-11-13 10:36 發表
問咗醫生佢哋話冇問題,但係始終有啲唔放心.

諗住買嗰放濕器,睇吓會唔會好啲...


放濕器保濕會好d, 呢排又乾又凍左, 連個大大隻既男同事都今早流鼻血丫.


男爵府

積分: 5524


1848#
發表於 08-11-13 10:47 |只看該作者
原文章由 Tung.Tung.Mimi 於 08-11-13 09:58 發表
你地有沒有好多肚風的問題?人時頂住好幸苦 有何解釋方法?


有呀, 勁多汽


大宅

積分: 3208


1849#
發表於 08-11-13 10:58 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-13 10:47 發表


有呀, 勁多汽

好"橙", 放都放不出, 太多...


大宅

積分: 2361


1850#
發表於 08-11-13 11:19 |只看該作者
原文章由 nic_bb 於 08-11-13 00:14 發表
flytolittlemoon,
我係極怕痛架,之前照輸卵管都照到喊...
但宜家諗諗吓又想試吓自己生...好掙扎^^
人哋話廣華婦產科都好出名,
所以我都BOOK咗...
多謝妳既意見! ...

明白...其實我都驚痛架! 不過呢,一諗到開刀之後,傷口埋口仲痛仲辛苦呀! 頭幾日落唔到床都似,仲點照顧b呢?
上次我聽講座個醫生話,[無痛分娩]係完全唔痛架,個大肚婆係可以舒舒服服咁訓十幾個鐘,等到差不多開晒之後,先減葯,等你痛番,有番d感覺先容易生出黎! 你可以問下醫生意見喎!


大宅

積分: 3574


1851#
發表於 08-11-13 11:52 |只看該作者
nic_bb
開刀定順產…政府定私家生…LE D問題真係令人煩惱~~
不過我都覺得唔好聽人講咁多…自己想點就點…順產係自然D…但冇話開刀係唔好...都係睇自己既需要同要求!!!論服務…就梗係C+會好一D…
我之前都心思思想去C+順產…不過都係怕Touchwood有咩事…會out bud…所以而家都好大機會會返政府生!!!不過都會plan順產先既~~~

lexing,
開心見到你咁positive…盡哂力就等個天安排la!!!無論係咩結果…你都要be strong!加油呀~~~

Norley,
你好呀~~~清宮圖你可以check下le度呀~~~
http://melon_ing.mysinablog.com/ ... mp;articleId=828102

我早幾個星期已經換哂大肚bra同大肚褲la…真係舒服好多架!!!我買bra就去左010同媽媽世界買…衫褲就係總統商場G22鋪買!!!就係咁…唔見左好多$$$~~~

新手MAMA,
Welcome呀~~~
3年抱兩真係辛苦d…可唔可以係床到or坐係度攬攬個女…唔好抱埋身呀?唔理佢..佢又好慘既~~~

kvi,
我都聽人講…嘔姐係孕婦脾胃虛…所以唔一定係好事黎既~~~
你而家幾多wks呀???食得咪好lor…唔好自己嚇自己la~~~
我都由10wk到開始胃口好返d…!
我bk左1/12睇余醫生呀…不過之前未睇過~~~你係咪睇開佢架???
我係tko clinic呀~~~

pookybear,
你而家幾多wks呀????放心la…十日好快過~~~

koyuki,
我好明白你比你睇住食野既心情…因為我都係咁架…不過我係肥人…佢地都係咁對我架…成日叫我食le d…食個d…又話女人肥d好…又成日夾野比我食…sigh!!!
我知佢地對我好…但係真係食得唔安樂…
我今晚要上去6299到食飯la!!!係我有左以黎第一次上去…順便向佢地宣佈喜訊!sigh…不過真係有d怕怕地…都係叫c6食完餐飯先好講…
Haha…唔知今晚我又有冇’’驚喜’’le~~~
睇書話我地le個名周數既媽媽係會易d有情緒波動架…如果你怕發炆憎…可唔可以少dd返去食飯呀?等再大少少…先多d返去食lor~~~或者叫你c6開聲幫下你la!
唔好勞氣~~~


大宅

積分: 3574


1852#
發表於 08-11-13 11:52 |只看該作者
由佢地黑lor...嘔係大肚婆既專利...hahahah!!!!


原文章由 060905 於 08-11-13 00:43 發表
我陀盈盈個時真係試過忍唔住, 一飲完即嘔, 我6299塊面黑個鑊lo!


大宅

積分: 3574


1853#
發表於 08-11-13 11:55 |只看該作者
祝小兜快高長大...同你揮揮手...say hello!!!
西芹係有用...不過如果佢acute血壓高...西芹都唔係藥可以幫佢即降血壓wow!!!最好都係同佢去睇醫生la!!!安全d~~~


原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-13 09:15 發表
好心急, 明天又同小兜見面.
c6好可憐, 公司爆鑊, 壓力大, 睡唔好, 仲要生日比老細照肺. 而家血壓好高. 想捉佢睇中醫, 佢又唔肯....有d咩野可降壓 ...


大宅

積分: 3574


1854#
發表於 08-11-13 12:01 |只看該作者
超多氣...食完同未食野都係咁有胃氣~~~飲熱檸水個胃會舒服d...你試下la!!!

食左中醫就好d...不過胃氣變左嗅屁lor...每晚訓覺都有好多嗅屁...我c6就慘d...keke!!!


原文章由 Tung.Tung.Mimi 於 08-11-13 09:58 發表
你地有沒有好多肚風的問題?人時頂住好幸苦 有何解釋方法?


大宅

積分: 3574


1855#
發表於 08-11-13 12:08 |只看該作者
各位...
我今朝又去完睇中醫...佢幫我把左脈話le胎好大機會係b仔...早幾日去照USG...張醫生都話似有D野突出黎....
唔通真係仔?????
我睇清宮圖明明係女架....
雖然口講生仔生女都冇所謂...但係當知道可能係仔時...又有D失落...原來自己都係想生女多D...KEKE~~~
不過生仔先...6299同GRANDMA 會開心D...有個交代咁LOR~~~
SIGH!!!心情真係有D複雜...不過我一日未見到個菇菇仔...我係唔會信架..:;pppp:


大宅

積分: 1575


1856#
發表於 08-11-13 12:12 |只看該作者
當6299叫我食呢食路時, 我會話医生叫我戒口食清淡d。慢慢, 佢哋見迫唔到都冇咩出聲lu。睇完你哋d 6299 嘅事蹟, 真覺得天外有天。



大宅

積分: 1575


1857#
發表於 08-11-13 12:24 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 12:08 發表
各位...
我今朝又去完睇中醫...佢幫我把左脈話le胎好大機會係b仔...早幾日去照USG...張醫生都話似有D野突出黎....
唔通真係仔?????
我睇清宮圖明明係女架....
雖然口講生仔生女都冇所謂...但係當知道可 ...


我成日形住係仔, 如果照到係女, 我都會心情複雜。6299有兩個仔, 上一胎我同老公弟弟太太同時有喜(我囡囡細一個月), 兩個齊齊生女, 好似約埋咁, 唔知6299有冇唔高興呢? 不過, 話知佢, 我生完呢個都收工lu ! 好彩, 冇俾咩我聽姐。



大宅

積分: 3208


1858#
發表於 08-11-13 12:26 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 12:01 發表
超多氣...食完同未食野都係咁有胃氣~~~飲熱檸水個胃會舒服d...你試下la!!!

食左中醫就好d...不過胃氣變左嗅屁lor...每晚訓覺都有好多嗅屁...我c6就慘d...keke!!!


...

ha ha, 我都會look 中e, but 不想吃太多藥,
try 下o水first, thanks


大宅

積分: 3208


1859#
發表於 08-11-13 12:28 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-13 12:24 發表


我成日形住係仔, 如果照到係女, 我都會心情複雜。6299有兩個仔, 上一胎我同老公弟弟嘅太太同時有喜(我囡囡細一個月), 我哋兩個齊齊生女, 好似約埋咁, 唔知6299有冇唔高興呢? 不過, 話知佢, 我生完呢個都 ...

same, 成日形住係仔, 因有一女, but 需要有壞的心理準備
加油
我都收工, 減肥la


大宅

積分: 3574


1860#
發表於 08-11-13 12:43 |只看該作者
我咪就係成日形住係女lor...點知而家中西醫都話係仔...真係要d時間自己調節一下個心情呀...
其實我以前未有既時候...成日都想生個仔先架...因為我覺得做大家姐好辛苦(我自己係大家姐lor)...自己成日都想有個哥哥!!!
而家可能真係恨到la...又想生女....sigh....mouth:
算la...仔女都係個天比既...


原文章由 Maria 於 08-11-13 12:24 發表


我成日形住係仔, 如果照到係女, 我都會心情複雜。6299有兩個仔, 上一胎我同老公弟弟嘅太太同時有喜(我囡囡細一個月), 我哋兩個齊齊生女, 好似約埋咁, 唔知6299有冇唔高興呢? 不過, 話知佢, 我生完呢個都 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo