在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 33575


1841#
發表於 08-12-16 14:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1842#
發表於 08-12-16 14:41 |只看該作者
係law...我剛食飽返來啦...日日食飯都有兩粒中... 因為老板放緊假lu

原文章由 Ivy-Cheung 於 08-12-16 14:16 發表
食飽曬,你地各位食飽未啊?
我公司冇食飯時間的,每日都系叫外賣返公司食,冇得出去行下,有時都幾辛苦。


別墅

積分: 732


1843#
發表於 08-12-16 15:09 |只看該作者
系啊,冇架,每日到時到候叫外賣咯,外賣來佐就食,但就無規定你食幾耐。其實可以出去食,出去食就一個鍾。就冇得叫公司拿返錢,係公司叫外賣就公司俾錢。出去食得自己一個人,不如係公司食啦,省餐飯錢都好嘛。





原文章由 貓姐 於 08-12-16 14:40 發表
why會冇食飯時間? 咁咪想休息下都唔得囉?


禁止訪問

積分: 33575


1844#
發表於 08-12-16 15:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


1845#
發表於 08-12-16 15:12 |只看該作者
今日到我坐到想瞓覺了,但又唔敢瞓。今日睇來一定可以好准時收工,聽日又會係咁,事關兩個老細聽日會上大陸廠睇貨。
呢個時候我可以做D乜野呢?


別墅

積分: 732


1846#
發表於 08-12-16 15:16 |只看該作者
OK啦,人工唔高,福利一般,但勝在容易話爲,因爲知我有個小朋友,一定唔OT(除非好急好急D野)。如果不是我都做唔到,因爲我屋企冇人幫手亦冇工人。最不如意的就係離屋企遠。


原文章由 貓姐 於 08-12-16 15:12 發表
哦, 如果公司比梗係公司食喇, 比我都會
你公司都唔錯喎, 包埋lunch


禁止訪問

積分: 33575


1847#
發表於 08-12-16 15:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


1848#
發表於 08-12-16 15:33 |只看該作者
我都想搵份咁既工,最緊要唔洗ot。其實e+份工既人工都係一般,但就要always work on weekend。

原文章由 Ivy-Cheung 於 08-12-16 15:16 發表
OK啦,人工唔高,福利一般,但勝在容易話爲,因爲知我有個小朋友,一定唔OT(除非好急好急D野)。如果不是我都做唔到,因爲我屋企冇人幫手亦冇工人。最不如意的就係離屋企遠。


...


大宅

積分: 1972


1849#
發表於 08-12-16 15:35 |只看該作者
揾下邊樹有sales lor...

原文章由 Ivy-Cheung 於 08-12-16 15:12 發表
今日到我坐到想瞓覺了,但又唔敢瞓。今日睇來一定可以好准時收工,聽日又會係咁,事關兩個老細聽日會上大陸廠睇貨。
呢個時候我可以做D乜野呢? ...


別墅

積分: 732


1850#
發表於 08-12-16 15:36 |只看該作者
我怕死的,我淨係敢上BK,打機同煲劇都唔係好敢,怕突然有人返來收唔切,除非我肯定果日唔會有人返來。:lol:




原文章由 貓姐 於 08-12-16 15:25 發表
上yahoo打online game, 上bk......


禁止訪問

積分: 33575


1851#
發表於 08-12-16 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


1852#
發表於 08-12-16 15:40 |只看該作者
我想問一個好愚蠢既問題,點解你地發表佐回複,我唔會即時睇到,每次要我去按一下重新整理先至睇到的?因爲我加入BK無幾耐,有好多設置不會用。


禁止訪問

積分: 33575


1853#
發表於 08-12-16 15:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


1854#
發表於 08-12-16 16:02 |只看該作者
因爲平時好少上這些討論區,多數上MSN同聊天室,所以不是好知。上佐幾日BK 發覺這裏不失爲一個好地方,同你地傾真系幾開心。



原文章由 貓姐 於 08-12-16 15:57 發表
係傢, 因為呢度只係chat room, 唔似msn咁即時show到新既對話, 所以要睇新留言, 一係就reload 個web page, 一係就back page再入過個topic


男爵府

積分: 5391


1855#
發表於 08-12-16 16:38 |只看該作者
我都係比較得閑, 只是開吓票做埋ADMIN嘢, 最忙係偶然會開會.平時我都係聽住收音機, 上網睇報紙, FACEBOOK,打機.


別墅

積分: 732


1856#
發表於 08-12-16 17:25 |只看該作者
各位BYE BEY啦,夠鍾收工啦!聽日見啦。


伯爵府

積分: 17810


1857#
發表於 08-12-16 17:47 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-16 15:37 發表
有時我都會聽下收音機同睇下報紙 or 會織下冷衫


你個衰野,成日教人去玩...


伯爵府

積分: 17810


1858#
發表於 08-12-16 17:48 |只看該作者
原文章由 Ivy-Cheung 於 08-12-16 16:02 發表
因爲平時好少上這些討論區,多數上MSN同聊天室,所以不是好知。上佐幾日BK 發覺這裏不失爲一個好地方,同你地傾真系幾開心。


咁得閒多d黎吹下喇


禁止訪問

積分: 33575


1859#
發表於 08-12-16 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


1860#
發表於 08-12-17 09:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo