懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1841#
發表於 08-12-12 14:06 |只看該作者
有咗BB d情緒係冇咁穩定啦,我小小事就好"mun"爭,而且好易down......遲d可能會好d..........remember to relax, don't worry, be happy!
原文章由 小仙 於 08-12-12 13:57 發表
我發覺我呢排d 情緒好唔穩定,成日都覺得d人好衰,好多嘢都睇唔過眼,所以忍唔住要駁咀,雖然我之前都係火爆人,但冇咁誇張架,發完脾氣之後,我又覺得自己d 情緒會影響到bb,所以之後又好內疚。

唔知你地有冇同樣的情況 呢? ...
    


大宅

積分: 1913


1842#
發表於 08-12-12 14:58 |只看該作者
原文章由 小仙 於 08-12-12 13:57 發表
我發覺我呢排d 情緒好唔穩定,成日都覺得d人好衰,好多嘢都睇唔過眼,所以忍唔住要駁咀,雖然我之前都係火爆人,但冇咁誇張架,發完脾氣之後,我又覺得自己d 情緒會影響到bb,所以之後又好內疚。

唔知你地有冇同樣的情況 呢? ...



大肚婆既情緒係會容易波動既, 不過你既然平時都係火爆型, 就要alert下去控制喇, 你都唔想將來bb都係咁火爆嘛. 加油!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1843#
發表於 08-12-12 14:58 |只看該作者
原文章由 小仙 於 08-12-12 13:57 發表
我發覺我呢排d 情緒好唔穩定,成日都覺得d人好衰,好多嘢都睇唔過眼,所以忍唔住要駁咀,雖然我之前都係火爆人,但冇咁誇張架,發完脾氣之後,我又覺得自己d 情緒會影響到bb,所以之後又好內疚。

唔知你地有冇同樣的情況 呢? ...

我上一胎時..都聽人講過..
話大肚時控制唔到自己情緒..
少少事就睇唔過眼...
尤其係自己老公..

上一胎去買大肚衫時..
個老闆娘同我講..
話有個客...由入門口揀衫就開始鬧個老公..
到比完錢出門口都仲鬧緊喎!!!

我諗..你要多o的同朋友/老公傾訴..
舒緩一下你心裡面o既事....我諗會好o的吧!


大宅

積分: 1913


1844#
發表於 08-12-12 14:58 |只看該作者
原文章由 dennis_yuki 於 08-12-12 13:43 發表
hello!各位!!
我新加入ga!!!我預產期係0907ar!!
我第二胞la!!!



welcome


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1845#
發表於 08-12-12 14:59 |只看該作者
原文章由 dennis_yuki 於 08-12-12 13:43 發表
hello!各位!!
我新加入ga!!!我預產期係0907ar!!
我第二胞la!!!

hi, yuki~


子爵府

積分: 10025


1846#
發表於 08-12-12 14:59 |只看該作者
makfr,

多謝你.

另外呢, 之前可能你地有無提過but我可能無留意到, 想問呢, 如果去贊育產檢, 係唔係會安排做osar 同 照結構嫁? 其實同私家做o既費用出入大唔大嫁?


原文章由 makfr 於 08-12-12 13:49 發表
dennis_yuki,

Welcome!

Vincentboy & 小艾比: 恭喜哂, remember to take a good care.
奇蹟只會發生在永不放棄的人身上~~ 8-)


大宅

積分: 1913


1847#
發表於 08-12-12 14:59 |只看該作者
各位準mummy, 如果頭痛, 可以用暖水開保礦力飲, 1:1, 很有效的.


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1848#
發表於 08-12-12 15:04 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-12 14:59 發表
各位準mummy, 如果頭痛, 可以用暖水開保礦力飲, 1:1, 很有效的.

咁如果扭肚痛,可以點做呀?


大宅

積分: 1065


1849#
發表於 08-12-12 15:05 |只看該作者
我早兩日都有呀, 痛左成日先好d咋~
不過過左一日之後又冇咁痛喇!


原文章由 ericawong213816 於 08-12-11 17:05 發表
小腹中間呀, 痛到行路都要就住就住呀, 唔係平時嗰d扯吓扯吓


quote]原文章由 BB_CHAN 於 08-12-11 17:00 發表


好痛定少少呀?
小腹嘅左右边定中間?
... [/quote]


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1850#
發表於 08-12-12 15:05 |只看該作者
Sorry ar, I am planning to deliver baby in C+, so I'm not sure the procedure for government hospital, however, as far as I know, Union hospital chagre OSCAR is HK$1650 and PWH is 1,300.00, re structural U/S, I don't know as I will join package in Union and this package include this u/s.

原文章由 小艾比 於 08-12-12 14:59 發表
makfr,

多謝你.

另外呢, 之前可能你地有無提過but我可能無留意到, 想問呢, 如果去贊育產檢, 係唔係會安排做osar 同 照結構嫁? 其實同私家做o既費用出入大唔大嫁?


...
    


大宅

積分: 1065


1851#
發表於 08-12-12 15:06 |只看該作者
我早兩日都有呀, 又係中間, 痛左成日先好d咋~
不過過左一日之後又冇咁痛喇!


原文章由 ericawong213816 於 08-12-11 17:05 發表
小腹中間呀, 痛到行路都要就住就住呀, 唔係平時嗰d扯吓扯吓


quote]原文章由 BB_CHAN 於 08-12-11 17:00 發表


好痛定少少呀?
小腹嘅左右边定中間?
... [/quote]


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1852#
發表於 08-12-12 15:07 |只看該作者
原文章由 小艾比 於 08-12-12 14:59 發表
makfr,

多謝你.

另外呢, 之前可能你地有無提過but我可能無留意到, 想問呢, 如果去贊育產檢, 係唔係會安排做osar 同 照結構嫁? 其實同私家做o既費用出入大唔大嫁?
...

如果係政府,要高齡先會安排做oscar的..
以我所知..都唔係個個可以安排到照結構..
好似係有quota o架..


子爵府

積分: 14942

開心吸收勳章 玩具勳章 趣教勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1853#
發表於 08-12-12 15:11 |只看該作者
我個醫生幫我book做oscar $1,100only
我9/1/09會去照啦..

Alpha medical Diagnostic & Laboratory center
Suit 836, 8/F, One Grand Tower, 639 NahtanRoad, Mongkok.
Tel: 2397-8883
ToBy GiNNy VinCent


禁止訪問

積分: 1630


1854#
發表於 08-12-12 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10025


1855#
發表於 08-12-12 15:18 |只看該作者
thx 各位, 我其實出年2月都37歲lu. 雖然都係第2胎, 但好似失晒憶咁, 唔記得晒d 野.
奇蹟只會發生在永不放棄的人身上~~ 8-)


禁止訪問

積分: 1630


1856#
發表於 08-12-12 15:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1913


1857#
發表於 08-12-12 15:24 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-12-12 15:04 發表

咁如果扭肚痛,可以點做呀?



如果o係屋企, 我會用暖水袋暖住個肚, 咁會舒緩痛楚.


子爵府

積分: 10025


1858#
發表於 08-12-12 15:25 |只看該作者
我有呀, 我係[email protected]


原文章由 dennis_yuki 於 08-12-12 15:21 發表
想問下各位有無msn AR!!!我地可以係MSN傾計
MSN: [email protected]
奇蹟只會發生在永不放棄的人身上~~ 8-)


別墅

積分: 809


1859#
發表於 08-12-12 15:27 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-12 14:59 發表
各位準mummy, 如果頭痛, 可以用暖水開保礦力飲, 1:1, 很有效的.



同意同意.. 好 work ga。我聽過好多人都係咁講,自己都試過,不過,每次都唔會成權/成樽就加水飲,我飲少少都覺得好舒服 ga la。


侯爵府

積分: 23926

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


1860#
發表於 08-12-12 15:30 |只看該作者
原文章由 makfr 於 08-12-12 14:06 發表
有咗BB d情緒係冇咁穩定啦,我小小事就好"mun"爭,而且好易down......遲d可能會好d..........remember to relax, don't worry, be happy!



係ar,我都覺得我有左bb情緒好難control,有時好小事都鬧到阿仔死...唉...不過我都唔想,因有時阿仔又真係好百厭.反而老公我又好少鬧佢wo..暫時我呢胎都係同自己講,要開開心心

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo