跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


1841#
發表於 04-12-9 12:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

TW:
我明你意思
因為我之前都好覺
不過因為我停左2wks之後又黎
以為係M,不過又冇理由一M就M 成兩個星期咁耐
所以先懷疑之前惡露未清哂囉!!


侯爵府

積分: 23951


1842#
發表於 04-12-9 12:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Carol,
老實講, 嶸嶸乖到死, 唔喊, (我仲驚佢啞), 夠鐘食奶都唔喊, 佢like sleep, 一日可以sleep 2X 1hour, 所以佢3個星期就介夜奶, 勁
亞女就......


男爵府

積分: 7640


1843#
發表於 04-12-9 12:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我都覺得係!

TingWai 寫道:
carol

我覺得惡露有種special 味
of cos not 香
怪怪帶點難聞味

if 月經就唔同味
sorry
我咁講好肉酸
我鼻好靈
所以乜味我都聞到


男爵府

積分: 7640


1844#
發表於 04-12-9 12:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

駿駿昨天去醫院做足部檢查, 醫生發現佢行路時腳板歪向內側, 醫生suggest跟腳型倒模做一個鞋托去矯正, 另外要做多d腳部"抓毛巾"既運動喎! 鞋托幾貴下($980), 半年返醫院覆診一次, 睇下情況有冇改善!

該用戶已被刪除

1845#
發表於 04-12-9 12:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


1846#
發表於 04-12-9 13:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita,
你唔舒服呀?
小心身體喎!


侯爵府

積分: 21537


1847#
發表於 04-12-9 14:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

pekkle女 寫道:
我都有打elise pet pet, 我仲會鬧佢添.
佢好鬼馬, 佢發脾氣時, 我鬧佢, 佢真係識停架...
有1次佢想啜手指, 我叫佢唔準食, 唔係打打, 佢竟然識慢慢, 慢慢移隻手高d, 高d, 一個唔覺意就放左隻手指入口 :wink:


依家啲bb真係好聰明, 我個仔得個十幾日人仔都已經識得食手指啦! 真鬼馬


侯爵府

積分: 21537


1848#
發表於 04-12-9 14:22 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
我外母整咗個金銀花煲黃片糖, 咁得唔得呀?
會唔會甜過頭呀?
洗唔洗過水呢唔知?
仲有, 妳個支蘆薈gel咩品牌呀?
無知爸爸上


你外母係啱架! 用片糖煲係好過淨係用水, 仲有係唔需要過水.


侯爵府

積分: 21537


1849#
發表於 04-12-9 14:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸,
叫rita半夜唔好埋身餵啦! 我半夜起身都覺得涼,餵BB又要用大半個鐘, 真係要小心身體呀! PUMP出嚟餵啦.


侯爵府

積分: 24274


1850#
發表於 04-12-9 15:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Rita:
退燒未?
係囉,半夜唔好埋身餵喇!好易攝親.

Mr Mok:
你真係做左SBB 以前做既野
就係嚮BK同老婆傾計


洋房

積分: 476


1851#
發表於 04-12-9 15:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

I'm getting well today. But the milk seems less than before and my breast are not too painful. I don't know whether it is due to the madicine or not.
莫梓希係041104出世的零舍曳曳馬騮仔! Moses' Album oct 2006 ->小王子遊樂園 梓希全接觸 oct 2006 ->小王子上學了


洋房

積分: 476


1852#
發表於 04-12-9 15:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Chuma

Last night I feel a little bit hot in my body and then I see the doctor. I had a little bit fever. Maybe I get cold when I BF at the night. Bit it is much better today.
莫梓希係041104出世的零舍曳曳馬騮仔! Moses' Album oct 2006 ->小王子遊樂園 梓希全接觸 oct 2006 ->小王子上學了


大宅

積分: 1221


1853#
發表於 04-12-9 15:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

各位媽媽,
我想問你地有沒有俾奶咀BB含住? 餵緊人奶可唔可以用奶咀?


大宅

積分: 1221


1854#
發表於 04-12-9 15:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

ck1656 寫道:
如果你想多奶, 且還有孕婦奶粉, 可以飲啊, 我不到一小時又谷奶喇, 真有效. (我而家一邊都有4-5OZ, 只係谷奶個胸好痛至PUMP咋)


ck,
請問你飲邊隻孕婦奶奶? 你有無飲豆漿?


複式洋房

積分: 177


1855#
發表於 04-12-9 16:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
Dear all Mami~
(2) 你地隻B訓覺時嘈唔嘈呀?唔係鼻塞傷風那種嘈,係佢自己e e unk unk 咁叫.
我隻仔一伸懶腰就好大聲叫,成日都比佢嘈醒!

我隻女係食奶果陣好嘈, 好似條氣管好唔順咁, d聲似小'mor'怪d叫聲咁, 都唔知洗唔洗睇e生呢 ?-( ?-(
仲有, 你地隻b有冇成日打c egg架 ?-( ?-(


男爵府

積分: 5167


1856#
發表於 04-12-9 16:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

邊隻奶粉剩低未飲晒咪飲囉, 又唔駛專登買喎.
哈哈, 昨天奶奶話整豆漿好唔好, 我話都好喎........
昨天今天飲過一次, 又係好易谷奶架, 之前 "奀豬mami" 都講過, 真係好work架. (但太早飲我都怕豆漿涼呀)

hkclownfish 寫道:
ck,
請問你飲邊隻孕婦奶奶? 你有無飲豆漿?
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 6152


1857#
發表於 04-12-9 16:37 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

[quote]
wendycychan 寫道:
唔知你地有冇聽過, 如果bb喊得勁, 個肚仔太脹,
個肚臍會凸架 ?-( ?-( ?-(
係我奶奶講架, 所以我都唔比佢喊得咁勁 :-| :-|
*******************
我大力B個肚臍就係咁,,,,,,凸左啦,,好肉酸 :cry:


子爵府

積分: 12629

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


1858#
發表於 04-12-9 16:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
Dear all Mami~
(1) 其實你地惡露同 M 到易唔易分呀?
(2) 你地隻B訓覺時嘈唔嘈呀?唔係鼻塞傷風那種嘈,係佢自己e e unk unk 咁叫.
我隻仔一伸懶腰就好大聲叫,成日都比佢嘈醒!


我個囡訓覺時都幾嘈....

今日我又換左bb新相lu~


男爵府

積分: 6152


1859#
發表於 04-12-9 17:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

wendycychan ,,,,,訓覺個陣好似打NOSE寒咁架, 飲完奶間吾中都會打C_EGG囉,

cng,,,,,,我個陣時鐘意煲滾左D水,等一個鐘左右,咁沖奶會靚好多,吾好用大滾水,會見到一粒一粒奶粉係返度,我講極老公都吾信,係都要用大滾水去沖,吾知溶吾哂飲左好吾好既呢??

happy-mother,,,,我想要A+吾知幾$$呢??

carol,,,,,,,, 我大力B伸懶腰無聲架,不過佢個樣好得意,我會同佢配音囉,


大宅

積分: 4613


1860#
發表於 04-12-9 17:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,wendycychen
金撈月訓緊,伸lan腰,食奶食到飽都會發出d好
似"殺車"咁既聲,好搞野

hkclownfish
出街食飯一定帶奶咀係身,佢訓醒會搞搞震,
唔帶就食唔到飯

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo