立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 24274
積分: 23951
男爵府
積分: 7640
TingWai 寫道: carol 我覺得惡露有種special 味 of cos not 香 怪怪帶點難聞味 if 月經就唔同味 sorry 我咁講好肉酸 我鼻好靈 所以乜味我都聞到
積分: 21537
pekkle女 寫道: 我都有打elise pet pet, 我仲會鬧佢添. 佢好鬼馬, 佢發脾氣時, 我鬧佢, 佢真係識停架... 有1次佢想啜手指, 我叫佢唔準食, 唔係打打, 佢竟然識慢慢, 慢慢移隻手高d, 高d, 一個唔覺意就放左隻手指入口 :wink:
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道: 我外母整咗個金銀花煲黃片糖, 咁得唔得呀? 會唔會甜過頭呀? 洗唔洗過水呢唔知? 仲有, 妳個支蘆薈gel咩品牌呀? 無知爸爸上
洋房
積分: 476
大宅
積分: 1221
ck1656 寫道: 如果你想多奶, 且還有孕婦奶粉, 可以飲啊, 我不到一小時又谷奶喇, 真有效. (我而家一邊都有4-5OZ, 只係谷奶個胸好痛至PUMP咋)
複式洋房
積分: 177
kyleung 寫道: Dear all Mami~ (2) 你地隻B訓覺時嘈唔嘈呀?唔係鼻塞傷風那種嘈,係佢自己e e unk unk 咁叫. 我隻仔一伸懶腰就好大聲叫,成日都比佢嘈醒!
積分: 5167
hkclownfish 寫道: ck, 請問你飲邊隻孕婦奶奶? 你有無飲豆漿?
積分: 6152
子爵府
積分: 12629
kyleung 寫道: Dear all Mami~ (1) 其實你地惡露同 M 到易唔易分呀? (2) 你地隻B訓覺時嘈唔嘈呀?唔係鼻塞傷風那種嘈,係佢自己e e unk unk 咁叫. 我隻仔一伸懶腰就好大聲叫,成日都比佢嘈醒!
積分: 4613
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy