懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2023


1841#
發表於 09-7-31 15:23 |只看該作者
其實H&M 都有孕婦裝,都幾好架!牛仔褲都係呢個價錢倒咋

原帖由 pandabobo 於 09-7-31 14:11 發表
你個隻便好多喔! 等我都去買先.
我昨天終於忍唔住係屋企附近的孕婦裝專賣店買左大肚牛仔褲同legging褲. 好貴啊! 牛仔褲$499有九折, legging褲$269有八折. 順便JOIN埋惠氏會. 我實在無精神去MK買你地講的legging褲. ...


公爵府

積分: 27239

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


1842#
發表於 09-7-31 15:23 |只看該作者
facial : 有, 之前我肽第1胎都有去做facial. 不過, 你要話佢知你大肚, 有d位佢就會曉吾好按(費事影響個胎)

我個friend仲去做大肚按摩tim !

原帖由 pudding71 於 09-7-31 15:10 發表
szetoszeto, 我只係拎左尋日普通診所confirm我懷孕已經可以排期wor
你會吾會試下?

因為我聽我親戚講, 廣華如果到你預產期一FULL左, 就吾收症的了.你幾時見醫生呀?

我吾記得, 你是否都係高齡呀?

話時話, 呢度有無 ...


大宅

積分: 2023


1843#
發表於 09-7-31 15:26 |只看該作者
我妹有買開美國GAP/NAVY 的衫仔,好鬼令架!佢搵到人可以代買,遲D 等阿B 大D 先講details 啦~~

原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 14:25 發表
唔係ar.. 日本gap baby d 衫好cute ar... 我上網睇人o地話o向日本gap baby賣....好卡華依..

不過, 都唔知係男 / 女, 都唔知點買呢.....

我都係....成日四肢酸軟....都唔可以行好耐....
o米話shopping...咩野都想唔 ...


大宅

積分: 2023


1844#
發表於 09-7-31 15:28 |只看該作者
過咗兩日都冇變咩?

唉,昨晚冇99煮野食,我同老公叫外賣,點知大家一齊嘔!佢仲痾添~~~
下次都係自己煮好了

原帖由 mslo 於 09-7-31 14:35 發表
係呀,我前日仲唔小心飲咗盒過期 2日嘅鮮奶,屙咗 2次個肚仲細呀﹗

我喱個亞媽真唔小心


公爵府

積分: 27239

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


1845#
發表於 09-7-31 15:28 |只看該作者
hi, 我都係高齡, 呢次都係去北翼10樓! 之前都係四樓ja.. 大家加油 !!

原帖由 pudding71 於 09-7-31 15:06 發表
我係高齡,so一開始應該不是在四樓.
加油呀.(同自己打氣先)
就算結局是怎樣, 就當是一個人生的寶貴經驗.
anyway, 我今次真係好感恩呀.


大宅

積分: 2291


1846#
發表於 09-7-31 15:28 |只看該作者
好問題...我都想知ar...
我勁爆瘡ar....想左好耐....都唔敢亂黎....
因為我以前做facial.....聽佢o地講大肚唔番得工ga.....
d 儀器對bb唔好...
仲有有美白成份的野都唔好用....

我都想知宜家做唔做到facial....仲有剪頭髮ar...


原帖由 pudding71 於 09-7-31 15:10 發表
szetoszeto, 我只係拎左尋日普通診所confirm我懷孕已經可以排期wor
你會吾會試下?

因為我聽我親戚講, 廣華如果到你預產期一FULL左, 就吾收症的了.你幾時見醫生呀?

我吾記得, 你是否都係高齡呀?

話時話, 呢度有無 ...


大宅

積分: 2978


1847#
發表於 09-7-31 15:37 |只看該作者
我尋日同美容師講左, 我問左佢好多次, 佢話佢D products安全. 不過而家我只係初期, 到時看看身體狀況才決定去吾去啦,因為要BOOK的. HEHE

不過話時話, 是否吾用得防曬產品?而家仲係夏天, 好怕曬到出雀班呀.

Tabo63
好呀, 我地為一班高齡既加油,HEHE.

今朝去廣華好攪野, 登記那個staff問我住邊, 甘我就UP邊區啦, 點知到下一位, 佢又同我同一區, 我差D忍吾住笑呀.


原帖由 Tabo63 於 09-7-31 15:23 發表
facial : 有, 之前我肽第1胎都有去做facial. 不過, 你要話佢知你大肚, 有d位佢就會曉吾好按(費事影響個胎)

我個friend仲去做大肚按摩tim !

[ 本帖最後由 pudding71 於 09-7-31 15:44 編輯 ]


大宅

積分: 2023


1848#
發表於 09-7-31 15:41 |只看該作者
I think no problem on cut hair but not color or 電

原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 15:28 發表
好問題...我都想知ar...
我勁爆瘡ar....想左好耐....都唔敢亂黎....
因為我以前做facial.....聽佢o地講大肚唔番得工ga.....
d 儀器對bb唔好...
仲有有美白成份的野都唔好用....

我都想知宜家做唔做到facial....仲有 ...


大宅

積分: 2023


1849#
發表於 09-7-31 15:45 |只看該作者
乜防曬唔得架咩﹖我一直都有搽播!

原帖由 pudding71 於 09-7-31 15:37 發表
我尋日同美容師講左, 我問左佢好多次, 佢話佢D products安全. 不過而家我只係初期, 到時看看身體狀況才決定去吾去啦,因為要BOOK的. HEHE

不過話時話, 是否吾用得防曬產品?而家仲係夏天, 好怕曬到出雀班呀.

Tabo63 ...


大宅

積分: 2082


1850#
發表於 09-7-31 15:45 |只看該作者
我個胸一早就脹啦, 還大o左添!!佢仲脹過個肚呀
原帖由 pandabobo 於 09-7-31 14:16 發表
我懷孕甘耐都未試過胸脹痛喔!!!仲奇怪啦!


公爵府

積分: 27239

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


1851#
發表於 09-7-31 15:54 |只看該作者
我照搽防曬, 吾搽吾掂AH ! 其實D護膚品都照用, 除左吾好做D果酸, 太刺激, 就OK ! 我聽日都BOOK 左去剪頭髮 ! 不過, 就吾染得髮LAW !!

原帖由 circlef 於 09-7-31 15:45 發表
乜防曬唔得架咩﹖我一直都有搽播!


大宅

積分: 2082


1852#
發表於 09-7-31 15:55 |只看該作者
嘩! 你真係要小心O的呀, 你現在唔係一個人食野, 係兩個呀, 萬事小心, 保重!
原帖由 mslo 於 09-7-31 14:35 發表
係呀,我前日仲唔小心飲咗盒過期 2日嘅鮮奶,屙咗 2次個肚仲細呀﹗

我喱個亞媽真唔小心


大宅

積分: 2291


1853#
發表於 09-7-31 16:03 |只看該作者
係ar...每日o向公司都聽到收音機講... 生bb 係好大風險!!

尋日我老公同我講....新聞話.... 孕婦患上豬流感...有1.43%死亡率... 唔係想嚇大家...只係想大家小心, 提高警覺!!

有咩事....(如發高燒), 唔好拖, 要盡快睇醫生!!


原帖由 circlef 於 09-7-31 15:16 發表
我個friend 的friend 又係有"妊娠毒血症",佢地真係差點冇命呀!所以生bb 真係好大風險!


大宅

積分: 2154


1854#
發表於 09-7-31 16:06 |只看該作者
我昨晚睡得不好,今朝個胸冇咁脹都有點擔心,好在大家分享經驗個人都定d
但今日作嘔好勁,食左冬薑都唔得,真辛苦!

原帖由 circlef 於 09-7-31 13:02 發表
我想問前晚開始個胸冇痛,會唔會個胎冇生長呀?超擔心,昨晚瞓唔著呀~~~ 等緊大家打教呀!


大宅

積分: 2978


1855#
發表於 09-7-31 16:07 |只看該作者
係呀, 而家返工放工我都戴口罩.
人多始終係驚D, 無辦法啦, 要保護佢ma.

原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 16:03 發表
係ar...每日o向公司都聽到收音機講... 生bb 係好大風險!!

尋日我老公同我講....新聞話.... 孕婦患上豬流感...有1.43%死亡率... 唔係想嚇大家...只係想大家小心, 提高警覺!!

有咩事....(如發高燒), 唔好拖, 要盡快 ...


大宅

積分: 1740


1856#
發表於 09-7-31 16:09 |只看該作者
我係超高齡40喇! 我都知廣華好full吖!
我8月13日見醫生, 應該今次係照心跳
如果係咁我去診所攞封信先!
排咗隊先


原帖由 pudding71 於 09-7-31 15:10 發表
szetoszeto, 我只係拎左尋日普通診所confirm我懷孕已經可以排期wor
你會吾會試下?

因為我聽我親戚講, 廣華如果到你預產期一FULL左, 就吾收症的了.你幾時見醫生呀?

我吾記得, 你是否都係高齡呀?

話時話, 呢度有無 ...


大宅

積分: 2154


1857#
發表於 09-7-31 16:12 |只看該作者
我都係睇董醫生,佢話照到心跳之後就唔幫我跟,要找自己產科醫生,你估求下佢,董醫生肯唔肯幫我跟?因我會去廣華生,都應該唔會太煩到佢。

原帖由 szetoszeto 於 09-7-31 14:58 發表
我e+都等緊下次見董醫生,先可以攞到醫生信.
到時有信都會去廣華排吖!
c+,政府兩邊一齊睇
我都係預咗好多檢查要做, 小心為上做齊最好.
一齊努力, 多d休息

...


大宅

積分: 1740


1858#
發表於 09-7-31 16:12 |只看該作者
今日唔知點解好唔舒服, 成日好似好熱咁!
好煩, 好悶, 企又唔係, 瞓又唔係
居然聽心音樂都會覺得佢煩,
都唔知就乜!


大宅

積分: 1740


1859#
發表於 09-7-31 16:17 |只看該作者
我問過診所d姑娘, 話董醫生只係睇輔助生孕,
唔會再睇產檢或接生
所以我估我都係8月13日最後一次見佢喇!


原帖由 橫濱女 於 09-7-31 16:12 發表
我都係睇董醫生,佢話照到心跳之後就唔幫我跟,要找自己產科醫生,你估求下佢,董醫生肯唔肯幫我跟?因我會去廣華生,都應該唔會太煩到佢。


大宅

積分: 2978


1860#
發表於 09-7-31 16:18 |只看該作者
廣華星期六收下晝一點呀, 如果吾係你就要等到星期一的了.
係呀, 排定隊先呀. 買個安心都好呀.
我好晨早就去排隊, 九點正係office hour. 如果你8點幾等定, 應該OK,記住帶埋老公身份証呀(if 佢來吾到的話)

原帖由 szetoszeto 於 09-7-31 16:09 發表
我係超高齡40喇! 我都知廣華好full吖!
我8月13日見醫生, 應該今次係照心跳
如果係咁我去診所攞封信先!
排咗隊先

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo