嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 800


1841#
發表於 05-5-22 15:21 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

all

見到你們的聚會很開心....真係"恨"死我了.....bobo前幾天開始發燒...吃了醫生的藥便退燒...但之後再發燒......都唔知什麼事.....而且咳得很厲害...很多淡...晚上咳到睡不著..... :-( 我都唔知煲什麼湯水她飲好...而且沒有便便....因她咳沒有給橙她吃..究竟可以給什麼生果她吃呢?剛重了少許..現無端端病....激氣la

Carman

我之前也問過本地工人....(不過夜)...都很貴....(約5000-6000 )所以你要想清楚...你媽媽康復未呢?...

小心女人

請問燕窩日日吃...是否會燉定呢?如果放在雪箱如何加熱...因是一匙份量....BOBO現在病可以給她吃嗎?....CyrusB皮膚一定很滑及很白.....Thanks
歡迎入我Dream House參觀 ---- 哈..... 我叫 寶寶 ......,,,,,, 由媽咪肚已這樣稱呼,我是2004年4月26日 在瑪麗醫院出世.........。 :-o :-o :-P 22/1/2005 - 第一次講 :媽媽: 十個月71.5cm - 6.21kgs(輕磅) 八個月懂向後爬 十個女懂向前爬 19 / 3 / 2005 - 懂自己扶住bb床企了 5/4/2005 - 7.1kgs,,,,, 13/5/2005 - 6.8kgs (76cm) 22/5/2005 - 可以放手自己行了 22/9/2005 - 8.2kgs (79cm) :-P :-PBoBo #### Photo ;-) [link=http://lilypie.com][img noborder]http://bd.lilypie.com/hQg8p8[/img][/link][url=:http://www.babyhome.com.tw/bb/47925]BO BO Photo[/url] 第二個小寶寶 - 2006年1月20日出世了


子爵府

積分: 13158


1842#
發表於 05-5-22 18:45 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

shirleylee:
我係樹熊媽(怕你唔認得我 :mrgreen:)bobo而家點呀? 重有無燒呀? 你睇邊個醫生呀? 我最近發現新北江有個醫生唔錯, 而且重係兒科醫生tim, 睇吓你會唔會試吓!
如果無便便, 可以試吓食香蕉/木瓜/西梅, 同比多d水份佢飲, 水/湯/奶, 希望可以幫倒你啦!
燕窩係一定要燉架, 我諗bobo而家病緊, 唔好比佢食住喇, 等佢食晒d藥好番晒, 先燉比佢食補吓身啦!


子爵府

積分: 10058


1843#
發表於 05-5-22 22:29 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

shirleylee,
bobo幾多日無便便? 你可試以下方法,
我卓琳計埋今日3日無便便,
早上我比左d亨氏隻蘋果西梅汁佢飲,
係醫生介紹我如無便便試下飲呢隻果汁,
之後有朋友叫我試下同佢個肚仔按摩,
按摩後約一小時就已經有便便,
希望可以幫到你 :-P

[/url]


別墅

積分: 800


1844#
發表於 05-5-23 10:01 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

sung米米

多謝你的意見....bobo現還在燒....(但輕微)已3天沒便便....之前我買過嘉寶隻蘋果西梅汁給她...但她不喜歡飲.....現我只有用針筒喂水...她很飲....我嘗試用你方法同她按摩吓.....Thanks

yiubb
哈..你改了名稱....我遲一點會聯絡你.....我同BoBO去看Dr.Tse Kwok Wah但個病沒有改善...我今日會再同BOBo去看醫生..待我嘗試你說那位..........boBo咳到嘔奶了....我很擔心呢.....


Milka
你的病好番未呢?多d休息吧
你工作方面不要太擔心...你有多年經驗所以一定會搵到你心水工作! 雖然現在搵工作很不太容易..但只要你很堅持及信心..你一定可以雨過天晴.........加油呀


all

雖然BoBo病了..但她已開始自己行幾步了.....哈...所以我也很開心.... :-P

歡迎入我Dream House參觀 ---- 哈..... 我叫 寶寶 ......,,,,,, 由媽咪肚已這樣稱呼,我是2004年4月26日 在瑪麗醫院出世.........。 :-o :-o :-P 22/1/2005 - 第一次講 :媽媽: 十個月71.5cm - 6.21kgs(輕磅) 八個月懂向後爬 十個女懂向前爬 19 / 3 / 2005 - 懂自己扶住bb床企了 5/4/2005 - 7.1kgs,,,,, 13/5/2005 - 6.8kgs (76cm) 22/5/2005 - 可以放手自己行了 22/9/2005 - 8.2kgs (79cm) :-P :-PBoBo #### Photo ;-) [link=http://lilypie.com][img noborder]http://bd.lilypie.com/hQg8p8[/img][/link][url=:http://www.babyhome.com.tw/bb/47925]BO BO Photo[/url] 第二個小寶寶 - 2006年1月20日出世了


男爵府

積分: 7751


1845#
發表於 05-5-23 10:18 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,

Heihei本身有濕疹, 對蛋白質可能有敏感.
我會比小小燕窩試下.


Shirley,

BoBo可以自己行, 好呀....通常病完會學多樣野.

Sweet,

工人放假, Heihei又吾食奶奶啦, 全日只食到10安奶.
:-(


大宅

積分: 2268


1846#
發表於 05-5-23 11:19 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Christine,
我都好體會你的擔心, 晴晴都試過!
不好唔開心! 比d耐性, 情況一定會有好轉,
我都係3個月時間, 晴晴先有好轉,
晴晴腸胃敏感先係咁, 我相信heihei唔會咁o架!


大宅

積分: 2268


1847#
發表於 05-5-23 12:00 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Shirleylee,
你可以試買大蕉用溫水開, 當糊仔比食小小, 唔好太多,
會好容易有便便. 你試一試


大宅

積分: 2268


1848#
發表於 05-5-23 12:05 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
燕窩長期食, 要有$$, 我真係未必可以!
我只可以比淮山粉+茨實粉+按摩代之la!
希望有一天"鐵柱磨成針"!


大宅

積分: 3342


1849#
發表於 05-5-23 12:07 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

shirelylee,
果時軒軒冇便便我都係咁做 (亨氏隻蘋果西梅汁 + 肚仔按摩), 幾有效架 !!

sung米米 寫道:
shirleylee,
bobo幾多日無便便? 你可試以下方法,
我卓琳計埋今日3日無便便,
早上我比左d亨氏隻蘋果西梅汁佢飲,
係醫生介紹我如無便便試下飲呢隻果汁,
之後有朋友叫我試下同佢個肚仔按摩,
按摩後約一小時就已經有便便,
希望可以幫到你 :-P
No worry be happy


大宅

積分: 1129


1850#
發表於 05-5-23 12:17 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Christine,

唔好咁吾開心同擔心啦。。Heihei呢排sleep成點?

康康已經可以自己行哪,仲係跑果隻!昨天係廳到跑來跑去,我地仲怕過佢

你幾時同Heihei打一歲針?康康最近有濕疹,不過只係出係手仔度。。加埋d水豆未完全仲未好翻,所有仲未打得針啊。。

Shirley,

我媽媽仲未好啊。。最小要6個星期! 我而家
問僅家務通。。我都知道本地工人(不過夜)都吾平。。。佢地話要($5000一個月),不過如果康康喜歡o個個人,都無所位啦!我就係怕康康吾肯跟佢。。 :tongue:
我叫康康,又名426,4月26日出世,而家有34磅+啦


大宅

積分: 3342


1851#
發表於 05-5-23 12:17 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

chrisitne,

Heihei又係有濕疹, 咁如果食燕窩真係要留意有冇敏感, 都係因為咁我暫時唔敢俾燕窩軒軒食 (當場重因為貴啦 :wink: )

heihei 唔肯食奶, 其實長遠來說你更加要喂多d, 等heihei 慣番你手勢, 果時我奶奶喂軒軒都係喂唔到, 佢日日喂幾餐, 但軒軒都唔肯食, 只肯食我同工人喂d奶, 但當時我要返工, 奶奶又堅持唔俾工人喂(佢唔like 工人都喂到, why 佢喂唔到), 咁佢仍餐餐喂, 軒軒就餐餐哭, 有時半支奶都食唔到, 但過了一段時間(都要起碼1個月 !!!!!), 佢最後可以喂到了, 唔使依5工人 所以你都俾d耐性, heihei 好快ok 架
No worry be happy


大宅

積分: 1129


1852#
發表於 05-5-23 12:31 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

shirelylee,

我之前都有試過比蘋果西梅汁康康,但無效,最後我們比提子乾(地MOON)佢趙趙,佢好LIKE..便便仲攪店埋!


我叫康康,又名426,4月26日出世,而家有34磅+啦


男爵府

積分: 6514


1853#
發表於 05-5-23 13:35 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

chrisitne,
咁hei hei肯唔肯食粥呀?
慢慢來啦.試


男爵府

積分: 6514


1854#
發表於 05-5-23 13:40 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

你地有冇煲過意米水俾bb飲呀?意米係邊樹買.點煲架?
?-(


男爵府

積分: 7751


1855#
發表於 05-5-23 13:46 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Carmen,

康康可以自己行, 仲跑. 突然進步得好快.
有濕疹要小心照顧, 試下用BP Lotion.



男爵府

積分: 7751


1856#
發表於 05-5-23 13:50 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

LongBma,

hei hei鍾意食粥, 好快tim.
通常15mins 已經食完.
意米水可以藥房買, 有生熟意米.
不過意米比較涼.


:tongue:


男爵府

積分: 6514


1857#
發表於 05-5-23 14:03 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

其實係未要定時煲


男爵府

積分: 8147


1858#
發表於 05-5-23 14:55 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

上星期六同 Cyrus B去打完針, 以為可以順利過渡, 點知今日第十日至黎發燒! 好在我一早有遠見, 請定今日假, 真係夾都無咁準呀!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 8147


1859#
發表於 05-5-23 15:00 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

kyy,
軒軒響沙灘張相好攪笑呀 :mrgreen: 佢係咪好驚d沙呀? 我遲d都打算帶Cyrus B去沙灘玩下呀!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2745


1860#
發表於 05-5-23 15:21 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

shirleylee,

我每次燉燕窩份量可以用7日, 放入雪櫃存, 每次2hr解後(無加熱)比bb食, ok架.

christine,

你試下: 工人餵奶時, 你坐佢隔離, 睇佢點飲, 到你餵奶時, 你叫佢睇, 指點你技巧.
我以前餐餐都睇....(雖然唔係我餵, 但我覺得好似我有份餵 )敢樣可以增強信心

我bb近日食粥, 有一半機會都嘔.... :-( 早奶右只飲1-3安, 唔知佢做麥 ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo