跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27357

好媽媽勳章


1841#
發表於 05-3-30 10:37 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

double,
如果你影黑白仲快, 我唸如果佢地狀態好, 半個鐘就ok, 因為黑白冇做形影架! $980包36張4R相, 仲有大相送(不過唔記得左送幾多) 你記住話係bk媽咪, 可以唔駛比$380攝影費架.

H&A,
你知我講咩既!!! 係唔係要我 你先話我知 :-( :-( :-( :-( :-(

CHINGMAMA,
你就發law...... 不過我想係度多謝你先... :mrgreen:


大宅

積分: 2873


1842#
發表於 05-3-30 11:56 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

bby,
你同h&a 攪乜鬼呀...出手咁重..!!! :mrgreen: :mrgreen:

bby 寫道:
H&A,
你知我講咩既!!! 係唔係要我 你先話我知 :-( :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 2873


1843#
發表於 05-3-30 12:03 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

pat,
係呀,禮禮見到


男爵府

積分: 5866


1844#
發表於 05-3-30 13:16 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

甘多人都去左 Ocean Park, Q爸上星期都話等QQ生日去Ocean park. 我自己成十幾年無去過. 那裡買入場劵最平... 有無相睇呀 ??


大宅

積分: 3354


1845#
發表於 05-3-30 13:26 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

H&A, bby,

我都知道咩事喇

[img align=left]http://b4.lilypie.com/Lgmcp8.png[/img]


大宅

積分: 2873


1846#
發表於 05-3-30 13:36 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

bebeyan,
我係工聯會買$155(唔包車費+$24來回程)


伯爵府

積分: 18575


1847#
發表於 05-3-30 13:41 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

BEBEYAN,

GOOD IDEA, 甘我地BB同一日生日, 會唔會係OCEAN PARK 撞到

bebeyan 寫道:
甘多人都去左 Ocean Park, Q爸上星期都話等QQ生日去Ocean park. 我自己成十幾年無去過. 那裡買入場劵最平... 有無相睇呀 ??


男爵府

積分: 5866


1848#
發表於 05-3-30 14:03 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

pat,

而家想5/6 or 5/8 去 Ocean Park , QQ 5/7 要去健康院..

chingma,

剛同 courier 交收妥. thanks

pin,

甘bb Ocean Park 要唔要買票入場 ??


伯爵府

積分: 18575


1849#
發表於 05-3-30 14:05 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

bebeyan,

bb 不用買票入場的


大宅

積分: 1209


1850#
發表於 05-3-30 16:05 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

tiff04 寫道:
H&A, bby,

我都知道咩事喇

tiff,

見到你個message, 我又走左去8下...


H&A,
唔怪得bby 你啦! 你應該話埋比我地聽o麻!


別墅

積分: 762


1851#
發表於 05-3-30 16:16 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

tiff04, homom,
乜原來你地同我一樣咁 "八" 架!!

H&A,
你快d招供啦,唔係 bby 真係 你架!!佢真係咩都做得出架 你都係 把啦


男爵府

積分: 5866


1852#
發表於 05-3-30 16:26 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

H&A,

乖乖地招供, 如果唔係, 我地就


男爵府

積分: 7525


1853#
發表於 05-3-30 16:59 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

bby, tiff04,

嘻嘻!我都明喇!H & A, 您快d親自同我哋講呀!


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


1854#
發表於 05-3-30 17:22 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

bby, tiff, homom, katie, chingma,
哈哈, 我都八到喇
我諗 H&A 唔係想唔話我地知, 只係想過左 3 個月先啫, H&A 係咪?
唔好 佢啦, 要錫錫先o岩


男爵府

積分: 5866


1855#
發表於 05-3-30 17:24 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

monkichi,

你甘講我就明啦 !! 你地點估到的...


男爵府

積分: 7525


1856#
發表於 05-3-30 17:28 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

bby,

您好醒呀!不愧為我哋既"台柱"呀!

我聽倒呢d消息真係好開心呀!簡直當咗自己都係!


男爵府

積分: 7525


1857#
發表於 05-3-30 17:35 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

bebeyan 寫道:

smilebaboo,

我都想執屋, 但次次都有心無力.明日又返工. 相信搵日要亞女要比人暫托一日我先專心執到野. 今日姐姐執左的野, 間屋好多bb用品&toys..., 我而家諗緊換個高身的廳櫃同加吊櫃. 都諗緊第時bb大少少佢間房點樣整過佢, 比佢一舒適的個私人空間...


bebeyan,
我都構思緊整兒童房喇!我會整三合一子母床, 一個矮身書櫃仔, 一張兒童書枱仔, 我已經買咗一個toybox 同2張兒童矮"木登仔"喇!等囝囝過咗生日, 6 月開工啦!希望好快有好消息同大家分享啦! :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7525


1858#
發表於 05-3-30 17:36 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

bebeyan, bby

您哋幾時呀?


大宅

積分: 3354


1859#
發表於 05-3-30 17:37 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

bebeyan 寫道:
monkichi,

你甘講我就明啦 !! 你地點估到的...
[size=medium]
bebeyan
嘻嘻, 妳都係唔夠我地八架喇
我地唔係估到架, 係睇到呀, 明未 :mrgreen:
[img align=left]http://b4.lilypie.com/Lgmcp8.png[/img]


男爵府

積分: 7525


1860#
發表於 05-3-30 17:39 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

依家又有好消息喇!我哋5月媽咪快d返位(發言)啦!好靜呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo