跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1841#
發表於 10-6-17 11:20 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:12 發表
Who is Angela fung?
我想知佢BK名...

thanks


angelababy?

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 8967


1842#
發表於 10-6-17 11:23 |只看該作者
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 11:17 發表


你試下用霸x洗頭水,我工人黎香港勁甩頭髮,我幫佢換過兩隻牌子,佢話霸x真係有用,不過味道就怪d


你包埋工人既日用品架?

霸x? 成”蟲”賣廣告嗰隻 ?


子爵府

積分: 11775


1843#
發表於 10-6-17 11:23 |只看該作者
真係瞓得幾多吓喎.我個仔瞓得好少,尤其是我放假....

原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 11:17 發表
咁我個仔算瞓得多,佢6:xx 醒,7:00 first bottle, then 8:00又瞓到8:xx, 11:xx nap 到點幾兩點,三點零又nap 到五點, then stays up til bedtime which usualky is 9:30.


男爵府

積分: 9185


1844#
發表於 10-6-17 11:24 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:12 發表
Who is Angela fung?
我想知佢BK名...

thanks


應該係mamabeanie...


大宅

積分: 2259


1845#
發表於 10-6-17 11:27 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 10:11 發表


同我阿b差唔多喎。 9:30pm 食完就瞓到第2朝6am,假期我唔使返工,就瞓到7am。 我阿b日頭個nap 好短, 一個鐘(9am-10am & 2pm-3pm)就醒.你阿b 係點架?


而家nap得短到咩甘....真係呢頭放低係床, 想煮個面食下啦, 通常未食完就聽到佢醒左law....我估計而家日頭D nap加埋應該小過3hours....每次nap係30mins左右, 間中會1-1.5hrs law, but真係好間中....
 


男爵府

積分: 8967


1846#
發表於 10-6-17 11:27 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 11:18 發表
各位餵人奶的媽咪請留意,bb真係扯咗我好多鈣.話說近兩個月雙腳的腳板底和右邊膝蓋痛,越來越痛,我頂唔順買鈣片食,食咗幾日真係好好多.仲有少少痛啦.不過你哋可能無事,係我年紀大啫. ...


我飲完奶阿b會好多肚風.我怕唔夠鈣,我都有食鈣片ar.不過係記得就食.唔記得就就算.咁我都要勤力d食返至得。

你仲要湊大嗰個.會仲辛苦。


男爵府

積分: 9185


1847#
發表於 10-6-17 11:28 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 11:23 發表


你包埋工人既日用品架?

霸x? 成”蟲”賣廣告嗰隻 ?


我都有包架喎..乜唔係要包架咩?

不過我個工人好巴閉, 嫌棄我地買d cheap嘢佢用, 佢用自己買果d....


男爵府

積分: 8967


1848#
發表於 10-6-17 11:30 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-17 11:27 發表


而家nap得短到咩甘....真係呢頭放低係床, 想煮個面食下啦, 通常未食完就聽到佢醒左law....我估計而家日頭D nap加埋應該小過3hours....每次nap係30mins左右, 間中會1-1.5hrs law, but真係好間中.... ...


係喇.不過算喇阿b比我地可以一覺瞓天光:;pppp:


大宅

積分: 2259


1849#
發表於 10-6-17 11:31 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 11:00 發表


唔該哂你地兩位ar..想快d星期六


yeah yeah...查實幾點呀? hahaha....
 


男爵府

積分: 8967


1850#
發表於 10-6-17 11:31 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 11:28 發表


我都有包架喎..乜唔係要包架咩?

不過我個工人好巴閉, 嫌棄我地買d cheap嘢佢用, 佢用自己買果d....


我雖然無請工人.但成日聽d同事講,佢地無包架.不過佢地d工人咪又係拎佢地d日用品用。


男爵府

積分: 8967


1851#
發表於 10-6-17 11:31 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-17 11:31 發表


yeah yeah...查實幾點呀? hahaha....

唔知..hehe.等通知~


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1852#
發表於 10-6-17 11:32 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 11:18 發表
各位餵人奶的媽咪請留意,bb真係扯咗我好多鈣.話說近兩個月雙腳的腳板底和右邊膝蓋痛,越來越痛,我頂唔順買鈣片食,食咗幾日真係好好多.仲有少少痛啦.不過你哋可能無事,係我年紀大啫. ...

oh... 我都要考慮食c片....

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1853#
發表於 10-6-17 11:35 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 11:23 發表
真係瞓得幾多吓喎.我個仔瞓得好少,尤其是我放假....


睇書話呢個年紀既bb平均zzz 14~15個鐘。
我計過阿女 9/9:30pm - 7/8am 減去餵夜奶﹐都只得7﹑8個鐘﹐ 朝早nap 2~3hrs + 下晝 2~3 hrs,
全日都唔夠14hrs

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2312


1854#
發表於 10-6-17 11:36 |只看該作者
你地重有問食補品呀? 我D同事話我面色仍然唔係禁好!


大宅

積分: 2115


1855#
發表於 10-6-17 11:37 |只看該作者
19/6 Gathering

Time: 1:00-3:30

yuhangmum
bduck
bbyeebb
fionbabynok
miemiedongdong
Ahmibobo
Methy
butterflytree
甄丁噹
mamabeanie
missy
大奶奶
square72
JJVV

[ 本帖最後由 bbyeebb 於 10-6-17 11:39 編輯 ]


大宅

積分: 2259


1856#
發表於 10-6-17 11:38 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 11:18 發表
各位餵人奶的媽咪請留意,bb真係扯咗我好多鈣.話說近兩個月雙腳的腳板底和右邊膝蓋痛,越來越痛,我頂唔順買鈣片食,食咗幾日真係好好多.仲有少少痛啦.不過你哋可能無事,係我年紀大啫. ...


我生完bb就膝蓋痛啦, 最勁個陣真係sofa座完起身都pain........係呀, 食個D 鈣片好好多...
 


男爵府

積分: 9185


1857#
發表於 10-6-17 11:38 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 11:31 發表


我雖然無請工人.但成日聽d同事講,佢地無包架.不過佢地d工人咪又係拎佢地d日用品用。


係呀...所以我d嘢, 好多都擺係房架, 用嘅時候先羅去toilet用..麻煩就麻煩d, 不過費事之後自己忟....


大宅

積分: 2312


1858#
發表於 10-6-17 11:39 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 11:31 發表


我雖然無請工人.但成日聽d同事講,佢地無包架.不過佢地d工人咪又係拎佢地d日用品用。


唔駛包架...除咗MM嚟会買俾佢...


男爵府

積分: 9185


1859#
發表於 10-6-17 11:40 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 11:36 發表
你地重有問食補品呀? 我D同事話我面色仍然唔係禁好!


無乜喎~~


大宅

積分: 2259


1860#
發表於 10-6-17 11:40 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:37 發表
19/6 Gathering

Time: 1:00-3:30

yuhangmum
bduck
bbyeebb
fionbabynok
miemiedongdong
Ahmibobo
Methy
butterflytree
甄丁噹
mamabeanie
missy
大奶奶
square72
JJVV


oh..square and 大奶奶!!! long time no see ar!!!
 

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo