心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17134


1841#
發表於 11-6-22 10:35 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 01:49
我中學個西史老師話,拿破崙就係因為瞓得少,所以早死...

尋晚睇睇下bk都訓著左!~~~~~~


伯爵府

積分: 17134


1842#
發表於 11-6-22 10:39 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 01:55
但我又聽聞天才係瞓少d, 所以都早 死d.

天才?

後面個句我睇唔到


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1843#
發表於 11-6-22 10:42 |只看該作者
哈哈~早晨~我都追咗5版....但都係唔明...
因為我唔想明...我對政治/社會無興趣...
只想做井底之蛙

點評

bulubee  我都係啊!!!!  發表於 11-6-22 11:28
patmama  me too ~  發表於 11-6-22 10:58
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


1844#
發表於 11-6-22 10:47 |只看該作者
終於追完post~
原來我訓左之後,你2個傾左咁多大問題~~~哈哈哈~~~
不過我都唔係幾識搭咀~


伯爵府

積分: 17134


1845#
發表於 11-6-22 10:50 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-22 10:42
哈哈~早晨~我都追咗5版....但都係唔明...
因為我唔想明...我對政治/社會無興趣...
只想 ...

我都係井底隻蛙

可能因為我諗住,就算點講,根本改變唔到...


大宅

積分: 2374


1846#
發表於 11-6-22 11:31 |只看該作者
我今日都係忙嫁, 不過等緊boss發落, 乘機來8下!

我追左佢地幾版, 我睇到的就係自由果邊有好多猛人講d大理論咁囉...

我d c9仔無咩就唔應該搭咀了!

唔怪得我跟唔到果邊啦.....明哂!!!!


伯爵府

積分: 16992


1847#
發表於 11-6-22 12:26 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-22 11:31
我今日都係忙嫁, 不過等緊boss發落, 乘機來8下!

我追左佢地幾版, 我睇到的就係自由果邊有好多猛人講d大理 ...

樓主, 禾同你恭祝了兩次都唔睬人, 係咪"奇"視禾?

點評

bulubee  無啊...大人....我可能miss左咋.....  發表於 11-6-22 12:33


伯爵府

積分: 16992


1848#
發表於 11-6-22 12:27 |只看該作者
你們係咪"厭"我同JOYCE阻訂?

點評

bulubee  點會呢...^^  發表於 11-6-22 12:33


大宅

積分: 2374


1849#
發表於 11-6-22 12:34 |只看該作者
唔係啊~~~真係無歧視你啊!!!!!

唔好誤會啊!

我地呢度好和平的, 咩都講下 ^^ 很開心你都會來留下腳毛嫁 ^^

如果令你有咩hard feeling, sorry 啊

點評

patmama  佢反你jar :)  發表於 11-6-22 17:23
mimichong  無錯~邊有咁小器  發表於 11-6-22 14:26
ivythepooh  尊尼嫂唔會咁小器ga~~  發表於 11-6-22 13:12


伯爵府

積分: 16992


1850#
發表於 11-6-22 13:07 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-22 12:34
唔係啊~~~真係無歧視你啊!!!!!

唔好誤會啊!

咩留腳毛呀, 我有份睇場架, 仲招呼嚇人, 你好快D俾返睇場費我添呀!

點評

bulubee  你張相已經夠嚇人啦....kekekekekeee.....  發表於 11-6-22 14:40


伯爵府

積分: 17134


1851#
發表於 11-6-22 13:13 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 13:07
咩留腳毛呀, 我有份睇場架, 仲招呼嚇人, 你好快D俾返睇場費我添呀!

咁又係wo~~~你係鐵腳黎ga wo~~~


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1852#
發表於 11-6-22 14:27 |只看該作者
唔知出面天氣點呢....我呢到無窗 尖沙咀
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


1853#
發表於 11-6-22 14:32 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-22 14:27
唔知出面天氣點呢....我呢到無窗 尖沙咀

九龍灣就灰灰濛濛咁,但keep住默默咁落雨


伯爵府

積分: 17134


1854#
發表於 11-6-22 14:33 |只看該作者
做咩靜晒!
今日成個bk都咁靜ge!!


伯爵府

積分: 17134


1855#
發表於 11-6-22 14:35 |只看該作者
我有唔開心野呀!!

我有個好好好ge姊妹...佢屋企有事...有親人走左...

佢即刻叫我問下我屋企人,佢仲做唔做得姊妹...
我爸話最好唔好...
而家同佢講左...但其實我真係好想佢陪我出嫁呀...
佢又好想睇住我嫁...

真係唔開心呀...


大宅

積分: 2374


1856#
發表於 11-6-22 14:39 |只看該作者
我呢度好大風, 偶有大雨....

ivy, 我好明白你啊....想當日我都係咁!


伯爵府

積分: 17134


1857#
發表於 11-6-22 15:03 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-22 14:39
我呢度好大風, 偶有大雨....

ivy, 我好明白你啊....想當日我都係咁!

呀...我真係好唔開心...
都唔明點解會咁...好多野就偏偏係咁...

其實我堅持,唔埋呀爸,可能都可以叫到佢做...
但我又真係唔想唔聽呀爸講呀...

好灰心呀...攪到我...


點知...竟然...會撞正...親人...唔係度...
真係無言...



珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1858#
發表於 11-6-22 15:10 |只看該作者
唔好唔開心啦~
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16992


1859#
發表於 11-6-22 15:20 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-22 15:03
呀...我真係好唔開心...
都唔明點解會咁...好多野就偏偏係咁...

聽到都戥你唔開心.


伯爵府

積分: 16992


1860#
發表於 11-6-22 15:21 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-22 14:27
唔知出面天氣點呢....我呢到無窗 尖沙咀

禾LEE度停咗雨, 好大風, 禾住一樓, 搖吓搖吓, D燒未退都攪到瞓唔到.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo