想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21177


1841#
發表於 11-9-16 12:02 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-16 10:36
都要準備定奶粉in case....

你參加左媽媽會,好快會有奶粉sample送比你,到時又多d奶粉選擇。急起上黎都有得食!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1842#
發表於 11-9-16 12:03 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-16 08:23
雖然唔有趣,但係你會慢慢愛上餵奶呢個動作

仲未識得enjoy一身大汗,餵奶,真係難為貝貝。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1843#
發表於 11-9-16 12:08 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-9-16+08:23+雖

原帖由 悅同 於 11-09-16 發表
仲未識得enjoy!一身大汗,餵奶,真係難為貝貝。
餵奶一定要開冷氣,b豬可以食到出汗,都唔知有冇咁辛苦




伯爵府

積分: 17022


1844#
發表於 11-9-16 12:23 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-16 12:08
餵奶一定要開冷氣,b豬可以食到出汗,都唔知有冇咁辛苦

因為出盡奶力嗎


伯爵府

積分: 17022


1845#
發表於 11-9-16 12:44 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 12:02
你參加左媽媽會,好快會有奶粉sample送比你,到時又多d奶粉選擇。急起上黎都有得食! ...

sample係一罐罐定一包包架?


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1846#
發表於 11-9-16 12:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+悅同+於+11-09-16+發表仲未識

原帖由 黃二少奶 於 11-09-16 發表
餵奶一定要開冷氣,b豬可以食到出汗,都唔知有冇咁辛苦
叮叮都食到一額汗架!
喺佢稀疏嘅頭髮中,仲見到一粒粒細細嘅汗珠




侯爵府

積分: 21177


1847#
發表於 11-9-16 12:47 |只看該作者
對唔住,比我呻下,我真係唔想再對住個陪月啦!


我個女喊到拆天,佢話剛剛食完奶,你飽啦!唔係餓,唔好食啦!邊有bb好似你,成日食架!因為佢之前啜過,所以我就試d,試d咁比2oz,加半0z,有1oz,無一次過比足3 oz佢,所以陪月話佢成日食,唔準再食。我唔理佢,照reheat支奶,要佢餵,我bb立刻食唔停。


一次又一次,開大個風扇沖涼 and換片,直吹我bb。我話你沖涼唔記得關風扇啦!這一個一定要記住呀!


佢想說服我比奶咀bb食,我話我唔buy架,要食就食手手,因為可以自我安慰情緒,奶咀係大人想bb收聲的工具,只係大家嫌bb煩,塞實佢個口,手手係bb自己安慰自己的工具,佢就同我bb講,你食手啦!你呀媽叫你食手呀!之後就成日同我bb講,手手唔係用黎食架,你咁dirty。


唉!我明白每個人湊bb信念唔同,我buy 兒童心理學果套,但你只係路過的幫助。對住佢,我好唔爽呀!


講完,成個人鬆曬!!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1848#
發表於 11-9-16 12:48 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-16 12:44
sample係一罐罐定一包包架?

2 cans 400g
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1849#
發表於 11-9-16 12:50 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 12:47
對唔住,比我呻下,我真係唔想再對住個陪月啦!



快d叫個鐘點黎返工啦


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1850#
發表於 11-9-16 13:22 |只看該作者

引用:對唔住,比我呻下,我真係唔想再對住個陪月

原帖由 悅同 於 11-09-16 發表
對唔住,比我呻下,我真係唔想再對住個陪月啦!
你個陪月好唔掂囉,
快啲送佢走啦




水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1851#
發表於 11-9-16 13:23 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-9-16+12:02+你參加左

原帖由 gangting 於 11-09-16 發表
sample係一罐罐定一包包架?
一罐罐嫁




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1852#
發表於 11-9-16 13:24 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-16 00:18
咁邊隻好?
其實冇話邊隻特別好..因為奶粉都要就返唔同既bb 需要...我只係覺得惠氏比較熱氣...如果有得揀其實能恩唔錯...因為如果bb 易有敏感...醫生都會推呢隻...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1853#
發表於 11-9-16 13:27 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-16 00:52
揹係背脊啦
唔啦...佢成日拗腰又手多多...佢會拎左人地d 野...唔出聲架...我試過返屋企多左野架啦...同埋有次婆婆揹住佢(背脊)煮飯...佢拎左個湯勺兜野扑左落婆婆個頭到...婆婆話好彩唔係拎把刀...唔係真係死左唔知咩事...揹佢係後面好危險...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1854#
發表於 11-9-16 13:29 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 06:18
我真係好擔心你大肚,成日抱住爽爽。你自己要注意呀!
其實我都好耐冇用揹帶啦..不過你地話2點開始...3點係爽爽既訓覺時間...我怕佢訓左...我先拎揹帶...放心...我仲ok...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1855#
發表於 11-9-16 13:29 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 06:23
上次買果塊bb床裝飾,好dirty呀!有漬架!未得閒洗左去比bb睇。
真係唔知丫...我冇拆開黎睇丫...不過淘寶d 野...一定要洗左先比bb 玩...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1856#
發表於 11-9-16 13:31 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-16 08:31
你哋講到ergobaby咁好用,我又心郁郁添~ chicco實在唔好用,星期二揹咗兩三個鐘,呢兩日條腰都痛到c咁滯



...
買返條啦...好多人轉左都話好...哈哈..



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1857#
發表於 11-9-16 13:34 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 12:47
對唔住,比我呻下,我真係唔想再對住個陪月啦!
真係要快d 趕佢走...
不過食奶咀易戒個食手...你要再唸下...



哈哈


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1858#
發表於 11-9-16 13:39 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-16+00:52+揹係

原帖由 small531 於 11-09-16 發表
唔啦...佢成日拗腰又手多多...佢會拎左人地d 野...唔出聲架...我試過返屋企多左野架啦...同埋有次婆婆揹住 ...
嘩,爽爽會咁多手




水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1859#
發表於 11-9-16 13:40 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-9-16+12:47+對唔住,

原帖由 small531 於 11-09-16 發表
真係要快d 趕佢走...
不過食奶咀易戒個食手...你要再唸下...
我有試過俾奶咀,不過b豬唔多鍾意食,我都冇俾喇




侯爵府

積分: 21177


1860#
發表於 11-9-16 14:06 |只看該作者
small531 發表於 11-9-16 13:34
真係要快d 趕佢走...
不過食奶咀易戒個食手...你要再唸下...

我希望佢兩樣都唔食,但如果要食,我都唔介意,又唔反對佢食手!唔係鼓勵佢食手。

不過奶咀就真係唔會啦!因為對口腔發展唔多好。其實我bb都唔扭喊,係食唔飽,就話佢打開口,係要食奶咀!唔係肚餓。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo