想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1841#
發表於 11-9-28 19:28 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

等睇醫生中~好嘔舒服




大宅

積分: 1965


1842#
發表於 11-9-28 19:29 |只看該作者

回覆 回覆:iloveqoo的帖子

我成日反胃,特別係早上,但下面好似成日有些分泌咁,不過我從來都無胸痛過,唔知好定唔好!




大宅

積分: 1965


1843#
發表於 11-9-28 19:31 |只看該作者

回覆 回覆:edith_ricky的帖子

我就剛好三十歲前生左個b




大宅

積分: 1965


1844#
發表於 11-9-28 19:37 |只看該作者

回覆 回覆:樂遙BB的帖子

saw我係朋友屋企睇,有時一之過會睇兩集,我覺得好複雜,都係第一集係最好睇!





男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1845#
發表於 11-9-28 19:52 |只看該作者

引用:等睇醫生中~好嘔舒服 +

原帖由 aubmaki 於 11-09-28 發表
等睇醫生中~好嘔舒服
你真係好病喎




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1846#
發表於 11-9-28 19:54 |只看該作者

引用:saw我係朋友屋企睇,有時一之過會睇兩集,

原帖由 wingyan2011 於 11-09-28 發表
saw我係朋友屋企睇,有時一之過會睇兩集,我覺得好複雜,都係第一集係最好睇!



...
諗起都想




大宅

積分: 1965


1847#
發表於 11-9-28 19:57 |只看該作者

回覆 回覆:currymama的帖子

我都有,剛剛食左燈橙




大宅

積分: 1965


1848#
發表於 11-9-28 19:58 |只看該作者

回覆 回覆:iloveqoo的帖子

不如睇下醫生安心些




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1849#
發表於 11-9-28 20:05 |只看該作者

引用:我成日反胃,特別係早上,但下面好似成日有

原帖由 wingyan2011 於 11-09-28 發表
我成日反胃,特別係早上,但下面好似成日有些分泌咁,不過我從來都無胸痛過,唔知好定唔好!



...
返工係咁見暈




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1850#
發表於 11-9-28 20:08 |只看該作者

回覆:edith_ricky 的帖子

醫生無幫我驗
靜係噤我個肚~開藥我食

famotidine 20mg.
arco xia 60mg
ai/mg/Sime thicon e.

呢3隻俾我




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1851#
發表於 11-9-28 20:14 |只看該作者

引用:醫生無幫我驗 靜係噤我個肚~開藥我食 famo

原帖由 aubmaki 於 11-09-28 發表
醫生無幫我驗
靜係噤我個肚~開藥我食





珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1852#
發表於 11-9-28 20:17 |只看該作者

回覆:edith_ricky 的帖子

我仲同佢講我等中咖~同話啲藥無影響mouth:




大宅

積分: 1965


1853#
發表於 11-9-28 20:19 |只看該作者

回覆 回覆:aubmaki的帖子

放鬆,唔好咁緊張!




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1854#
發表於 11-9-28 20:19 |只看該作者

引用:我仲同佢講我等中咖~同話啲藥無影響 +

原帖由 aubmaki 於 11-09-28 發表
我仲同佢講我等中咖~同話啲藥無影響
如果係我我唔敢食mouth:




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1855#
發表於 11-9-28 20:22 |只看該作者

回覆:edith_ricky 的帖子

我係港安睇~我都唔敢食~
叫我星期五再覆診呢~




男爵府

積分: 8306


1856#
發表於 11-9-28 21:06 |只看該作者
iloveqoo 發表於 11-9-28 17:45
我想問呢...我呢期都有用護jin, 成日都有d好淺好淺既啡色分秘...正唔正常架?
又唔係真係啡色,係好淺,少少色 ...

去睇E生好D....我都會有分泌不過係淺黃色
頭三個月都係小心D好


男爵府

積分: 8306


1857#
發表於 11-9-28 21:08 |只看該作者
今日成日唔得閒上黎.....妳地已經傾到咁多版......真係有排追


男爵府

積分: 8306


1858#
發表於 11-9-28 21:09 |只看該作者
今日成日唔得閒上黎.....妳地已經傾到咁多版......真係有排追


禁止訪問

積分: 5376


1859#
發表於 11-9-28 22:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1860#
發表於 11-9-28 22:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo