興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1841#
發表於 12-6-12 16:37 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 16:36
玩到咁大!!
唔大呀, 我都試過, work 架喎


禁止發言

積分: 10999


1842#
發表於 12-6-12 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1843#
發表於 12-6-12 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1844#
發表於 12-6-12 16:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1845#
發表於 12-6-12 16:41 |只看該作者

回覆:準媽齊齊生旺b Part2

好L興架 依家係咪大肚婆好撞d?次次搭地鐵都被d pk撞。。係咪大肚唔搭得地鐵架?




伯爵府

積分: 17147


1846#
發表於 12-6-12 16:41 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 15:13
聽日約左 friends dinner, 希望今次食得成.
近排好易暈

救命呀..我都係好易頭暈呀
企得耐就暈..但只係15mins已經開始fing fing下


伯爵府

積分: 17147


1847#
發表於 12-6-12 16:42 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 16:41
好L興架 依家係咪大肚婆好撞d?次次搭地鐵都被d pk撞。。係咪大肚唔搭得地鐵架?



...

你係咪生得好細粒? 我牛高馬大, 又成日摸住個肚
d人雖然唔讓位, 但都唔夠膽撞我


伯爵府

積分: 17147


1848#
發表於 12-6-12 16:44 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 16:37
就係咁先驚,佢話阿b以加生脂肪生肉,食唔到野比唔到營養佢好易令佢營養唔足夠發展......
...

可能天氣太熱搞到你冇哂胃口..
少食多餐..
再唔係去睇中醫調一調


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1849#
發表於 12-6-12 16:45 |只看該作者

引用:Quote:carmenyan206+發表於+12-6-12+16:41+

原帖由 kimchimom 於 12-06-12 發表
你係咪生得好細粒? 我牛高馬大, 又成日摸住個肚
d人雖然唔讓位, 但都唔夠膽撞我
...
睇到啦d人 扮晒野 趕投胎阿 一個手袋車埋我個肚阿佢老闆




禁止發言

積分: 10999


1850#
發表於 12-6-12 16:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17147


1851#
發表於 12-6-12 16:54 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 16:45
睇到啦d人 扮晒野 趕投胎阿 一個手袋車埋我個肚阿佢老闆


好鬼憎d人蝦老弱婦孺!!!


禁止發言

積分: 10999


1852#
發表於 12-6-12 16:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1853#
發表於 12-6-12 16:57 |只看該作者

引用:Quote:carmenyan206 發表於 12-6-12 15:01

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
好難,我食野好快,由細到大都係
我本身食野都快。你得架。為左阿b




禁止發言

積分: 10999


1854#
發表於 12-6-12 16:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1855#
發表於 12-6-12 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1856#
發表於 12-6-12 16:59 |只看該作者

引用:好L興架 依家係咪大肚婆好撞d?次次搭地鐵

原帖由 carmenyan206 於 12-06-12 發表
好L興架 依家係咪大肚婆好撞d?次次搭地鐵都被d pk撞。。係咪大肚唔搭得地鐵架?



...
D 人唔理你大唔大肚。都照撞。我通常行去車頭車尾避。
落車時用個袋做盾牌。




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1857#
發表於 12-6-12 17:00 |只看該作者

引用:Quote:siuminyeung 發表於 12-6-12 15:13

原帖由 kimchimom 於 12-06-12 發表
救命呀..我都係好易頭暈呀
企得耐就暈..但只係15mins已經開始fing fing下
咁我未咁誇。




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1858#
發表於 12-6-12 17:02 |只看該作者

準媽齊齊生旺b Part2

樓上好嘈。出左廳避




禁止發言

積分: 10999


1859#
發表於 12-6-12 17:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1860#
發表於 12-6-12 17:03 |只看該作者

引用:其實我係唔係食多d澱粉會好d?定係bb只吸蛋

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
其實我係唔係食多d澱粉會好d?定係bb只吸蛋白質,岩岩無問姑娘
Development 應該要 protein




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo