親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7257


1841#
發表於 06-6-22 18:43 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum
多謝你提醒呀, 我已經打左電話去劃位了.
去程坐55deg, 回程坐35efg
那兒可看到seating plan呢?


大宅

積分: 1301


1842#
發表於 06-6-22 18:48 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

唔係喎,我訂的時間(未付錢時),那位小姐已主動提出話幫我劃位先喎.
vkzone 寫道:
CX好似無得預早劃機位呀!而酒店SHUTTLE BUS好似要齊人才會開車.


大宅

積分: 1301


1843#
發表於 06-6-22 18:52 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone ,
近排北海道都只是15-20度,咁係咪應該著long-sleeves 薄衫,一早一晚仲要加cardigan呢?


男爵府

積分: 7257


1844#
發表於 06-6-22 18:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我經東瀛游買, 佢當時話到機場先劃, 又話miles係到機場先加入, 好唔掂呀!
好彩宜家有人提話可以早劃定, 真係想投訴!
我睇開花情況見d人都係薄的長袖衣, 我想t-shirt加風褸或薄外套就ok. 我打算day1先去jusco, 萬一冷都可買衫, 大人細路平平地.


男爵府

積分: 7257


1845#
發表於 06-6-22 18:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

你坐邊呀?


大宅

積分: 1301


1846#
發表於 06-6-22 19:42 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

33HJK
34HJK
vkzone 寫道:
你坐邊呀?


別墅

積分: 629


1847#
發表於 06-6-22 20:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

不用客氣!

seating plan可以參考下列cathay website:

http://www.cathaypacific.com/intl/inflight/fleet/0,,32824,00.html

請您再同cx 確認一下是否airbus 330 type 1機型, 今早他們說是沒有first class的, 咁應該是type 1了。 他好好人的, 當您說出打算劃的位置, 他還告訴我個位會被機翼阻擋窗口的, 這是看seating plan睇唔到的。
該用戶已被刪除

1848#
發表於 06-6-22 21:16 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7420


1849#
發表於 06-6-22 23:41 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

有冇人會去8/7 國際漫遊協會個talk 呀 我都諗住會去喎, 睇下會見到邊個先
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 5286


1850#
發表於 06-6-22 23:45 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位,由于冇時間plan自由行,我衹能跟團,28/6出發la,我想自已去食蟹,有冇好介紹呢?


男爵府

積分: 7257


1851#
發表於 06-6-22 23:49 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

howto,
又多一個6月28出發了, 真開心呢!
子健&媽媽,
唔該晒妳!


男爵府

積分: 7420


1852#
發表於 06-6-22 23:51 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

howto

1) 札幌蟹家 click here

2) 小樽傍蟹俱樂部 (蟹之放題)

howto 寫道:
各位,由于冇時間plan自由行,我衹能跟團,28/6出發la,我想自已去食蟹,有冇好介紹呢?
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


複式洋房

積分: 315


1853#
發表於 06-6-23 00:07 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama

請問個talk係邊樹? 關於什麼? 有冇資料or 網址?


男爵府

積分: 7257


1854#
發表於 06-6-23 00:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我想問下富良野美瑛除了本身的JR及觀光路線巴士外,有無普通的巴士去其他地方呢?
住那兒的人點出入呢?因為觀光路線巴士下車點有限,時間限制也多. ?-(


男爵府

積分: 5286


1855#
發表於 06-6-23 00:58 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama,thx a lot.

ChristyBBmama 寫道:
howto

1) 札幌蟹家 click here

2) 小樽傍蟹俱樂部 (蟹之放題)

[quote]
howto 寫道:
各位,由于冇時間plan自由行,我衹能跟團,28/6出發la,我想自已去食蟹,有冇好介紹呢?
[/quote]


男爵府

積分: 5769


1856#
發表於 06-6-23 08:42 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ivyl
我老公格過價,應該都係TOCCO最平...

vkzone
miles到機場都一定要登記架,記得帶證,如果有MARCO POLO CLUB仲可以去候機室食早餐...不過後補都得...
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 7257


1857#
發表於 06-6-23 09:24 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Cx話agent東瀛游有責任幫我劃機位, 佢地收左錢係有責任的, 唔係要客人打去cx劃的, 但今次cx見咁情況都係幫我劃返, 可惜回程已無左1st column啦. 東瀛游當時我已full paid佢都唔肯幫我劃, 叫我到機場時才劃, 如果我想投拆東瀛游, 應該打電話去那兒呢?


男爵府

積分: 7420


1858#
發表於 06-6-23 09:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Smilesun

我其實都係咁諗, 因為要
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


別墅

積分: 629


1859#
發表於 06-6-23 10:23 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Dear all,

老公話今日的yen都換得過, 之前我們在yen115時換了一些, 打算今日再換埋餘下的, 煩少一樣野喎


大宅

積分: 3341


1860#
發表於 06-6-23 15:05 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我都係東瀛遊訂左北海道ANA package,個小姐話冇得劃位先,請問買了ANA package的媽咪這是否屬實??以前一向有幫襯東瀛遊,覺得佢地的服務好好,但今次沙田分行的一個妹妹仔就態度麻麻,好唔耐煩咁,仲搞錯野(我囝囝是兒童,但冇減佢七百蚊,又將囝囝編左跟我朋友兩夫婦訓三人房),我問佢可唔可以劃位,佢就唔耐煩咁話我買的是package,冇得劃位架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo