想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2776


1841#
發表於 12-8-31 09:46 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-8-31+09:41+但會唔會

原帖由 siujanjan 於 12-08-31 發表
我睇網頁就冇咁寫, 你下次可以問吓醫生, 再話比我哋知
要等下星期,好慢長。。。




男爵府

積分: 7065


1842#
發表於 12-8-31 09:47 |只看該作者
各位早晨呀

雖然今日HAPPY FRIDAY..不過我一早已中眼訓了....仲要捱成日....真係辛苦呀...


男爵府

積分: 7065


1843#
發表於 12-8-31 09:49 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 09:41
但會唔會由陰道影響到子宮,影響到個胎架?
我諗真係有問題就要睇醫生食藥LA..有藥食控制病情就唔會影響到子宮掛...


伯爵府

積分: 15109


1844#
發表於 12-8-31 09:49 |只看該作者
moledy 發表於 12-8-31 09:47
各位早晨呀

雖然今日HAPPY FRIDAY..不過我一早已中眼訓了....仲要捱成日....真係辛苦呀... ...

我都係, 假期瞓得多又唔舒服, 番工又瞓唔醒咁


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


1845#
發表於 12-8-31 09:51 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-8-31 09:45
18 / 19 週開始特別留意吓, 開始feel到0架喇

嗯, 應該好快就等到喇


男爵府

積分: 7065


1846#
發表於 12-8-31 09:53 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 09:49
我都係, 假期瞓得多又唔舒服, 番工又瞓唔醒咁

我都同你一樣...星期六日有時在家訓得多又頭痛...番工又唔夠訓....


大宅

積分: 2776


1847#
發表於 12-8-31 09:54 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-8-31+09:41+但會唔會

原帖由 moledy 於 12-08-31 發表
我諗真係有問題就要睇醫生食藥LA..有藥食控制病情就唔會影響到子宮掛...
我見無左d分泌,所以諗住等到5week先,因為尋日睇完仁安醫生無話我一定要宜家食




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1848#
發表於 12-8-31 09:54 |只看該作者
carmenyung629 發表於 12-8-31 07:05
我都好想食雪糕,不過唔敢食住

其實我星期三偷食咗一球...不過距離醫生批準我食的日子不遠了...


男爵府

積分: 7065


1849#
發表於 12-8-31 09:59 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 09:54
其實我星期三偷食咗一球...不過距離醫生批準我食的日子不遠了...

我都有食一杯杯仔雪糕..我見你地成日POST D 雪糕相出來...我買左2杯食左了....

班長話如果肚裏食完飯咪暖暖地有野LONG住個胃食杯凍雪糕無問題..我好聽班長話買左2杯食左了....而+仲有一杯在雪櫃呀....


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1850#
發表於 12-8-31 10:01 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 08:29
岩岩係網上睇b型鏈球菌資料,原來好多產婦到生完,bb感染埋見知有菌,所以好危險,嚴重會腦炎,敗血,影響 ...

吓...但係我記得QE個助產士講過...到後期會做篩查...如有B鏈細菌...臨生時要做靜脈抗生素注射架..咁就可以大大保護到亞B架


伯爵府

積分: 15109


1851#
發表於 12-8-31 10:02 |只看該作者
moledy 發表於 12-8-31 09:59
我都有食一杯杯仔雪糕..我見你地成日POST D 雪糕相出來...我買左2杯食左了....

班長話如果肚裏食完飯咪暖 ...

我都係聽我媽咪話喳, 如果唔係佢話食得, 我c6都唔俾我食呀


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1852#
發表於 12-8-31 10:02 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-8-31 08:44
政府都有俾期我check, 不過係成36w先check, 咁駛唔駛自己出去check左先呢?!

唔洗架...我間醫院到係話到後期先CHECK架

點評

雨嫣  知道!  發表於 12-8-31 10:13


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1853#
發表於 12-8-31 10:05 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-8-31 09:26
今朝亞B唔知係咪又要開始擴大活動範圍, 搞到我下腹又陰陰痛

無事架...係咁架...點都好過全日都無動靜...到時咪仲驚餐死


伯爵府

積分: 15109


1854#
發表於 12-8-31 10:06 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 10:02
唔洗架...我間醫院到係話到後期先CHECK架

doris你咪用緊托腹帶既, 我放工會去吉之島睇, 上次我睇佢做緊9折, 我仲有張生日全日通95折可以用, 但我見佢有好多款, 唔知買邊隻, 有剩係一條幼d既就平d, 有d闊d既, 仲有一隻係先包條闊再加條幼既係面, 果隻最貴, 唔知買邊隻


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1855#
發表於 12-8-31 10:07 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 09:43
嘜原來抗大會陰陰痛架?我尋日開始都有d

成個孕期都會架...因為亞B間屋係要越來越大架....


大宅

積分: 3571


1856#
發表於 12-8-31 10:11 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 00:47
你三角位有無痛呀?

我就黎15WEEK了, 我真係攪肚痛嫁, 不過本身就好敏感, 正時好人好姐都會肚柯, 肚柯果D 痛就痛上D的, 不過怨怨地痛就落少少


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1857#
發表於 12-8-31 10:12 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 09:41
但會唔會由陰道影響到子宮,影響到個胎架?

第一次去醫院時已有講過...B鏈淨係會係出生時有機會受感染...不過我現在記憶力下降...怕記錯咗...妳都係睇醫生時再問多次穩陣D


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1858#
發表於 12-8-31 10:13 |只看該作者
moledy 發表於 12-8-31 09:47
各位早晨呀

雖然今日HAPPY FRIDAY..不過我一早已中眼訓了....仲要捱成日....真係辛苦呀... ...

嘻嘻...咁妳留响班房咪會好D囉


大宅

積分: 3571


1859#
發表於 12-8-31 10:14 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 10:06
doris你咪用緊托腹帶既, 我放工會去吉之島睇, 上次我睇佢做緊9折, 我仲有張生日全日通95折可以用, 但我見 ...

係啦, 我都想買, 不過唔知買邊款好


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1860#
發表於 12-8-31 10:16 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-8-31 09:51
嗯, 應該好快就等到喇

其實我已間中FEEL到亞B踢我啦...不過仲未係日日都FEEL到...其實亞B踢人都幾大力架...妳哋宜家就日日都想佢踢妳...第日唔好又叫亞B細力D呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo