母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9224


1841#
發表於 12-11-29 07:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-28+發表我每

原帖由 pikupi 於 12-11-28 發表
嘩, 勁厭奶果輪你咪好驚?食少左成一半有多~ 雖然而家食得慢,但見佢d 咁得既小動作又嬲佢唔落



...
又唔係餐餐小既,都係一兩餐。同埋亞女勁重,食小d,當減肥,儲下奶




男爵府

積分: 9224


1842#
發表於 12-11-29 07:15 |只看該作者

引用:昨晚又唔知醒起身泵奶呀,隔左5個幾鐘才泵

原帖由 Meir079 於 12-11-29 發表
昨晚又唔知醒起身泵奶呀,隔左5個幾鐘才泵,怕會塞,幸好唔怕,下次一定整多幾個鬧鐘先得。



...
我大塞個次就係五個半鍾先泵千其唔好懶呀,一定要知醒,日頭塞小小都感覺倒,夜晚訓左覺唔知就慘啦!我就有兩個alarm 一個兩點半,一個兩點八




男爵府

積分: 9224


1843#
發表於 12-11-29 07:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-29+發表吓

原帖由 siutreasure 於 12-11-29 發表
我老公出左trip都要3am+先有得訓,我都要趕paper,都係3am+個server傻傻地先收檔,如果唔係趕功課同考試溫 ...
你長期好唔夠訓喎,仲捱倒,厲害!




男爵府

積分: 5696


1844#
發表於 12-11-29 07:57 |只看該作者

引用:昨晚又唔知醒起身泵奶呀,隔左5個幾鐘才泵

原帖由 Meir079 於 12-11-29 發表
昨晚又唔知醒起身泵奶呀,隔左5個幾鐘才泵,怕會塞,幸好唔怕,下次一定整多幾個鬧鐘先得。



...
可唔可以嗰餐泵清d補番數!我都隔咗7個钟,現泵緊



男爵府

積分: 5696


1845#
發表於 12-11-29 08:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+12-11-29+發表昨

原帖由 scmtse 於 12-11-29 發表
我大塞個次就係五個半鍾先泵千其唔好懶呀,一定要知醒,日頭塞小小都感覺倒,夜晚訓左覺唔知就慘 ...
你個b 5個幾月,你都照泵夜奶?真勤力


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1846#
發表於 12-11-29 08:13 |只看該作者

引用:失眠左三晚啦,好痛苦。唔知近排做乜,晚晚

原帖由 scmtse 於 12-11-29 發表
失眠左三晚啦,好痛苦。唔知近排做乜,晚晚訓唔倒,短短五日,奶量已經由1.3L 一日跌到1.1L 。c6話再跌就算 ...
試下追返啦, 我都差不多病好, 開始追奶, 唔好咁快諗放棄啦, 我少你咁多都諗住繼續, 你都加油呀




男爵府

積分: 9224


1847#
發表於 12-11-29 09:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-29+發表失眠

原帖由 pikupi 於 12-11-29 發表
試下追返啦, 我都差不多病好, 開始追奶, 唔好咁快諗放棄啦, 我少你咁多都諗住繼續, 你都加油呀



...
我唸d奶量跌得咁勁,係因為訓唔倒。同埋我又開始d手腳出疹個人好頭痛...冇端失眠,都唔知乜事..我唸訓返好小小,d奶量一定返,我上次乳線炎,大傷風,都冇跌得咁勁,我一定繼續泵,有幾多泵幾多。




男爵府

積分: 9224


1848#
發表於 12-11-29 09:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-29+發表我大

原帖由 sze.gloria 於 12-11-29 發表
你個b 5個幾月,你都照泵夜奶?真勤力
我係被逼勤力,個次半夜谷到塞左,之後乳線炎,醫生仲要book 埋針筒放膿,個下真係喊左出黎。我依家好驚,所以半夜唔敢唔泵,遲d奶量再小d先啦。個人慣左半夜起身,又OK。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1849#
發表於 12-11-29 11:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+12-11-29+發表

原帖由 scmtse 於 12-11-29 發表
我係被逼勤力,個次半夜谷到塞左,之後乳線炎,醫生仲要book 埋針筒放膿,個下真係喊左出黎。我依家好驚, ...
我之前都幗慣左半夜泵,不過天氣凍…都好難頂…

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1850#
發表於 12-11-29 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-29+發

原帖由 scmtse 於 12-11-29 發表
你長期好唔夠訓喎,仲捱倒,厲害!
係趕功課先會半夜訓或5am起身泵奶,然後再做功課!呢幾日判左畢業論文做邊個大題,所以要不停睇文獻度題目,唔睇多d亂交題目名,到時難做就屎…攪完到溫書喇,20/12考試,黎緊呢段時間都會半夜先訓囉…

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5696


1851#
發表於 12-11-29 11:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+12-11-29+發表

原帖由 scmtse 於 12-11-29 發表
我係被逼勤力,個次半夜谷到塞左,之後乳線炎,醫生仲要book 埋針筒放膿,個下真係喊左出黎。我依家好驚, ...
死啦!聽你咁講,好驚呀!唔通我都要起身泵?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1852#
發表於 12-11-29 11:31 |只看該作者

引用:失眠左三晚啦,好痛苦。唔知近排做乜,晚晚

原帖由 scmtse 於 12-11-29 發表
失眠左三晚啦,好痛苦。唔知近排做乜,晚晚訓唔倒,短短五日,奶量已經由1.3L 一日跌到1.1L 。c6話再跌就算 ...
我b4個半月開始食米糊,到時你b大食固體,唔洗食咁多奶架喇!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1853#
發表於 12-11-29 12:18 |只看該作者
sze.gloria 發表於 12-11-29 11:26
死啦!聽你咁講,好驚呀!唔通我都要起身泵?

如果你無塞, 應該唔怕呱


男爵府

積分: 5696


1854#
發表於 12-11-29 15:11 |只看該作者

引用:Quote:sze.gloria+發表於+12-11-29+11:26+

原帖由 pikupi 於 12-11-29 發表
如果你無塞, 應該唔怕呱
希望啦!這兩次都係7個钟先泵,D奶量都係3個钟的兩倍,不过我都唔会時時係咁。希望keep住唔好偷懶


侯爵府

積分: 24385


1855#
發表於 12-11-29 15:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+12-11-29+發表昨

原帖由 scmtse 於 12-11-29 發表
我大塞個次就係五個半鍾先泵千其唔好懶呀,一定要知醒,日頭塞小小都感覺倒,夜晚訓左覺唔知就慘 ...
,一定唔會有下次。




侯爵府

積分: 24385


1856#
發表於 12-11-29 15:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+12-11-29+發表昨

原帖由 sze.gloria 於 12-11-29 發表
可唔可以嗰餐泵清d補番數!我都隔咗7個钟,現泵緊
會泵清,比平時多差不多一半,所以先驚塞,比夠我個b食,剩底做左冰奶。




男爵府

積分: 9224


1857#
發表於 12-11-29 17:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-29+發表失眠

原帖由 siutreasure 於 12-11-29 發表
我b4個半月開始食米糊,到時你b大食固體,唔洗食咁多奶架喇!
其實我個女都差不多五個月(全人奶五個月了,yay)。我c6都唸住遲小小開始米糊,希望食得好啦!




男爵府

積分: 9224


1858#
發表於 12-11-29 18:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-29+發表我係

原帖由 sze.gloria 於 12-11-29 發表
死啦!聽你咁講,好驚呀!唔通我都要起身泵?
我個次塞仲有其他原因,你冇塞開,唔洗咁驚。




男爵府

積分: 9224


1859#
發表於 12-11-29 18:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-29+發表我係

原帖由 siutreasure 於 12-11-29 發表
我之前都幗慣左半夜泵,不過天氣凍…都好難頂…
我生亞女個時得十度,仲要訓地下,因為要陪亞女,凍慣又OK啦




男爵府

積分: 9224


1860#
發表於 12-11-29 18:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-29+發表你長

原帖由 siutreasure 於 12-11-29 發表
係趕功課先會半夜訓或5am起身泵奶,然後再做功課!呢幾日判左畢業論文做邊個大題,所以要不停睇文獻度題目 ...
勁!要湊B,餵人奶,仲做倒咁多野




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo