跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14766


1841#
發表於 07-1-13 12:04 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

garfield,

no la, 太遠喇, 我一條友帶火柴頭出黎好甘架, 老公又唔會陪我去wor, 所以通常呢d gathering我都冇出聲話去架
下次不如攪 high tea gathering on TST or Causeway Bay, 咁維維咪可以同火柴頭聯絡感情lor

garfield123 寫道:
小小,
乜你唔去咩?去啦!等維維認識火柴頭!
[quote]
happyalice 寫道:
garfield,

我唔知你地會唔會有大食會喎, 因為冇我份架
[/quote]


子爵府

積分: 14766


1842#
發表於 07-1-13 12:07 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

garfield,

花園街果d d quality真係麻麻地, 中環果d好似都okay wor, 冇咁差, d料好似棉 d soft d
係呀, 著一兩次架咋, 一百幾十買黎 sharp下醒目下都好嘛, 唸唸佢啦

garfield123 寫道:
小小,
你講花園街果D?
但係著得幾次好似唔藉喎!不過著左果日又會好醒目! :mrgreen: 我都仲唸緊!(不過料麻麻地好喎!)
[quote]
happyalice 寫道:
garfield,

你會唔會唸下買件中國3比維維過年呀, 好似應下節又得意嘛, 我都買左件比火柴頭年初一著呀
[/quote]


子爵府

積分: 12260


1843#
發表於 07-1-13 12:08 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

小小,
我老公又無話唔去!不過佢唔去,我邊度都唔駛去(前一個B,後一個袋!)唸起到想C!
不過老公去可能佢會好悶!
咁下次去尖咀!
happyalice 寫道:
garfield,

no la, 太遠喇, 我一條友帶火柴頭出黎好甘架, 老公又唔會陪我去wor, 所以通常呢d gathering我都冇出聲話去架
下次不如攪 high tea gathering on TST or Causeway Bay, 咁維維咪可以同火柴頭聯絡感情lor


子爵府

積分: 14766


1844#
發表於 07-1-13 12:08 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

貓貓媽咪 寫道:
[quote]
happyalice 寫道:
貓貓,

你地原班人馬嘛, 同埋果日要返老野度食飯呀, 又咁遠, no la

[quote]



咁咪冇得兩小冇猜 LOR


[/quote]

貓貓,

總有機會既, 兩小冇猜張相我間唔中就會攞返黎睇架喇, 真係好cute呀


子爵府

積分: 12260


1845#
發表於 07-1-13 12:10 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

小小,
好少過海!
自己一個就唔識路!最叻去SOGO!
happyalice 寫道:
garfield,

花園街果d d quality真係麻麻地, 中環果d好似都okay wor, 冇咁差, d料好似棉 d soft d
係呀, 著一兩次架咋, 一百幾十買黎 sharp下醒目下都好嘛, 唸唸佢啦


子爵府

積分: 12260


1846#
發表於 07-1-13 12:11 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

小小 & CATCAT,
依家有無得睇?我又想睇!


公爵府

積分: 27622


1847#
發表於 07-1-13 12:11 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

happyalice 寫道:
總有機會既, 兩小冇猜張相我間唔中就會攞返黎睇架喇, 真係好cute呀



糯米爸都話: 話唔定架, 如果第時都仲係 keep 住先既話

不過又真係幾襯既, 可能大家都白白淨咁 :mrgreen:



男爵府

積分: 9393


1848#
發表於 07-1-13 12:12 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

小小
重以為你今次得tim!

happyalice 寫道:
garfield,

no la, 太遠喇, 我一條友帶火柴頭出黎好甘架, 老公又唔會陪我去wor, 所以通常呢d gathering我都冇出聲話去架
下次不如攪 high tea gathering on TST or Causeway Bay, 咁維維咪可以同火柴頭聯絡感情lor


公爵府

積分: 27622


1849#
發表於 07-1-13 12:12 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

嘩.......頂, 突然間超乞添





子爵府

積分: 12260


1850#
發表於 07-1-13 12:13 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

CATCAT & 小小,
乜糯米仔唔係同細妹咩?一腳踏兩船!(仲要同維維爭女-火柴頭!)
貓貓媽咪 寫道:
糯米爸都話: 話唔定架, 如果第時都仲係 keep 住先既話

不過又真係幾襯既, 可能大家都白白淨咁 :mrgreen:


子爵府

積分: 14766


1851#
發表於 07-1-13 12:14 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

garfield,

咁你係咪揹維維出黎架, 我就係出親黎都係揹火柴頭, 揹到好辛苦, 所以唔去la

garfield123 寫道:
CATCAT & 小小,
講遠邊夠我同JOVE遠呀!咪玩啦!
JOVE都有私家車,我就 ,仲要維維唔肯坐BB車,我咪仲辛苦!
咁上次PARTY有咩攪?
[quote]
貓貓媽咪 寫道:
siusiu,

why 你冇份呀 ?-( ?-(


garfield,

佢地好似話齋 play 冇野食 bor

我冇所謂呀, 你睇吓 小小 已經話遠啦
[/quote]


子爵府

積分: 12260


1852#
發表於 07-1-13 12:14 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

KANKO,

換左大頭相,差D唔認得添!
豬隻(主席)27/01果日有咩搞作?大食會?BB同樂日?


男爵府

積分: 9393


1853#
發表於 07-1-13 12:16 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!


我年年都有買,都係應一應節,好似都係頂盡$100咋!

happyalice 寫道:
garfield,

花園街果d d quality真係麻麻地, 中環果d好似都okay wor, 冇咁差, d料好似棉 d soft d
係呀, 著一兩次架咋, 一百幾十買黎 sharp下醒目下都好嘛, 唸唸佢啦


子爵府

積分: 12260


1854#
發表於 07-1-13 12:17 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

小小,
維維唔LIKE上龜殼(揹帶),要人抱!所以一定要老公同行!
happyalice 寫道:
garfield,

咁你係咪揹維維出黎架, 我就係出親黎都係揹火柴頭, 揹到好辛苦, 所以唔去la


子爵府

積分: 14766


1855#
發表於 07-1-13 12:17 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

garfield,

咁又係, 新界人又真係幾難會黎到中環shopping既

garfield123 寫道:
小小,
好少過海!
自己一個就唔識路!最叻去SOGO!
[quote]
happyalice 寫道:
garfield,

花園街果d d quality真係麻麻地, 中環果d好似都okay wor, 冇咁差, d料好似棉 d soft d
係呀, 著一兩次架咋, 一百幾十買黎 sharp下醒目下都好嘛, 唸唸佢啦
[/quote]


子爵府

積分: 14766


1856#
發表於 07-1-13 12:19 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

garfield123 寫道:
小小 & CATCAT,
依家有無得睇?我又想睇!


garfield,

我冇係公司wor, 叫貓貓PM比你睇啦 :mrgreen:


子爵府

積分: 12260


1857#
發表於 07-1-13 12:19 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

小小,
係頂啦!(無錢+路癡)!
我以前九龍人都好少過海!
happyalice 寫道:
garfield,

咁又係, 新界人又真係幾難會黎到中環shopping既


子爵府

積分: 14766


1858#
發表於 07-1-13 12:20 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

Kanko,

no la, 太遠了, e.... 你換左張相差d唔知你係邊個添

Kanko 寫道:
小小
重以為你今次得tim!

[quote]
happyalice 寫道:
garfield,

no la, 太遠喇, 我一條友帶火柴頭出黎好甘架, 老公又唔會陪我去wor, 所以通常呢d gathering我都冇出聲話去架
下次不如攪 high tea gathering on TST or Causeway Bay, 咁維維咪可以同火柴頭聯絡感情lor
[/quote]


子爵府

積分: 12260


1859#
發表於 07-1-13 12:20 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

小小,
OK!

CATCAT,
OVER OVER克寧完唔該PM張兩小無猜俾我睇! :mrgreen:


子爵府

積分: 14766


1860#
發表於 07-1-13 12:20 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

貓貓媽咪 寫道:
嘩.......頂, 突然間超乞添


貓貓,

你要做野拿

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo