garfield123 寫道:
小小,
乜你唔去咩?去啦!等維維認識火柴頭!
[quote]
happyalice 寫道:
garfield,
我唔知你地會唔會有大食會喎, 因為冇我份架![]()
![]()
![]()
garfield123 寫道:
小小,
你講花園街果D?
但係著得幾次好似唔藉喎!不過著左果日又會好醒目! :mrgreen: 我都仲唸緊!(不過料麻麻地好喎!)
[quote]
happyalice 寫道:
garfield,
你會唔會唸下買件中國3比維維過年呀, 好似應下節又得意嘛, 我都買左件比火柴頭年初一著呀
garfield123 寫道:
CATCAT & 小小,
講遠邊夠我同JOVE遠呀!咪玩啦!
JOVE都有私家車,我就,仲要維維唔肯坐BB車,我咪仲辛苦!
咁上次PARTY有咩攪?
[quote]
貓貓媽咪 寫道:
siusiu,
why 你冇份呀 ?-( ?-(
garfield,
佢地好似話齋 play 冇野食 bor![]()
![]()
我冇所謂呀, 你睇吓 小小 已經話遠啦
Kanko 寫道:
小小
重以為你今次得tim!![]()
[quote]
happyalice 寫道:
garfield,
no la, 太遠喇, 我一條友帶火柴頭出黎好甘架, 老公又唔會陪我去wor, 所以通常呢d gathering我都冇出聲話去架![]()
![]()
![]()
下次不如攪 high tea gathering on TST or Causeway Bay, 咁維維咪可以同火柴頭聯絡感情lor![]()
![]()