烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   75


子爵府

積分: 14184


1841#
發表於 13-10-25 17:29 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-10-25 14:38
今次唔好買, 有少少受潮, 等下一批喇
我見佢快到期,加上仲用緊20/9到期果舊,所以最終沒有買,再等下先!


侯爵府

積分: 23315


1842#
發表於 13-10-25 17:39 |只看該作者
pandaray 發表於 13-10-25 16:57
1) 冇錢2) 冇興趣學及冇車牌

我都係冇興趣考牌,我d性格係好"蛇WER"如果我有車,我諗我已經車死左好多人喇


子爵府

積分: 14184


1843#
發表於 13-10-25 17:52 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-25 13:19
我試過用快速整旋風卷, 真係幾趕吓, 要快手快腳, 如果吾係就吾夠時間發酵, 要轉MODE21+22(台105T)

...
下午我也用快速毛整朱古力粒粒包,中途作業左7分鐘,但最後都用左mode 21+mode22
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1382181_190974947755777_1170854972_n.jpg


珍珠宮

積分: 37201


1844#
發表於 13-10-25 17:53 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

Update完個apps,我終於可以番來啦





伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


1845#
發表於 13-10-25 17:55 |只看該作者
本帖最後由 MiuMiuChow 於 13-10-25 18:00 編輯
fish9288 發表於 13-10-25 17:52
下午我也用快速毛整朱古力粒粒包,中途作業左7分鐘,但最後都用左mode 21+mode22
https://fbcdn-sp ...

我之前整熊貓吐司同迷彩乳牛包手腳慢, 都係靠佢埋單

P.S. 睇吾到相呀


子爵府

積分: 14186


1846#
發表於 13-10-25 18:02 |只看該作者
eunice23 發表於 13-10-25 17:39
我都係冇興趣考牌,我d性格係好"蛇WER"如果我有車,我諗我已經車死左好多人喇 ...
我相反....我唔考唔係因為我驚及唔係冇記性.只係真係冇興趣. 冇興趣個d我係唔會掂.
不過好多男士活動野我都唔岩


子爵府

積分: 14186


1847#
發表於 13-10-25 18:03 |只看該作者
fish9288 發表於 13-10-25 17:52
下午我也用快速毛整朱古力粒粒包,中途作業左7分鐘,但最後都用左mode 21+mode22
https://fbcdn-sp ...


子爵府

積分: 14184


1848#
發表於 13-10-25 18:03 |只看該作者

引用:+本帖最後由+MiuMiuChow+於+13-10-25+18:00

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-25 發表
本帖最後由 MiuMiuChow 於 13-10-25 18:00 編輯
原來bk已有更新app,終於可以回歸
myphoto.jpg





子爵府

積分: 14184


1849#
發表於 13-10-25 18:04 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-10-25 17:53
Update完個apps,我終於可以番來啦
睇到呢個回覆,即刻up左,爽爽

點評

吉蒂小豬  我又試點評  發表於 13-10-25 18:34
tensi819  爽YY
p.s. 試下佢個點評  發表於 13-10-25 18:26


子爵府

積分: 14184


1850#
發表於 13-10-25 18:17 |只看該作者
落 5g 鹽咁多

pandaray 發表於 13-10-22 17:35
我跟P記食譜架
一般我會落2-3g鹽,如果是白包落15g糖或原糖。朱古力包除外,會重手好多


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1851#
發表於 13-10-25 18:20 |只看該作者
man7099 發表於 13-10-25 10:30
我就係用海綿洗,已經夾住刀背,所以輕率咗,一嘢嘢捽落去時舊海綿跣手大家都真係要小心

...
仲有, 切包時唔好凸D手指出黎,把刀唔好向手指頭


子爵府

積分: 14184


1852#
發表於 13-10-25 18:21 |只看該作者
bearbear0109 發表於 13-10-22 21:34
死啦 我用106……功能表唔同105 唔識睇喎
下載日版105說明書,對下程式d名,知道次序之後,再下載台版105T跟住做!


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


1853#
發表於 13-10-25 18:22 |只看該作者

引用:Update完個apps,我終於可以番來啦 +

原帖由 吉蒂小豬 於 13-10-25 發表
Update完個apps,我終於可以番來啦
你唔講都唔知,仲諗住要等多九世先有更新㖭,不過頭先個app short short地load唔到勁hang




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1854#
發表於 13-10-25 18:22 |只看該作者
hhss0203 發表於 13-10-25 11:26
我是荃灣之友多數去橙記, 橙記D高粉全部用過晒. 可試下皇后, 金帆當然是最好啦! 我都係睇得首領多, 才用金 ...


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


1855#
發表於 13-10-25 18:23 |只看該作者

引用:Quote:MiuMiuChow+發表於+13-10-25+13:19+

原帖由 fish9288 於 13-10-25 發表
下午我也用快速毛整朱古力粒粒包,中途作業左7分鐘,但最後都用左mode 21+mode22
https://fbcdn-sp ...
7分鐘,你好勁呀 我成日搓來搓去搞好耐




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1856#
發表於 13-10-25 18:23 |只看該作者
fish9288 發表於 13-10-25 11:57
昨日去只剩一舊,3/11到期
我個舊都差唔多用完,未有時間出去買,等多兩水先買


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


1857#
發表於 13-10-25 18:24 |只看該作者

引用:Quote:pandaray+發表於+13-10-25+16:57+1)+

原帖由 eunice23 於 13-10-25 發表
我都係冇興趣考牌,我d性格係好"蛇WER"如果我有車,我諗我已經車死左好多人喇 ...
我都唔掂,仲要認唔到路




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1858#
發表於 13-10-25 18:24 |只看該作者
Naxos 發表於 13-10-25 12:45
係呀!有加蛋!你好利害呀!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1859#
發表於 13-10-25 18:25 |只看該作者
Naxos 發表於 13-10-25 12:51
因爲原食譜係話用軟mode, 我唔夠時間所以用快mode就加多左yeast, 其實係咪唔使架? ...
快速要加多D YEAST,因為唔夠時間比佢發酵,所以要加多少少酵母


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1860#
發表於 13-10-25 18:27 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-25 13:10
我懶, 分割滾圓就算,
認真點應該如大叻所講, 用個托裝住嚟發酵, 會靚仔D同個底層有番個高度
要買漢堡模先靚
拙作一幅

.




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo