Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3
今天的題目是書嗎??
書左成六七版呀!!
我又講!! 我初中時都有睇岑海倫, X沁呀, 第一本睇就係天鵝姑娘啦, E+諗起就覺得好老土.
但X沁個本悠然此心同風裏百合就好好睇呀. 金庸既小說都煲左幾套, 好似係射鵰, 神鵰, 天X8部, 鹿鼎記咁, 最記得係一個暑期煲晒呢幾套, 所以做唔晒D暑期自作業, 一返學就問人借來參考. 瓊瑤的文筆我覺得好靚, 好悅目, 好喜歡佢有時係小說中加入既詩句, 佢的作品都煲左唔少, 但較新的就冇睇了, 覺得變左好多. 印象比較深有船, 庭院深深, 一簾X夢咁. 係因為呢個作家令我係一個暑期入面日日拿住唔係本唐詩就係本宋詞係咁'咪', 個時真係出口成詩呀!! 但之後畢X流出現了, 我就轉軑了, 連作文都口語化左好多.
佢D書我E+仲有一大堆係度. 其他作者好似琦君, 三毛都有睇, E+常睇孫天倫呀, 李維榕呀, 候文詠呀, 區樂民呀咁, 還有睇D奇奇怪怪既野, 好似有本書叫'聽聽C體怎么說', 仲有'完全自殺手X'. 我老公睇到我睇呢D書都覺得好意外呀!! 但係我反而覺得好好睇喎.
I support autism acceptance!