跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7361


18581#
發表於 05-7-22 13:18 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sharon,

之前問過醫生, 佢話polyviso識合較細的BB, 至於vi-daylin 我就未聽過, 我問過醫生, 佢話7海都ok呀


大宅

積分: 2788


18582#
發表於 05-7-22 13:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

viday-lin + iron 係matthew 小時候食過一輪,係醫院醫生prescribe嘅,因為早產b多數缺iron, 後來藥廠無出,但最近又出番,妹珠醫生俾左兩支版我,但就唔係plus iron嘅
Coolpig 寫道:
Sharon,

之前問過醫生, 佢話polyviso識合較細的BB, 至於vi-daylin 我就未聽過, 我問過醫生, 佢話7海都ok呀
我有兩個小寶貝!


子爵府

積分: 10241


18583#
發表於 05-7-22 15:55 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10241


18584#
發表於 05-7-22 16:23 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

今天的題目是書嗎?? 書左成六七版呀!!
我又講!! 我初中時都有睇岑海倫, X沁呀, 第一本睇就係天鵝姑娘啦, E+諗起就覺得好老土. 但X沁個本悠然此心同風裏百合就好好睇呀. 金庸既小說都煲左幾套, 好似係射鵰, 神鵰, 天X8部, 鹿鼎記咁, 最記得係一個暑期煲晒呢幾套, 所以做唔晒D暑期自作業, 一返學就問人借來參考. 瓊瑤的文筆我覺得好靚, 好悅目, 好喜歡佢有時係小說中加入既詩句, 佢的作品都煲左唔少, 但較新的就冇睇了, 覺得變左好多. 印象比較深有船, 庭院深深, 一簾X夢咁. 係因為呢個作家令我係一個暑期入面日日拿住唔係本唐詩就係本宋詞係咁'咪', 個時真係出口成詩呀!! 但之後畢X流出現了, 我就轉軑了, 連作文都口語化左好多. 佢D書我E+仲有一大堆係度. 其他作者好似琦君, 三毛都有睇, E+常睇孫天倫呀, 李維榕呀, 候文詠呀, 區樂民呀咁, 還有睇D奇奇怪怪既野, 好似有本書叫'聽聽C體怎么說', 仲有'完全自殺手X'. 我老公睇到我睇呢D書都覺得好意外呀!! 但係我反而覺得好好睇喎.

I support autism acceptance!
該用戶已被刪除

18585#
發表於 05-7-22 16:26 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

18586#
發表於 05-7-22 16:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10015


18587#
發表於 05-7-22 16:55 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sherri,
你都愛看畢華流呀?
我今日的職業,
唔多唔少是受他的影響呀!


男爵府

積分: 7361


18588#
發表於 05-7-22 17:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Cherri,


男爵府

積分: 6495


18589#
發表於 05-7-22 17:26 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

HI CHERRIE


大宅

積分: 2788


18590#
發表於 05-7-22 17:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor
Hello
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 6495


18591#
發表於 05-7-22 17:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

今日好忙呀, 終於可以坐番埋位喇


男爵府

積分: 6495


18592#
發表於 05-7-22 17:31 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

hi, sharon.

你地今日成日都講書bor.

我都有睇d d架, 不過無指定睇邊個作者, 睇arm就會買黎睇


大宅

積分: 2788


18593#
發表於 05-7-22 17:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor
其實自從有左兩隻mokeys都少睇左書,以前番灣仔最鍾意響地鐵睇書,呢1年返鰂魚涌太短途無乜睇書,下星期又番去灣仔所以又有得睇書,仲有灣仔有幾間書局,lunch我有時會睇書
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 6495


18594#
發表於 05-7-22 17:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sharon,

我係上環返工果時, 我都會lunch走去書店睇書架, 我就會去victoria街市對面果間睇


男爵府

積分: 6495


18595#
發表於 05-7-22 17:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sharon,

成日唔記得左, 你仲有無 bf??


男爵府

積分: 6495


18596#
發表於 05-7-22 17:59 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sharon,

88, 明早得閒就上黎吹下水啦,


男爵府

積分: 6495


18597#
發表於 05-7-22 18:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams

收到未呀??


伯爵府

積分: 18512


18598#
發表於 05-7-22 22:00 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

講起睇書...

我自小學至中學期間,可以不睡覺,都要睇盲對眼
除了所有兒童小說,還有,金庸,古龍,瓊瑤,岑凱倫,衛斯理...
什麼都不放過
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


伯爵府

積分: 18512


18599#
發表於 05-7-22 22:06 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice:

可以告訴我"飄"的happy ending是如何的嗎
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


伯爵府

積分: 18512


18600#
發表於 05-7-22 22:16 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sherri:

請問"bb保你大"的書在那裡可以買到
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo