跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2788


18621#
發表於 05-7-23 18:52 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

我呢一個月都少左浦頭,因為high season 忙未完又忙handover...前天大功告成,下星期又有新開始
CJBaby 寫道:
hi sharon,

你好嗎? 好耐冇同你哋傾了 :-( :-(
我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 2788


18622#
發表於 05-7-23 18:54 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

同妹珠去過兩次沙灘,佢有d驚沙,上次去好d佢肯行兩步,海水佢驚,明天打算去樓下泳池,睇下佢會點
Minanotabo 寫道:
我地游完水, 好累, 芷晴訓左了! 佢今日學緊用腳仔踢水, 開始有D台形, 好好笑, 不過佢玩得太累, 換衫時好扭計! :-x 希望佢今晚唔好惡訓. :mrgreen:
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 6426


18623#
發表於 05-7-23 19:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

我重小, 通常只有食 lunch / 放工 上來一陣, 好多時都冇人响到.

所以有時我都過咗去 05'12月果邊, 噚晚我哋14個大肚婆一齊出去食飯, 好好笑呀!

好期待我哋個 歲半 gathering 呀! 各位攪手, 加油呀~
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 2788


18624#
發表於 05-7-23 19:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

14個大肚婆一起吃飯 ,實好多人行注目禮
CJBaby 寫道:
噚晚我哋14個大肚婆一齊出去食飯, 好好笑呀!

我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 6656


18625#
發表於 05-7-23 22:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ALL :

原來大家係中學時期都一樣會睇岑凱倫, 瓊瑤, 嚴沁呢D愛情小說, 見到大家講呢個話題真係令我勾起好多中學時嘅開心回憶呀 ! 我果時都好鐘意睇愛情小說, 所以岑凱倫同瓊瑤果D差不多全部已經刨哂 ! 而嚴沁果D就睇過一部份, 岑凱倫果D真係好唔掂, 而家諗番起都唔知點解果時會鐘意睇 ??? 其實瓊瑤果D真係幾唔錯, 好可惜果時因為搬屋, 我將D小說全部放棄哂, 一本不留, 而家對果D故事已經無咩印象, 全部就好似過眼雲煙咁 ! 之後, 都有一段時間愛上睇張小嫻, 因為初時覺得佢講D野有時好到, 好有共鳴. 我最鐘意麵包樹上的女人, 真係好好睇 !

唉, 但係自從結左婚之後就已經無睇小說啦 ! 而家我都仲係好鐘意睇書, 但係轉左鐘意睇D同食物營養有關果D書囉 !


子爵府

積分: 10015


18626#
發表於 05-7-23 22:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

mark here!!


大宅

積分: 3449


18627#
發表於 05-7-24 09:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sharon,

一步步來呀, 我地前前後同芷晴去過6,7次游水, 差不多一星期一次, 真係要好有耐性, (呢樣你一定有好多!) 每次佢會大膽少少, 又會玩多少少, 昨日主要係我妹教她, 我地一齊玩咁, 佢做輔教練, 咁係咁2過到少少招比我地, 原來幾好架, 因為真係冇些方法同我地D手勢要留意. 同埋佢話學水一定要係泳池, 無浪, 但係去沙灘我就覺得BB可以多D 5sense的刺激.


大宅

積分: 3449


18628#
發表於 05-7-24 09:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

mattiemama 寫道:
14個大肚婆一起吃飯 ,實好多人行注目禮 [quote]
CJBaby 寫道:
噚晚我哋14個大肚婆一齊出去食飯, 好好笑呀!
[/quote]


子爵府

積分: 10015


18629#
發表於 05-7-24 16:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

妹珠媽, carmen,
我一個星期都會帶藍藍去泳池一兩次.
不過沙灘就仲未去過.
看來要再約約時間啦!


男爵府

積分: 6426


18630#
發表於 05-7-24 16:31 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen, sharon, c,

今早我哋去咗蝴蝶灣, 游水玩沙呀! 彰彰第一次玩沙, 佢好 like 呀! like 到放入口食呀 -->[size=medium]呢度有相睇
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


伯爵府

積分: 18512


18631#
發表於 05-7-24 22:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

有沒有媽媽可以教我如何治澤銘的尖叫聲 :-(

我快要發神經了
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


伯爵府

積分: 18512


18632#
發表於 05-7-24 22:17 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

他今天在一間高級日本餐廳,
把人家給他的bb餐具多次打到掉到地上,
那些侍應很有耐性地洗完一次又一次,
他最後竟然把膠製的bb碗都打破了
又吵又無時定,好掉臉呀

大家叫我該如何是好 :-(
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


大宅

積分: 2788


18633#
發表於 05-7-24 23:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen, chris, c
妹珠今日第一次去泳池,但並無特別害怕,雖然飲了一口水,但轉眼又無事喇!我買左大頭相隻船仔俾佢,但係兩腳中間的一條膠似乎不太舒服,所以玩左一陣都係換番水泡俾佢,有無方法 improve???
我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 2908


18634#
發表於 05-7-25 00:15 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

chris,
睇咗你d相, 你個肚都未係好大, 亦唔多覺肥咗, 依然咁瓜子口面, 靚靚媽咪, 相信彰彰都係多個妹妹

chris, sharon, carmen
我尋日都同duncan去了沙灘, 比我想像中好dd, duncan都肯玩沙, 不過一路都係"mau"係度, 冇坐低係沙上, 之後都肯行出去, 但未敢落水水, 睇怕都要去多幾次壯下膽先得


大宅

積分: 2908


18635#
發表於 05-7-25 00:18 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

澤媽,
duncan都喜歡尖叫, 我都未知道有什麼好方法, 不過我開始罰他, 若他尖叫, 我會先給他一個warning, 再來一次, 就會罰他企一會. 情況都算受控, 不過小朋友喜歡不斷挑戰我們的界線, 我們一定要企硬, 而且要consistent. 努力!!

kingawa 寫道:
有沒有媽媽可以教我如何治澤銘的尖叫聲 :-(

我快要發神經了


大宅

積分: 3449


18636#
發表於 05-7-25 00:37 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Chris,

我見到一張, 有少少走光, 正!

彰彰果樣又大個左好多呀!


大宅

積分: 3449


18637#
發表於 05-7-25 00:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sharon,

同一原因, 芷晴都唔鐘意坐船仔, 咁咪用手袖和水泡仔! 無所謂, 我妹話坐船仔生晒都幾金!


大宅

積分: 3449


18638#
發表於 05-7-25 00:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

wendy,

近少少海邊, 咁玩沙時, 可以做個水氹仔, 海水又會沖到入去, 咁等佢易D接受, 下次試下! :wink: 記得大人拿住傘, 一齊用, 無咁晒!


大宅

積分: 3449


18639#
發表於 05-7-25 00:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C,

咁你快D約呀! 我等你呀!


大宅

積分: 3449


18640#
發表於 05-7-25 00:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eleanor,(突然唔記得點串, 串得對嗎?)

首先pm pls!

我覺得第一件事, 就是調節你的心態, 不要怕瘀, 因為如果一開始怕瘀, BB感受到, 知道你會就住, 不夠平常心, 咁BB就會容易食住上!

你可以去一些不太高級的地方試下先, 我會去婆婆樓下酒漊試, 夠街方, 飲左咁多年, 芷晴哭鬧時講明給她聽, 唔抱, 唔比玩台面的杯筷子等, 只有自己的玩具, 就算點哭, 係唔比就唔比, 咁當然其他人會望, 有時待應又走來氹下佢, 我都講, 唔得就唔得, 當然等佢哭到收聲, 就比水佢飲, 又比D食物讚佢唔喊, 等, 幾次之後, 就無再扭了!

我老公都怕少少瘀, 不過我面皮厚, 同婆婆一至, 平常心, 咁試多幾次, 睇下點, 末生芷晴前都有同老公講過, 如果個囡係街度扭, 哭, 訓地, 如果佢怕瘀可以行開, 但唔可以唔比我教囡, 因為扭得一次, 以後仲難教!

至於尖叫, 我都無咩方法, 不過唔好在同一點上同BB堅持, 讓大家關係惡化是重點, 你可以用其他事分散他的注意, 因為你越叫他唔好叫, 其實就在強化緊"叫"這個行為.

最緊要你自己冷靜先, 或者同老公一齊事先夾好一些常出現, 又讓大家頭痛的情況, 試下找出一個你地的解決方法!

希望幫到你! :wink:
kingawa 寫道:
他今天在一間高級日本餐廳,
把人家給他的bb餐具多次打到掉到地上,
那些侍應很有耐性地洗完一次又一次,
他最後竟然把膠製的bb碗都打破了
又吵又無時定,好掉臉呀

大家叫我該如何是好 :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo