跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74100


18641#
發表於 08-11-21 10:31 |只看該作者

good morning...


珍珠宮

積分: 43437


18642#
發表於 08-11-21 10:35 |只看該作者
去邊買呀.....YL 有 cheese cake 賣咩??

不過, maxim 出咗隻細細藍莓焗的 cheese cake, $1xx. baba 上次生日, 我都係買呢個俾佢, 貪佢細細個, 好似6/7吋餅咋.

原文章由 portiabb 於 08-11-21 10:26 發表
買咋...今日整唔切喇mouth: 而且買ge包無甩拖


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18643#
發表於 08-11-21 10:38 |只看該作者
yl有間叫金桃ge餅店...佢每day都有整d 6" ge cheese or mousse cake...不過好唔好味就未知...未試過...maxim有咁細個咩
原文章由 CherylMaMa 於 08-11-21 10:35 發表
去邊買呀.....YL 有 cheese cake 賣咩??

不過, maxim 出咗隻細細藍莓焗的 cheese cake, $1xx. baba 上次生日, 我都係買呢個俾佢, 貪佢細細個, 好似6/7吋餅咋.

...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18644#
發表於 08-11-21 10:39 |只看該作者
yl都唔係無野買ge...仲有間伊x家呢
原文章由 portiabb 於 08-11-21 10:38 發表
yl有間叫金桃ge餅店...佢每day都有整d 6" ge cheese or mousse cake...不過好唔好味就未知...未試過...maxim有咁細個咩


水晶宮

積分: 74100


18645#
發表於 08-11-21 10:43 |只看該作者
照跟呀...

祝大家身體健康呀!!!


原文章由 CherylMaMa 於 08-11-21 09:19 發表
Happy Birthday to Anson, Wai Wai & Yan Yan !!!!



珍珠宮

積分: 43437


18646#
發表於 08-11-21 10:46 |只看該作者
呢間的 cheese cake....我真係食唔到佢的 cheese 味...好 cheese 吓....焗個種.

原文章由 portiabb 於 08-11-21 10:39 發表
yl都唔係無野買ge...仲有間伊x家


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18647#
發表於 08-11-21 10:53 |只看該作者
你講$35/個果隻 呢隻我好like..因為好鬆軟 ...

佢仲有好多唔同cake ga...之前食過佢用tart底...重cheese函...生果面咁...
原文章由 CherylMaMa 於 08-11-21 10:46 發表
呢間的 cheese cake....我真係食唔到佢的 cheese 味...好 cheese 吓....焗個種.


珍珠宮

積分: 43437


18648#
發表於 08-11-21 10:54 |只看該作者
有呀....得一款...係 cheese cake 款. 我琴日經過都見有. 不過, 應該一日得 1-2個, 賣完就算.

原文章由 portiabb 於 08-11-21 10:38 發表
yl有間叫金桃ge餅店...佢每day都有整d 6" ge cheese or mousse cake...不過好唔好味就未知...未試過...maxim有咁細個咩


琥珀宮

積分: 165356


18649#
發表於 08-11-21 10:55 |只看該作者


原文章由 portiabb 於 08-11-21 10:27 發表
係囉...都係c古古


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18650#
發表於 08-11-21 10:59 |只看該作者
但係如果去到無...我又要行返轉頭買bor...典扇
原文章由 CherylMaMa 於 08-11-21 10:54 發表
有呀....得一款...係 cheese cake 款. 我琴日經過都見有. 不過, 應該一日得 1-2個, 賣完就算.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18651#
發表於 08-11-21 11:00 |只看該作者
steel打黎嗌我買件令d ge西餅比yy扇


琥珀宮

積分: 165356


18652#
發表於 08-11-21 11:00 |只看該作者
冇所謂啦yy一樣咁開心
今朝anson係廁所時毛那那講:-
a: mama我冇緊張
m: 仲咩緊張
a: 我都話我冇緊張囉
m: 哦
15分鐘後
a: mama我有d緊張
m: 咩事呀
a: 我生日嘛所以有d緊張囉
:-( :-( :-( :-(

原文章由 portiabb 於 08-11-21 10:26 發表
買咋...今日整唔切喇mouth: 而且買ge包無甩拖


伯爵府

積分: 18644


18653#
發表於 08-11-21 11:02 |只看該作者
ok.... thanks

我叫咗姐姐今日去寄


原文章由 portiabb 於 08-11-20 22:28 發表
we...賣家已覆...佢要同廠換貨...如果廠比佢換size...就可以同你換埋...如果廠唔比換..佢都無辦法...不過佢話佢會try her best


琥珀宮

積分: 165356


18654#
發表於 08-11-21 11:03 |只看該作者
好呀....叫佢去半島1件

原文章由 portiabb 於 08-11-21 11:00 發表
steel打黎嗌我買件令d ge西餅比yy扇


伯爵府

積分: 18644


18655#
發表於 08-11-21 11:06 |只看該作者


maybe tomorrow 先轉


te]原文章由 portiabb 於 08-11-21 09:38 發表
條ticket真係唔轉wor....唔知佢想數到幾時 [/quote]


水晶宮

積分: 74100


18656#
發表於 08-11-21 11:06 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-11-21 11:00 發表
冇所謂啦yy一樣咁開心
今朝anson係廁所時毛那那講:-
a: mama我冇緊張
m: 仲咩緊張
a: 我都話我冇緊張囉
m: 哦
15分鐘後
a: mama我有d緊張
m: 咩事呀
a: 我生日嘛所以有d緊 ...


伯爵府

積分: 18644


18657#
發表於 08-11-21 11:10 |只看該作者


Dear Anson, Jamie, Wai Wai,

Happy Birthday

快高長大!
身體健康!

From:

Harry & Wendy ee


伯爵府

積分: 18644


18658#
發表於 08-11-21 11:10 |只看該作者
其實 anson 都好攪笑

原文章由 SZEYUEN 於 08-11-21 11:00 發表
冇所謂啦yy一樣咁開心
今朝anson係廁所時毛那那講:-
a: mama我冇緊張
m: 仲咩緊張
a: 我都話我冇緊張囉
m: 哦
15分鐘後
a: mama我有d緊張
m: 咩事呀
a: 我生日嘛所以有d緊 ...


珍珠宮

積分: 43437


18659#
發表於 08-11-21 11:11 |只看該作者
咁你唔好博啦....如果唔係想住買 maxim. try 返你講個間穩啲.

原文章由 portiabb 於 08-11-21 10:59 發表
但係如果去到無...我又要行返轉頭買bor...典扇


琥珀宮

積分: 165356


18660#
發表於 08-11-21 11:13 |只看該作者


原文章由 Hin.com 於 08-11-21 11:10 發表
其實 anson 都好攪笑

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo