跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3449


18641#
發表於 05-7-25 00:55 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

good night a!


子爵府

積分: 10015


18642#
發表於 05-7-25 08:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

[size=large]早晨!!


子爵府

積分: 10015


18643#
發表於 05-7-25 09:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

邊張呀?
Minanotabo 寫道:
Chris,

我見到一張, 有少少走光, 正!


別墅

積分: 649


18644#
發表於 05-7-25 09:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

MORNING AH,

CARMEN & ALL,

我上星期六都有發生bb扭計的情況,事原我們係德福商場行街街,洛弘佢係都要自己行,唔俾人拖,最初係不太多人的地方我們也給他自己行,但當多人時,我們要拖佢或抱佢的時候,佢就唔肯,係到發難,又大喊大叫,哭哭啼啼,咁我就叫我老公唔好行住,將佢抱到一旁(不會阻人行的地方),攬實佢唔俾佢走開,跟住我們就飛的返左屋企,係車入面佢都不停係咁喊.......喊到又唔知幾時哎到個咀,重流血口水
直至到返左屋企一陣,佢才肯收聲~~~~~
到第二日,我地又去街街,佢又係要自己行,但今次就比起之前個日好少少,我地抱起佢上巴士都係喊左幾聲......

我洛弘囝囝係2月16日出世呀


男爵府

積分: 7361


18645#
發表於 05-7-25 09:10 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Eleanor,

嘩! 你要長or短description? 短的當然是男女主角在一起!
長的, 有些風回路轉, 要你自己睇了!


男爵府

積分: 6495


18646#
發表於 05-7-25 09:12 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Good Morning!


男爵府

積分: 7361


18647#
發表於 05-7-25 09:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Carmen, Wendy, C and All,

我好開心呀, 星期六同星期日都同左毛毛去游水 是這個夏天第一次的下水禮! 事別一年, 還記得上年帶佢去泳池, 佢驚到不能move, 點知今年, 佢勁興奮, 重有, 佢可以自己攬住個水泡游到幾下 同埋, 佢好留心觀察我點游, 之後照跟, 又學我張個頭浸晒落水, 飲左水都唔驚, 勁笑 走既時候好唔捨得, 喊喊, 一路叫住:白白(佢以為是洗白白 ), 我同老公都估佢好快可以學游水呀


男爵府

積分: 6495


18648#
發表於 05-7-25 09:35 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

mabel, carmen n all

ga+都會發難, 但佢就要抱, 唔係要自己行, 但我通常放低佢同佢講道理, 要佢收聲先會抱佢, 如果太多人的地方, 我會照同佢講, 講完一大倫再加daddy分散佢地注意力, 等佢收收地聲先抱.


男爵府

積分: 6495


18649#
發表於 05-7-25 09:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,

你去左邊度游?


男爵府

積分: 7361


18650#
發表於 05-7-25 09:59 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Astor,

星期六去了自己屋企的會所, 竟然無咩人
星期日去了朋友屋企的會所in藍澄灣, 今次好多人, 不過都游得好 comfort, 因為藍澄灣有個200M的泳池, 所以好多人也不覺迫


男爵府

積分: 6495


18651#
發表於 05-7-25 10:27 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,



藍澄灣個池真係好長........


男爵府

積分: 5300


18652#
發表於 05-7-25 12:06 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

All,

Very happy, yesterday, we went to 大清 for swimming. Kwan Ki like to play sand and water. However, yesterday morning is very shinny and he got a little bit sun tan.

He has some new photos. HERE TO SEE


大宅

積分: 4504


18653#
發表於 05-7-25 12:21 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,

!


大宅

積分: 4504


18654#
發表於 05-7-25 12:23 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen,

諗諗下原來我正話講錯sherri個名, 怪唔知得你聽到一頭霧水啦! sorry!


子爵府

積分: 10015


18655#
發表於 05-7-25 12:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,
昨日藍藍都去游水呀!
都是在屋企樓下呀!
又係玩到唔捨得走.
到要走的時候,
爸爸對她說:"要走啦! 爸爸好倦啦!"
她仍是指住個泳池唔想走,
不過就無喊和大扭啦!


大宅

積分: 4504


18656#
發表於 05-7-25 12:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,

唔知點解每逢我向屋企, 栢瑜就都唔肯食佢d野, 一定要食我地大人食果d! 但我工人話, 得佢地兩個果時就會肯食, 次次都係食淨幾啖(不過我唔知佢有無講大話!)! 但我向到栢瑜就只係食幾啖, 有時仲連一啖都唔肯食!

有無可以教到我可以點做呢?


大宅

積分: 4504


18657#
發表於 05-7-25 12:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

睇黎大家嘅活動都係swimming!


大宅

積分: 4504


18658#
發表於 05-7-25 12:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,

你係咪揸車去大清呀? 等位等左幾奈呀?


子爵府

積分: 10015


18659#
發表於 05-7-25 12:57 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,
昨晚好唔開心呀!
都是因為奶奶, 真係煩!
話說上星期, 我老公的大姑姐來了香港,
我們便約她食晚飯.
在酒樓裏, 我們先餵了藍藍,
大家起筷時我都無得食,
算數, 藍藍食得好快, 二十分鐘就 finish.
之後我開始食時, 藍藍又想食, 我就夾一些白飯給她.
那個大姑婆就叫我夾雞, 肉, 菜給她.
話晒酒樓的食物都有味精, 我就唔想俾藍藍食.
就想得我們買了 cherry,
於是就給4粒 cherries 藍藍食啦!
佢一陣就食完了.
而想扭我俾野食.
那大姑婆又出聲, 叫我俾什麼什麼藍藍食.
我當然沒有俾啦!
到最後, 大家食完時, 上糖水,
佢依然叫我俾糖水佢食......

事情都未完, 我諗住食一餐飯o者, 忍都可以忍.
佢居然打長途電話俾我奶奶.
說我乜都唔俾個女食,
無營養呀!
又話藍藍隻手好似皮包骨一樣呀!
嘩! 我真係食隻大死貓呀!
見過藍藍食粥的人都知藍藍碗粥幾大碗啦!
都知我們會落幾多料啦!
講到我好似後母刻薄個女似的.
最衰就是我個奶奶,
佢在香港時見過我餵了藍藍毛食飯,
到我們食時佢都會扭要食的啦!
因為藍藍好為食的呀!
反而唔信我們, 信那大姑婆見過一次的說話.

昨晚我真的好嬲呀!
我已同老公講, 我以後都唔想再聽同樣的說話呀!
若她再說, 唔好怪我唔俾面的駁佢嘴呀!


大宅

積分: 4504


18660#
發表於 05-7-25 12:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,

點解去沙灘, 唔同均琪著條泳褲呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo