duke1208 寫道:
c,
ga+ bb時我個好99都成日信人唔信我架, 但明明佢自己都有眼睇到果下先激死我呀, 所以我條氣成日都唔順, 下下頂都佢氣都無, 但越頂, 佢就找越多野出黎, 最後我決定俾最好的給ga+, 其他野就等"乖仔"同"好媽媽"講, 我死意已決. 到今年4月99再見ga+時, "乖仔"1早就idd定"好媽媽"說明我的餵食方針, 仲講明我會企硬, 無面俾(但我諗"乖仔"應該係同左我姑奶講, 再由姑奶向99解釋). 最後佢可能見到ga+都長得算係咁, 所以都無出聲, 而且仲唔俾人立亂俾野ga+食tim. 所以唔好嬲喇, 佢地遲早都會明白你的苦心.