跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7361


18661#
發表於 05-7-25 13:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C,

咁你老公有無代你講番個事實出來呀?


子爵府

積分: 10015


18662#
發表於 05-7-25 13:27 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,
有呀!
而且我奶奶都見過藍藍點食野的啦!
佢係要信個大姑婆都無辦法.
他們覺得乜都可以俾BB食的呀!
有一次, 藍藍想扭我抱.
我奶奶又以為佢想食野,
就一手俾了一片"九製陳皮"佢食呀!
當時藍藍得兩隻上門牙咋!!!
你話佢係唔係有病呀!

之前我們煲粥仔, 唔落鹽,
佢都不停的話咁難食, 無味無道點入口呀?
大家都知我們煲的粥又菜又瓜又肉,
都好鮮味呀!
我老公剪埋報紙俾佢睇,
說幼兒吃鹽對腎臟唔好的報導.
佢睇完咪繼續嘈我.
我只好對她說:"我又唔係煲俾你食,
我個女食得滋味就得啦!"


男爵府

積分: 6426


18663#
發表於 05-7-25 13:34 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,

bh 入唔到 :-( :-( :-( , 冇得睇相
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 6426


18664#
發表於 05-7-25 13:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,

算啦! 老人家就是這樣.
咪理佢, 自己覺得冇問題就算.
"goo" 一聲吞咗佢.

[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 3449


18665#
發表於 05-7-25 13:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

大家, 請移步到自由行比意見呀?!


大宅

積分: 1545


18666#
發表於 05-7-25 13:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,
唔好咁嬲啦!
講左出黎舒服d啦!


子爵府

積分: 10015


18667#
發表於 05-7-25 13:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

CHRIS, CLARA,
唔嬲就假啦!
我真的覺得好委屈呀!
今朝返工,
在巴士上諗番起昨日的情景,
都忍唔住喊了出來呀!


大宅

積分: 1545


18668#
發表於 05-7-25 13:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3


我幫你 大姑姐同奶奶,
笑番啦!


子爵府

積分: 10015


18669#
發表於 05-7-25 14:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

CLARA,
多謝你呀!
搞到今日無晒 mood 呀!
今日是我和老公拍拖14週年暨結婚6週年的大日子呀!


男爵府

積分: 6495


18670#
發表於 05-7-25 14:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C

唔好咁嬲啦, 總之記住我地係做d對bb好的野就得啦, 其他野就得d"乖仔"同佢地的"好媽媽"講law, 我地出聲頂隀就唔係咁好啦.


子爵府

積分: 10015


18671#
發表於 05-7-25 14:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,
有道理!
你講得o岩呀!
duke1208 寫道:
C

唔好咁嬲啦, 總之記住我地係做d對bb好的野就得啦, 其他野就得d"乖仔"同佢地的"好媽媽"講law, 我地出聲頂隀就唔係咁好啦.


大宅

積分: 3449


18672#
發表於 05-7-25 14:08 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

哇, 14年, 好勁呀!

恭喜你呀! 祝你地越來越恩愛, 甜4人先!
misslee 寫道:
CLARA,
今日是我和老公拍拖14週年暨結婚6週年的大日子呀!


男爵府

積分: 6495


18673#
發表於 05-7-25 14:17 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,

ga+ bb時我個好99都成日信人唔信我架, 但明明佢自己都有眼睇到果下先激死我呀, 所以我條氣成日都唔順, 下下頂都佢氣都無, 但越頂, 佢就找越多野出黎, 最後我決定俾最好的給ga+, 其他野就等"乖仔"同"好媽媽"講, 我死意已決. 到今年4月99再見ga+時, "乖仔"1早就idd定"好媽媽"說明我的餵食方針, 仲講明我會企硬, 無面俾(但我諗"乖仔"應該係同左我姑奶講, 再由姑奶向99解釋). 最後佢可能見到ga+都長得算係咁, 所以都無出聲, 而且仲唔俾人立亂俾野ga+食tim. 所以唔好嬲喇, 佢地遲早都會明白你的苦心.


男爵府

積分: 6495


18674#
發表於 05-7-25 14:20 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,

今晚點慶祝呀


男爵府

積分: 7361


18675#
發表於 05-7-25 14:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C,

咁你係時候要學下"橫眉冷對千夫指"既修為啦
祝: 婚姻繼續美滿, 最緊要老公支持


子爵府

積分: 10015


18676#
發表於 05-7-25 14:31 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,
希望佢會明啦!
真的好記得藍藍初初出世時,
成日同你在 forum 裏為了極品而勞氣.
我好希望我會有成功的一天呀!
duke1208 寫道:
c,

ga+ bb時我個好99都成日信人唔信我架, 但明明佢自己都有眼睇到果下先激死我呀, 所以我條氣成日都唔順, 下下頂都佢氣都無, 但越頂, 佢就找越多野出黎, 最後我決定俾最好的給ga+, 其他野就等"乖仔"同"好媽媽"講, 我死意已決. 到今年4月99再見ga+時, "乖仔"1早就idd定"好媽媽"說明我的餵食方針, 仲講明我會企硬, 無面俾(但我諗"乖仔"應該係同左我姑奶講, 再由姑奶向99解釋). 最後佢可能見到ga+都長得算係咁, 所以都無出聲, 而且仲唔俾人立亂俾野ga+食tim. 所以唔好嬲喇, 佢地遲早都會明白你的苦心.


子爵府

積分: 10015


18677#
發表於 05-7-25 14:34 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,
年年都會去番 HongKong Hotel 食自助餐.
但今年老公唔可以放假,
要等佢放工先可以去慶祝呀!
應該唔會去 HongKong Hotel 的啦!
duke1208 寫道:
c,

今晚點慶祝呀


子爵府

積分: 10015


18678#
發表於 05-7-25 14:35 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,
唉! 自問我就唔夠"冷"啦!
Anyway, 多謝你呀!
Coolpig 寫道:
C,

咁你係時候要學下"橫眉冷對千夫指"既修為啦
祝: 婚姻繼續美滿, 最緊要老公支持


男爵府

積分: 6495


18679#
發表於 05-7-25 14:53 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice, c

你係唔係講我呀

Coolpig 寫道:
C,

咁你係時候要學下"橫眉冷對千夫指"既修為啦


男爵府

積分: 6495


18680#
發表於 05-7-25 14:56 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,

放心啦, 我99有個咁愚孝的仔, 佢都可以明白到的, 我諗你都無問題呢.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo