跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 335


18681#
發表於 05-7-25 15:11 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

好耐無上黎留言喇~~~ 不過我時不時都會上黎"偷睇"下8掛下喇~~


你地個個都去游水, 好開心呀~ 不過無車, 去海灘都幾MA煩啊! 我通常都係係會所泳池多~

好想8掛問下KIKI店解好似好耐都無出現過既???
哥哥係04年2月13日出世, 祈姐係06年8月29日出世, 殷妹妹就係08年1月4日出埋黎喇! 一家5口樂也融融![url=http://www.babyhome.com.tw/bb/14331]快d入黎<舜祈殷 's love channel> 探下我啦!


子爵府

積分: 10241


18682#
發表於 05-7-25 15:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10241


18683#
發表於 05-7-25 15:16 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

E,你地一個二個都去了swimming呀? 我同老公去左書展掃場呀, 悠魚交比99湊了大半日, 我地返到屋企好似C左一樣!
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10015


18684#
發表於 05-7-25 15:32 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

IRIS,
好耐無見啦!
不過我成日都有去探姚大B呀!
你的有緣人中了毒呀!
應該是 kiki 的電腦中了毒,
而公司又唔方便上網,
所以才失蹤囉!
irischan927 寫道:
好耐無上黎留言喇~~~ 不過我時不時都會上黎"偷睇"下8掛下喇~~


你地個個都去游水, 好開心呀~ 不過無車, 去海灘都幾MA煩啊! 我通常都係係會所泳池多~

好想8掛問下KIKI店解好似好耐都無出現過既???


子爵府

積分: 10015


18685#
發表於 05-7-25 15:33 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Iris,
補充一句,
大b已過了一歲生日啦!
你快快去換過簽名檔的 birthday bar 啦!


子爵府

積分: 10015


18686#
發表於 05-7-25 15:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

BabyHome 今日上唔到啦!
BabyHome 系統維護中
約需 24~30 小時處理,預計在 2005-07-26 18:00 重新開放
若您有任何詢問事項,可以以經由 [email protected] 跟我們連絡


子爵府

積分: 10241


18687#
發表於 05-7-25 15:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C,
你個大姑9都好唔比面你喎, 打長途電話比你99話你是非都當住你面打呀? 死佢啦!!
你唔好咁委屈, 我地成群靚媽都撐你!! 事實上我同你既做法都係一樣, 去食dinner都會feed悠魚先, 咁之後佢循例都會問我要食, 咁我又係淨比白反佢. 我又係會拿埋生果比佢食, 其他野一概冇佢份. 我諗好多媽媽都同我地一樣. 所以你唔駛理你位貴親, 不過比我我實唔同佢客氣, 頂咀頂瓜佢!!!
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10015


18688#
發表於 05-7-25 16:06 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sherri,
佢唔係當住我面打長途電話,
而是我們食完飯後,
唔知隔了幾耐打呢?
多謝你支持我呀!
Jolly 寫道:
C,
你個大姑9都好唔比面你喎, 打長途電話比你99話你是非都當住你面打呀? 死佢啦!!
你唔好咁委屈, 我地成群靚媽都撐你!! 事實上我同你既做法都係一樣, 去食dinner都會feed悠魚先, 咁之後佢循例都會問我要食, 咁我又係淨比白反佢. 我又係會拿埋生果比佢食, 其他野一概冇佢份. 我諗好多媽媽都同我地一樣. 所以你唔駛理你位貴親, 不過比我我實唔同佢客氣, 頂咀頂瓜佢!!!


子爵府

積分: 10241


18689#
發表於 05-7-25 16:15 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

各位,
自由行有新料, 請去看看比意見.
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10015


18690#
發表於 05-7-25 16:22 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sherri,
你套 vcd 諗住幾時攞呀?
還有一份你猜中童謠的禮物呀!


子爵府

積分: 10015


18691#
發表於 05-7-25 16:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

BabyHome 又好番啦!


大宅

積分: 1870


18692#
發表於 05-7-25 16:30 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Not sure if you all know that Hipo Fant will be closed.

Big discount these days wor!


男爵府

積分: 7361


18693#
發表於 05-7-25 16:31 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Catherine,



don't know bor, 有無"正"野?


大宅

積分: 4504


18694#
發表於 05-7-25 16:52 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

cat,

係咪全部hipo都close呀?

meowmeow 寫道:
Not sure if you all know that Hipo Fant will be closed.

Big discount these days wor!


大宅

積分: 1870


18695#
發表於 05-7-25 16:56 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

No la.. I just clicked on the wrong mama club 02/2005 and found this topic..

I will go there and take a look!!

Coolpig 寫道:
Catherine,



don't know bor, 有無"正"野?


大宅

積分: 1870


18696#
發表於 05-7-25 17:00 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

在7月15日既報紙報導:

寶光實業(0084)公布,董事會於昨日(14日)決議結束小河馬業務,指結束是項業務符合該集團專注發展其擁有相對較強優勢的手錶及眼鏡業務策略。

小河馬業務由小河馬公司經營,該零售連鎖店專門經營嬰兒及小童服裝及配飾物、床上用品及玩具等。現時於中國大陸、香港及澳門各地有36個店舖及專櫃經營。

於3月底,小河馬佔寶光總有形資產淨值約0﹒9%;營業額佔總營業額約6﹒2%。寶光指,由於小河馬業務持續錄得虧損,結束小河馬業務不會對該集團財政狀況構成任何重大負面影響。

寶光指現時並無意欲以其他方式銷售小河馬的任何資產及貨品,因此已於截至本年3月底止年度內提撥約1700萬元存貨撥備,並認為任何進一步的提撥或撇帳將不會對該集團構成重大影響。(ts)

I am too stupid that I still don't know how to update the link on the message!!!!


伯爵府

積分: 18510


18697#
發表於 05-7-25 21:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

meowmeow 寫道:
Not sure if you all know that Hipo Fant will be closed.

Big discount these days wor!


真的嗎
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


伯爵府

積分: 18510


18698#
發表於 05-7-25 21:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

澤銘都不肯讓人拖住走
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


男爵府

積分: 6656


18699#
發表於 05-7-25 22:56 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C :

祝妳結婚周年紀念快樂 ! 愈來愈恩愛, 老公愈來愈錫妳 !!! :mrgreen:

唔好為左妳99同姑奶激氣啦 ! 最緊要藍藍同老公明白妳錫哂妳咪得囉 ! 我地個個都支持妳架 !


大宅

積分: 1870


18700#
發表於 05-7-25 22:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

最後, 我今日都冇去, 可能明天中午試

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo