跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18701#
發表於 08-11-21 15:00 |只看該作者
原文章由 fw5775 於 08-11-21 14:51 發表
禁happy, 買左cake啦


水晶宮

積分: 56663


18702#
發表於 08-11-21 15:17 |只看該作者
back 未停過
都好.....有野做好過無野做


水晶宮

積分: 74100


18703#
發表於 08-11-21 15:34 |只看該作者
最後買左邊款呀...
我聽日都要買...
婆婆過黎我家打邊爐, 同阿女慶祝wor
原文章由 portiabb 於 08-11-21 15:00 發表


珍珠宮

積分: 43437


18704#
發表於 08-11-21 15:53 |只看該作者


水晶宮

積分: 56663


18705#
發表於 08-11-21 16:26 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-11-21 15:53 發表

搞乜成粒鐘後番黎得番你一個係度 恰眼訓既


水晶宮

積分: 56663


18706#
發表於 08-11-21 16:27 |只看該作者
今日會遲走呀,等亞wood來接我同ww去食飯


水晶宮

積分: 56663


18707#
發表於 08-11-21 16:27 |只看該作者
可能今日e度係我落閘


水晶宮

積分: 74100


18708#
發表於 08-11-21 16:46 |只看該作者
我又對數呀


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18709#
發表於 08-11-21 16:57 |只看該作者
普通餅店買咋...6"栗子mousse cake
原文章由 fw5775 於 08-11-21 15:34 發表
最後買左邊款呀...
我聽日都要買...
婆婆過黎我家打邊爐, 同阿女慶祝wor


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18710#
發表於 08-11-21 16:57 |只看該作者
比次機會 你啦
原文章由 lokwai 於 08-11-21 16:27 發表
可能今日e度係我落閘


水晶宮

積分: 56663


18711#
發表於 08-11-21 17:01 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-11-21 16:57 發表
比次機會 你啦

唔好啦,硬係覺得果種感覺好孤單咁mouth: mouth: mouth:


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18712#
發表於 08-11-21 17:02 |只看該作者
食咩呀
原文章由 lokwai 於 08-11-21 16:27 發表
今日會遲走呀,等亞wood來接我同ww去食飯


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18713#
發表於 08-11-21 17:03 |只看該作者
比你感受下我地平時係點麻
原文章由 lokwai 於 08-11-21 17:01 發表

唔好啦,硬係覺得果種感覺好孤單咁mouth: mouth: mouth:


水晶宮

積分: 56663


18714#
發表於 08-11-21 17:08 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-11-21 17:02 發表
食咩呀

去青衣城睇下有咩好食囉
邊有你咁偉大請半日假番去煮比yy食je


水晶宮

積分: 56663


18715#
發表於 08-11-21 17:09 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-11-21 17:03 發表
比你感受下我地平時係點麻

平時你早定係eu早d收工架????


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18716#
發表於 08-11-21 17:10 |只看該作者
其實我頭sin都諗...yy生日點解會係我請假 :-( :-(
原文章由 lokwai 於 08-11-21 17:08 發表

去青衣城睇下有咩好食囉
邊有你咁偉大請半日假番去煮比yy食je


水晶宮

積分: 56663


18717#
發表於 08-11-21 17:12 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-11-21 17:10 發表
其實我頭sin都諗...yy生日點解會係我請假 :-( :-(

係囉 :-( :-( 反而亞女要番學


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18718#
發表於 08-11-21 17:15 |只看該作者
一樣...不過你收左工之後我地已經無晒話題ga喇
原文章由 lokwai 於 08-11-21 17:09 發表

平時你早定係eu早d收工架????


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18719#
發表於 08-11-21 17:16 |只看該作者
係囉...都有諗過早少少去接佢...不過佢實話我做乜咁早接佢...等佢食唔到6:00果個茶點
原文章由 lokwai 於 08-11-21 17:12 發表

係囉 :-( :-( 反而亞女要番學


水晶宮

積分: 56663


18720#
發表於 08-11-21 17:18 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-11-21 17:15 發表
一樣...不過你收左工之後我地已經無晒話題ga喇

亞wood好低b
我:你一陣揍左ww放學就同佢沖完涼先來接我啦
w:怕唔怕凍呀?
我:乜我地食完飯番到去我幫佢沖會無咁凍架咩
成舊飯咁:;pppp: :;pppp:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo