跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4504


18721#
發表於 05-7-26 16:10 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

mug你地呢兩日咁少post架?


子爵府

積分: 10015


18722#
發表於 05-7-26 16:12 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

我已委派我老公去中環的 hipo 看看啦!
佢話大部份都是 50% off 呀!
meowmeow 寫道:
[size=large]Hipo Fant 報料!

我買咗2條Fu and 1件'白恤3' - (70% off)
富 1 - 259 ----> 78
富 2 - 229 ----> 69
恤3 - 179 -----> 54 (見學校用!)

大size (3 years or above) - some 70% off, some 50% off
細 size (new born to 2 years) - mostly 50% off

款式 - 細 size & 女仔3 cutie 好多!

Guess still has room to lower price - so we can choose those 70% off already!


大宅

積分: 1327


18723#
發表於 05-7-26 16:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C
D女仔裙裙好靚呀,,,,,我打算今晚同老公再去過 我埋單噶時候個服務員同我講,過幾日會有D秋冬衫仔賣,都到時候都有折~~~~


大宅

積分: 4504


18724#
發表於 05-7-26 16:15 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sasa and all,

我公司嘅staff可以向disney開幕前免費去玩呀!
我諗我會cancel出年book左hotel lu! 無謂side $$啦! 我相信香港果個去一次已夠啦!


男爵府

積分: 7361


18725#
發表於 05-7-26 16:18 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

好, 等我又去look一look先


子爵府

積分: 10015


18726#
發表於 05-7-26 16:26 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

真的嗎?
我想買秋冬的衫裙呀!
因為夏天的都有好多呀!
wingsnow 寫道:
C
D女仔裙裙好靚呀,,,,,我打算今晚同老公再去過 我買單噶時候個服務員同我講,過幾日會有D秋冬衫仔賣,都到時候都有折~~~~


子爵府

積分: 10015


18727#
發表於 05-7-26 16:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

snow, cat,
我想問 hipo 幾時會執呀!


子爵府

積分: 10015


18728#
發表於 05-7-26 16:29 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva,
你就好啦!
真係羨慕死我啦!
PakYuMom 寫道:
sasa and all,

我公司嘅staff可以向disney開幕前免費去玩呀!
我諗我會cancel出年book左hotel lu! 無謂side $$啦! 我相信香港果個去一次已夠啦!


大宅

積分: 1327


18729#
發表於 05-7-26 16:39 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C
唔知喎!!我都喺見到有大減價入去睇睇咋


大宅

積分: 1870


18730#
發表於 05-7-26 17:37 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Hm... no idea wor...
Let's ask them when I visit next time!!

misslee 寫道:
snow, cat,
我想問 hipo 幾時會執呀!


大宅

積分: 1870


18731#
發表於 05-7-26 17:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Eva,

咩公司o黎ka ~~ 咁正都有嘅???!!!
misslee 寫道:
eva,
你就好啦!
真係羨慕死我啦!
[quote]
PakYuMom 寫道:
sasa and all,

我公司嘅staff可以向disney開幕前免費去玩呀!
我諗我會cancel出年book左hotel lu! 無謂side $$啦! 我相信香港果個去一次已夠啦!
[/quote]


大宅

積分: 1870


18732#
發表於 05-7-26 17:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Snow,

喺呀, 冇mud冬天3, 遲d有記得報料!!
misslee 寫道:
真的嗎?
我想買秋冬的衫裙呀!
因為夏天的都有好多呀!
[quote]
wingsnow 寫道:
C
D女仔裙裙好靚呀,,,,,我打算今晚同老公再去過 我買單噶時候個服務員同我講,過幾日會有D秋冬衫仔賣,都到時候都有折~~~~
[/quote]


男爵府

積分: 5300


18733#
發表於 05-7-26 21:22 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Cat,

Hipo fants seems cheao wor. let me also go and see see.


男爵府

積分: 6495


18734#
發表於 05-7-27 08:55 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Good Morning!


男爵府

積分: 5300


18735#
發表於 05-7-27 09:13 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

morning


男爵府

積分: 6495


18736#
發表於 05-7-27 09:15 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,

睇到均淇的大頭相, 覺得佢越來越似你


男爵府

積分: 6495


18737#
發表於 05-7-27 09:17 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,

你尋晚有無去hippo呀? 我諗住今晚去look look.


男爵府

積分: 5300


18738#
發表於 05-7-27 09:19 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Astor,

Me 2, also feel that he like me more.

Except the bold head, Ga+ also like you.


大宅

積分: 1870


18739#
發表於 05-7-27 09:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

good morning ah.


男爵府

積分: 6495


18740#
發表於 05-7-27 09:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,



係呀, 所以我成日叫人唔好望住佢個頭, 咁就會似我了

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo