跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5731


1861#
發表於 07-9-4 12:25 |只看該作者
梓悠確實係遺傳到佢媽媽既優點 同佢媽媽一樣咁幸福 可以得到咁多男生既厚愛.

原文章由 BChiMa 於 07-9-4 12:15 發表
仲有樂樂呀, 樂樂依家19磅幾, 可以保護到梓悠, 又唔會大隻得滯嚇親梓悠b


伯爵府

積分: 16588


1862#
發表於 07-9-4 12:27 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 11:16 發表
有大事發生呀
唔見左你同多寶 我地發哂茅咁佢搵你 差d想報警

你同多寶又同一時間出現 有咩景轟先


嘻嘻, 湊住卓晞, 邊到得閒上黎喎, 係返工先成日上黎吹水
  


伯爵府

積分: 16588


1863#
發表於 07-9-4 12:33 |只看該作者
原文章由 swisslady 於 07-9-4 11:29 發表


我琴日都請咗假, 星期日一家三口去咗Disney Hollywood Hotel住咗晚

vf2006你去過邊樹玩呀?


嘩, 好正呀, 間hotel靚唔靚呀, 個package幾多$到, 係咪可以去disney玩, 我哋一家3口星期四果日去左動植物公園和山頂, 星期六去左影studio相
  


大宅

積分: 3767


1864#
發表於 07-9-4 12:41 |只看該作者
原文章由 MYLIM 於 07-9-4 11:53 發表
jessica 小遠子同你都好返咁就好啦 梓悠都好得 8899 不過仲食緊藥. 佢呢排都唔肯食奶 餐餐都食4安(4個鐘一次)到就唔肯食. 攪到成個人瘦哂 早幾日同佢磅過得返18磅咋.

...


bb病左,胃口係差的,小遠子前排都係咁樣,但呢幾日開始又食得好好啦,仲自己捧住支奶一啖飲晒8-9安添,所以梓悠媽,唔使太擔心既,梓悠好快追返上來既


男爵府

積分: 5731


1865#
發表於 07-9-4 12:42 |只看該作者
影相順利嗎? 有相睇未? 快d post 上黎喎.


原文章由 vf2006 於 07-9-4 12:33 發表

嘩, 好正呀, 間hotel靚唔靚呀, 個package幾多$到, 係咪可以去disney玩, 我哋一家3口星期四果日去左動植物公園和山頂, 星期六去左影studio相


伯爵府

積分: 16588


1866#
發表於 07-9-4 12:45 |只看該作者
原文章由 jessica2004 於 07-9-4 12:41 發表


bb病左,胃口係差的,小遠子前排都係咁樣,但呢幾日開始又食得好好啦,仲自己捧住支奶一啖飲晒8-9安添,所以梓悠媽,唔使太擔心既,梓悠好快追返上來既 ...


小遠子好叻仔呀, 肯自己攞住支奶飲晒, 卓晞依家攞住唔夠幾秒就放手, 都唔知點教佢好
  


伯爵府

積分: 17844

好媽媽勳章


1867#
發表於 07-9-4 12:45 |只看該作者
woh
what a wonderful holiday

We stayed in the hotel for 2 nights in August
As guests must check-out at 11 am, we prefer staying there one more night

Guests living in the hotel don't have any discount on the tickets. But you can revisit the park on the second day

Hotel provides BB bath tub, BB bed, BB food warmer and milk bottle steamer


大宅

積分: 1237


1868#
發表於 07-9-4 12:57 |只看該作者
swisslady,

嘩, 好開心呀 你點解決bb一日兩餐粥仔呀 我9月27 & 28都放咗假, 有連續四天可以去玩

原文章由 vf2006 於 07-9-4 12:33 發表


嘩, 好正呀, 間hotel靚唔靚呀, 個package幾多$到, 係咪可以去disney玩, 我哋一家3口星期四果日去左動植物公園和山頂, 星期六去左影studio相

[ 本文章最後由 BChiMa 於 07-9-4 13:00 編輯 ]
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


男爵府

積分: 7640


1869#
發表於 07-9-4 13:16 |只看該作者
你就好啦 2號先返工 放成六日假呀 26同1號都係假期

得閒上黎我屋企探下我兩母子啦

原文章由 BChiMa 於 07-9-4 12:57 發表
swisslady,

嘩, 好開心呀 你點解決bb一日兩餐粥仔呀 我9月27 & 28都放咗假, 有連續四天可以去玩


男爵府

積分: 7123


1870#
發表於 07-9-4 13:46 |只看該作者
我都係喎, 我有時打蚊豬手手, 佢會即時流兩DROP TEARS出唻架! 跟住好慘咁 i 過唻! 好可憐咁要我呵返, 但跟住又要再搞! 比佢激C!

原文章由 jessica2004 於 07-9-4 04:55 發表


我都係咁樣對待小遠子架,hahaha...........


侯爵府

積分: 23339


1871#
發表於 07-9-4 13:58 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 07-9-4 13:46 發表
我都係喎, 我有時打蚊豬手手, 佢會即時流兩DROP TEARS出唻架! 跟住好慘咁 i 過唻! 好可憐咁要我呵返, 但跟住又要再搞! 比佢激C!


蚊豬媽,
你好番d未呀,今朝成朝唔見你,你冇返工呀


侯爵府

積分: 23339


1872#
發表於 07-9-4 14:04 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 13:16 發表
你就好啦 2號先返工 放成六日假呀 26同1號都係假期

得閒上黎我屋企探下我兩母子啦


依度都有個閒人,逢星期六都好得閒架


大宅

積分: 1237


1873#
發表於 07-9-4 14:07 |只看該作者
10月1 號咪見到囖

我都驚住放完6日假唔捨得返工

去探你哋有咩食先 樂樂鍾意食東星斑同瓜子斑喎

原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 13:16 發表
你就好啦 2號先返工 放成六日假呀 26同1號都係假期

得閒上黎我屋企探下我兩母子啦

[ 本文章最後由 BChiMa 於 07-9-4 14:16 編輯 ]
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


大宅

積分: 1237


1874#
發表於 07-9-4 14:14 |只看該作者
10月1號咪見到囖

我都驚放完6日假唔捨得返工.

去探你哋有咩食先,樂樂鐘意東星斑同瓜子斑喎

原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 13:16 發表
你就好啦 2號先返工 放成六日假呀 26同1號都係假期

得閒上黎我屋企探下我兩母子啦
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


侯爵府

積分: 23339


1875#
發表於 07-9-4 14:21 |只看該作者
原文章由 BChiMa 於 07-9-4 14:14 發表
10月1號咪見到囖

我都驚放完6日假唔捨得返工.

去探你哋有咩食先,樂樂鐘意東星斑同瓜子斑喎




伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1876#
發表於 07-9-4 14:24 |只看該作者
哎呀, 我10/1號應該出唔到黎同你地玩.:-( :-( ..我c6個老死結婚, 要"撼"家出席...:-( :-(

原文章由 BChiMa 於 07-9-4 14:14 發表
10月1號咪見到囖

我都驚放完6日假唔捨得返工.

去探你哋有咩食先,樂樂鐘意東星斑同瓜子斑喎


侯爵府

積分: 23339


1877#
發表於 07-9-4 14:27 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-4 14:24 發表
哎呀, 我10/1號應該出唔到黎同你地玩.:-( :-( ..我c6個老死結婚, 要"撼"家出席...:-( :-(


1/10結婚咁愛國


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1878#
發表於 07-9-4 14:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16588


1879#
發表於 07-9-4 14:31 |只看該作者
原文章由 MYLIM 於 07-9-4 12:42 發表
影相順利嗎? 有相睇未? 快d post 上黎喎.


果日卓晞極度唔合作, 佢見到我就痴住我, 我要迫一迫等老公引佢, 每換一次衫就喊到cc吓, 我哋前後加埋揀相用左4個鐘, 中途要讓下一位bb影先, 等卓晞仔 一陣先, 否則要再約過另一日影埋餘下造型, 不過佢瞓醒左都無咁 , 原先仲打算book埋studio123, 依家要考慮吓先, 或者等佢大d識走影戶外影

http://www.mybabyface.hk/200709/cheukhei/mygallery.htm
  


伯爵府

積分: 16588


1880#
發表於 07-9-4 14:38 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 07-9-4 14:30 發表
我上星期五都上左山頂, 瑞瑞勁鍾意個噴水池, 睇到唔"斬"眼, 又唔肯走, 成個下晝唔訓覺, 捽到自己對眼紅晒, 都唔肯訓, 最役食完粥仔就訓到第二朝日8點, 訓左十幾個鐘
...


我哋成5點幾先上到去, 卓晞仔係"靈"霄閣就到我哋食飯, 果日d天氣非常正, 無煙霞, 可以見到好遠既地方........ 正
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo