立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5731
原文章由 BChiMa 於 07-9-4 12:15 發表 仲有樂樂呀, 樂樂依家19磅幾, 可以保護到梓悠, 又唔會大隻得滯嚇親梓悠b
伯爵府
積分: 16588
原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 11:16 發表 有大事發生呀 唔見左你同多寶 我地發哂茅咁佢搵你 差d想報警 你同多寶又同一時間出現 有咩景轟先
原文章由 swisslady 於 07-9-4 11:29 發表 我琴日都請咗假, 星期日一家三口去咗Disney Hollywood Hotel住咗晚 vf2006你去過邊樹玩呀?
大宅
積分: 3767
原文章由 MYLIM 於 07-9-4 11:53 發表 jessica 小遠子同你都好返咁就好啦 梓悠都好得 8899 不過仲食緊藥. 佢呢排都唔肯食奶 餐餐都食4安(4個鐘一次)到就唔肯食. 攪到成個人瘦哂 早幾日同佢磅過得返18磅咋. ...
原文章由 vf2006 於 07-9-4 12:33 發表 嘩, 好正呀, 間hotel靚唔靚呀, 個package幾多$到, 係咪可以去disney玩, 我哋一家3口星期四果日去左動植物公園和山頂, 星期六去左影studio相
原文章由 jessica2004 於 07-9-4 12:41 發表 bb病左,胃口係差的,小遠子前排都係咁樣,但呢幾日開始又食得好好啦,仲自己捧住支奶一啖飲晒8-9安添,所以梓悠媽,唔使太擔心既,梓悠好快追返上來既 ...
積分: 17844
積分: 1237
積分: 7640
原文章由 BChiMa 於 07-9-4 12:57 發表 swisslady, 嘩, 好開心呀 你點解決bb一日兩餐粥仔呀 我9月27 & 28都放咗假, 有連續四天可以去玩
積分: 7123
原文章由 jessica2004 於 07-9-4 04:55 發表 我都係咁樣對待小遠子架,hahaha...........
侯爵府
積分: 23339
原文章由 MMLCY 於 07-9-4 13:46 發表 我都係喎, 我有時打蚊豬手手, 佢會即時流兩DROP TEARS出唻架! 跟住好慘咁 i 過唻! 好可憐咁要我呵返, 但跟住又要再搞! 比佢激C!
原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 13:16 發表 你就好啦 2號先返工 放成六日假呀 26同1號都係假期 得閒上黎我屋企探下我兩母子啦
原文章由 BChiMa 於 07-9-4 14:14 發表 10月1號咪見到囖 我都驚放完6日假唔捨得返工. 去探你哋有咩食先,樂樂鐘意東星斑同瓜子斑喎
積分: 15132
原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-4 14:24 發表 哎呀, 我10/1號應該出唔到黎同你地玩.:-( :-( ..我c6個老死結婚, 要"撼"家出席...:-( :-(
禁止發言
積分: 21629
原文章由 MYLIM 於 07-9-4 12:42 發表 影相順利嗎? 有相睇未? 快d post 上黎喎.
原文章由 anaBB 於 07-9-4 14:30 發表 我上星期五都上左山頂, 瑞瑞勁鍾意個噴水池, 睇到唔"斬"眼, 又唔肯走, 成個下晝唔訓覺, 捽到自己對眼紅晒, 都唔肯訓, 最役食完粥仔就訓到第二朝日8點, 訓左十幾個鐘 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy