立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5922
子爵府
積分: 10800
原文章由 CherryB 於 08-1-28 10:40 發表 我明天第一次產檢,有無野要留意架 ?? 好緊張呀 !! 呢個星期都凍呀 ! 大家好好保重呀 !
大宅
積分: 2616
原文章由 yvonne200793 於 08-1-28 12:03 發表 記得係食早餐前留小便呀!每次返去做產檢都要帶呀!係檢蛋白同糖份正唔正常呀
原文章由 waiwai2006 於 08-1-28 12:30 發表 嘜要食早餐前留架 ? 好彩你提下, 唔係又唔知,我都星期四去qe
積分: 13819
原文章由 sorsor1129 於 08-1-28 01:31 發表 hello!我的預產期係8月26日!多多指教..... 自從我有左之後,我都好唔開心.......唔係因為我唔想要個bb,而係有太多憂慮....... 1)我一路都有食減肥藥的習慣(所謂的草本不含西藥),直到我發現有左bb我先冇食,應該有左一 ...
積分: 1817
積分: 3104
積分: 8804
積分: 4063
原文章由 開心叮噹 於 08-1-28 12:49 發表 各位靚媽你o地好,今朝遲左起身而且無返工,因為尋晚個胃唔舒服(可能一日內食左好多油炸野,包括m記&炸既食物做晚餐),所以夜晚個胃頂住頂住咁,好辛苦,仲以為自己今次一定會嘔,點知後黎又忍得住,唉...所以成晚都訓唔到, ...
原文章由 CherryB 於 08-1-28 13:47 發表 Phoebie / yvonne200793 / CheukC9, 我想問呢 !! 第一次去產檢,係唔係只是抽血 ? 仲有d咩check架 ?? 留小便唔係起身第一次架? 係第二次 ??
原文章由 phoebie 於 08-1-28 13:39 發表 好似未聽過你咁為食啵 我都係岩岩訓多左一陣 3點要去見阿b 今日好凍 大家著多件衫
原文章由 yvonne200793 於 08-1-28 13:56 發表 係要抽血呀!d護士話留第二次準d,因為第一次小便會有你昨晚晚餐嘅糖份留下,所以第二次準d,重要係留完小便先好食早餐呀!
原文章由 yvonne200793 於 08-1-28 13:58 發表 係呀!你今日去做oscar,出街小心d呀! 我明天去威院做,要一早起身出去,凍死我
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy