懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1861#
發表於 08-1-28 12:02 |只看該作者
有呀! 我上個星期睇完醫生,佢先畀咗個價錢我,但係係醫生費同醫院收費分開架喎!! 所以我先問其他媽咪佢哋啲醫生收幾錢,諗住比較吓。

我醫生費大概萬零蚊,醫院package (唔知包乜,得個價) 都好似係萬零蚊,加埋就大概二萬零、三萬咁上下囉。如果你想知exact price,我要返屋企睇返先知。

咁佢6月full,你book咗8月未? 我醫生話7月都full full哋,叫我如果係就快啲喎。

CheukC9 及rachel.c ... [/quote]


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1862#
發表於 08-1-28 12:03 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-28 10:40 發表
我明天第一次產檢,有無野要留意架 ??
好緊張呀 !!

呢個星期都凍呀 ! 大家好好保重呀 !



記得係食早餐前留小便呀!每次返去做產檢都要帶呀!係檢蛋白同糖份正唔正常呀


大宅

積分: 2616


1863#
發表於 08-1-28 12:30 |只看該作者
嘜要食早餐前留架 ? 好彩你提下, 唔係又唔知,我都星期四去qe

原文章由 yvonne200793 於 08-1-28 12:03 發表



記得係食早餐前留小便呀!每次返去做產檢都要帶呀!係檢蛋白同糖份正唔正常呀


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1864#
發表於 08-1-28 12:35 |只看該作者
係呀! 因為你食完嘢之後,食物入面嘅糖同鹽分可能會影響小便嘅準確性架嘛。

原文章由 waiwai2006 於 08-1-28 12:30 發表
嘜要食早餐前留架 ? 好彩你提下, 唔係又唔知,我都星期四去qe


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1865#
發表於 08-1-28 12:40 |只看該作者
原文章由 waiwai2006 於 08-1-28 12:30 發表
嘜要食早餐前留架 ? 好彩你提下, 唔係又唔知,我都星期四去qe



係呀!因為食完早餐糖份會高呀!
其實一早瞓醒第一次小便都唔好要,第二次先要,因為晚餐消化咗,過咗一晚,所以會無咁準,


子爵府

積分: 13819


1866#
發表於 08-1-28 12:47 |只看該作者
原文章由 sorsor1129 於 08-1-28 01:31 發表
hello!我的預產期係8月26日!多多指教.....
自從我有左之後,我都好唔開心.......唔係因為我唔想要個bb,而係有太多憂慮.......
1)我一路都有食減肥藥的習慣(所謂的草本不含西藥),直到我發現有左bb我先冇食,應該有左一 ...


Hi sorsor1129,
我都有2隻狗狗, 不過, 冇諗過唔要佢地, 好好同屋企人傾吓~~
另外, 點解咁遲先做1st check嘅? 記得到時問清楚醫生你的憂慮, 唔好唔開心呀~
Relax!!

[ 本文章最後由 mykate 於 08-1-28 12:49 編輯 ]


大宅

積分: 1817


1867#
發表於 08-1-28 12:49 |只看該作者
各位靚媽你o地好,今朝遲左起身而且無返工,因為尋晚個胃唔舒服(可能一日內食左好多油炸野,包括m記&炸既食物做晚餐),所以夜晚個胃頂住頂住咁,好辛苦,仲以為自己今次一定會嘔,點知後黎又忍得住,唉...所以成晚都訓唔到,希望bb唔會受我影響啦,我諗住食埋個lunch去訓一陣可能會好o的.:;pppp:


大宅

積分: 3104


1868#
發表於 08-1-28 13:39 |只看該作者

回覆 #1867 開心叮噹 的文章

好似未聽過你咁為食啵
我都係岩岩訓多左一陣
3點要去見阿b
今日好凍 大家著多件衫
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 8804


1869#
發表於 08-1-28 13:47 |只看該作者
Phoebie / yvonne200793 / CheukC9,

我想問呢 !!
第一次去產檢,係唔係只是抽血 ? 仲有d咩check架 ??
留小便唔係起身第一次架? 係第二次 ??
lokyee129 該用戶已被刪除

1870#
發表於 08-1-28 13:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4063


1871#
發表於 08-1-28 13:51 |只看該作者
開心叮噹. 你又會咁為食既.. 好在你無嘔啫..
我琴晚都瞓得唔好. 成日醒.. 都唔知自己有無瞓過覺咁. 今朝一d胃口都無. lunch都係食左少少烏冬面同飲左少少薑蜜咋. 希望無嘔啦.
今日真係好凍. 我食到成隻粽咁番工. 實在太驚會冷怕自己. 聽講成個week都係咁凍.. 唉. 點算..



原文章由 開心叮噹 於 08-1-28 12:49 發表
各位靚媽你o地好,今朝遲左起身而且無返工,因為尋晚個胃唔舒服(可能一日內食左好多油炸野,包括m記&炸既食物做晚餐),所以夜晚個胃頂住頂住咁,好辛苦,仲以為自己今次一定會嘔,點知後黎又忍得住,唉...所以成晚都訓唔到, ...


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1872#
發表於 08-1-28 13:56 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-28 13:47 發表
Phoebie / yvonne200793 / CheukC9,

我想問呢 !!
第一次去產檢,係唔係只是抽血 ? 仲有d咩check架 ??
留小便唔係起身第一次架? 係第二次 ??



係要抽血呀!d護士話留第二次準d,因為第一次小便會有你昨晚晚餐嘅糖份留下,所以第二次準d,重要係留完小便先好食早餐呀!


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1873#
發表於 08-1-28 13:58 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-28 13:39 發表
好似未聽過你咁為食啵
我都係岩岩訓多左一陣
3點要去見阿b
今日好凍 大家著多件衫



係呀!你今日去做oscar,出街小心d呀!
我明天去威院做,要一早起身出去,凍死我


大宅

積分: 4063


1874#
發表於 08-1-28 13:59 |只看該作者
死囉. 我上次攞去醫院d都係第一次..


原文章由 yvonne200793 於 08-1-28 13:56 發表



係要抽血呀!d護士話留第二次準d,因為第一次小便會有你昨晚晚餐嘅糖份留下,所以第二次準d,重要係留完小便先好食早餐呀!


大宅

積分: 4063


1875#
發表於 08-1-28 14:00 |只看該作者
yvonne200793, 你去完威院做oscar, 可唔可以分享下個過程係點架.. 我下周初都去威院做呀..


原文章由 yvonne200793 於 08-1-28 13:58 發表



係呀!你今日去做oscar,出街小心d呀!
我明天去威院做,要一早起身出去,凍死我
lokyee129 該用戶已被刪除

1876#
發表於 08-1-28 14:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

1877#
發表於 08-1-28 14:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1878#
發表於 08-1-28 14:10 |只看該作者

回覆 #1869 CherryB 的文章

第一次去要抽血 一個婦科檢查 姑娘仲會同你記底你既家族狀況
放鬆d啦 ^^
好簡單架喳
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1879#
發表於 08-1-28 14:11 |只看該作者

回覆 #1873 yvonne200793 的文章

我今日係去政府果面檢查
天日至去約做oscra啊^^
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1880#
發表於 08-1-28 14:12 |只看該作者

回覆 #1876 lokyee129 的文章

問下佢啦
因為一定係要早餐前
所以你去到至留就唔得架啦^^
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo