跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 94370

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1861#
發表於 08-1-10 10:28 |只看該作者
係呀....承恩都不知幾叻....朗朗咩都未識....不過我都唔擔心呀....朗朗慢我會陪佢慢....

原文章由 anaBB 於 08-1-10 10:24 發表
恭喜晒你, 我地個個都話大師兄係叻仔, 係你唔信, 依加放心晒啦 唔好再亂諗野, 費時淨番果幾條黑髮都白埋


侯爵府

積分: 23339


1862#
發表於 08-1-10 10:28 |只看該作者
原文章由 Baby承恩 於 08-1-10 10:13 發表
同大家講番....尋日interview d 野:

係校長in架.....全英文對答...承恩同c6喺到玩積木...我同校長閒談...

校長話承恩: a very happy baby and probably always laugh very loudly, v.good eye contact, good in de ...



大師兄好叻仔呀

師太,你安樂哂啦:loveliness:


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


1863#
發表於 08-1-10 10:30 |只看該作者
You can know how to 織 after you treat me to dinner

原文章由 littlecar 於 08-1-10 10:24 發表
但係點解我有書都唔識織既


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1864#
發表於 08-1-10 10:30 |只看該作者
Lisa姐,生日快樂


侯爵府

積分: 23339


1865#
發表於 08-1-10 10:31 |只看該作者
原文章由 littlecar 於 08-1-10 10:28 發表
係呀....承恩都不知幾叻....朗朗咩都未識....不過我都唔擔心呀....朗朗慢我會陪佢慢....



仲有我陪你呀,小車


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1866#
發表於 08-1-10 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1867#
發表於 08-1-10 10:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23339


1868#
發表於 08-1-10 10:38 |只看該作者
原文章由 Baby承恩 於 08-1-10 10:33 發表
我咁講實俾你地話.....我覺得個校長係好好好好人....所以個個bb佢都會咁講架...不過...感覺上真係舒服過上一間好多..

btw...咁我係唔係reg呢間呀


我地幫你決定唔到呀

咁你係唔係好想大師兄讀依間呀 hugo讀上午班定下午班呀

仲有冇第二個選擇


翡翠宮

積分: 94370

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1869#
發表於 08-1-10 10:38 |只看該作者
無問題呀...你聽晚有空嘛....不如一齊出旺角食dinner


原文章由 NaNa2005 於 08-1-10 10:30 發表
You can know how to 織 after you treat me to dinner


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1870#
發表於 08-1-10 10:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1237


1871#
發表於 08-1-10 10:40 |只看該作者
點解佢會話無學校收承恩讀am class 呀 佢怕你唔reg 呀?

原文章由 Baby承恩 於 08-1-10 10:13 發表
同大家講番....尋日interview d 野:

係校長in架.....全英文對答...承恩同c6喺到玩積木...我同校長閒談...

校長話承恩: a very happy baby and probably always laugh very loudly, v.good eye contact, good in de ...
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


翡翠宮

積分: 94370

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1872#
發表於 08-1-10 10:41 |只看該作者
我起初好想朗朗好叻架.....但甘樣我會好大壓力...依家朗朗平平凡凡...反而我同朗朗都好輕鬆自在....

原文章由 esther_fong 於 08-1-10 10:31 發表



仲有我陪你呀,小車


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


1873#
發表於 08-1-10 10:43 |只看該作者
Sorry, all night times had been and will be devoted to Kei Kei

原文章由 littlecar 於 08-1-10 10:38 發表
無問題呀...你聽晚有空嘛....不如一齊出旺角食dinner


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1874#
發表於 08-1-10 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


1875#
發表於 08-1-10 10:47 |只看該作者
可能我變態,我將我一生人既希望都放係鱷少身上

原文章由 littlecar 於 08-1-10 10:41 發表
我起初好想朗朗好叻架.....但甘樣我會好大壓力...依家朗朗平平凡凡...反而我同朗朗都好輕鬆自在....


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1876#
發表於 08-1-10 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94370

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1877#
發表於 08-1-10 10:48 |只看該作者
甘點同你食飯呀


原文章由 NaNa2005 於 08-1-10 10:43 發表
Sorry, all night times had been and will be devoted to Kei Kei


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1878#
發表於 08-1-10 10:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8920


1879#
發表於 08-1-10 10:50 |只看該作者
No idea. What about give her a call??

I'll try my best to leave as soon as I can. But I'm afraid when the time I get there it's about 12:50pm or so!!

原文章由 anaBB 於 08-1-10 10:43 發表
有冇人知pcbb聽日黎唔黎食lunch?
我要排隊攞位, 有冇人陪我?


翡翠宮

積分: 94370

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1880#
發表於 08-1-10 10:52 |只看該作者
甘又唔係既...只不過每個人可以受既壓力唔同....同埋你要計萬一與期望有出入...你心理上點面對....甘咪可以囉

原文章由 shirleytong28 於 08-1-10 10:47 發表
可能我變態,我將我一生人既希望都放係鱷少身上

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo