跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2290


1861#
發表於 04-5-27 14:43 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

廷姐個下巴, 實在太引人遐想 好心俾埋塊臉我地睇, 我估佢係笑到見牙唔見眼
一係咁, 俾住三分一個頭來睇睇先, 至多我自己逐忽拼合啦


大宅

積分: 3399


1862#
發表於 04-5-27 14:44 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

dau,
我發mau盲, 我好鍾意食雞蛋仔, 好努力諗緊係咩寶號出既名牌雞蛋仔. 諗左一大輪先諗到 咩叫做: 長龍雞蛋仔 ???

我既食法係先將雞蛋仔既邊食去, 再開邊分成2半, 食左冇'肉'果一邊, 然後一啖咬埋有肉果邊既肉, 再食個殼. 最平既時候係1毫子4個. :-P 7毫子1底旦.

花,
花囡d肥肉仲好咬. 見一次想咬一次.


男爵府

積分: 5482


1863#
發表於 04-5-27 14:45 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

maumau,

要等到四點呀?好,等......


大宅

積分: 3399


1864#
發表於 04-5-27 15:05 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

迷人粉紅私家大池浮水清湯底黃種豬仔腳奉送豬手拳頭一隻:
thank you
慢用............ 一會兒再上個頭,
開工做野喇.


男爵府

積分: 5482


1865#
發表於 04-5-27 15:11 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

maumau,

好得意...但點解沖涼會著住衫仔o既? 仲有佢左腳壓住d黃色野,係咩o黎o架?

好好肉好白好滑呀! 索~

米 & blythemia,

想請問邊度有jenny的衫仔鞋仔買?


大宅

積分: 2290


1866#
發表於 04-5-27 15:13 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

流鼻血 ing~~~
之但係, 究竟係沖緊涼, 定洗緊衫


大宅

積分: 4334


1867#
發表於 04-5-27 15:13 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau :

嘩嘩! 流晒口水, 越睇越肉緊.

各位 :

發花癲的花


男爵府

積分: 7055


1868#
發表於 04-5-27 15:16 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

very busy.
嘩,廷廷唔少肉喇 佢好似笑得相當開心下
連雙下巴都有啊

chan,
mau 係話4點完呀 :-P
各位杏仁,
多謝關心,家母平日最怕看醫生( 中西醫一樣,中醫更加唔睇)
我會叫佢飲夏枯草,清肝熱
chan,
我自己都唔得閒睇醫師啊,得閒我想同小米去玩或者我覺覺豬
:-P

maumau
我暫時唔會再同小米玩有關用水彩的遊戲
尋日玩左一陣,我已經好小心好小心
我套米白色sofa
我塊臉,衫
佢個頭,臉,整個人好似七彩----佢一有水彩係手,自己摸頭髮
佢整瀉晒d水,又一手爬落我度,跟住碌上sofa
人家好地地有張大白紙o係地下
動作好快,阿媽又慢
我以為可以handle到
點知唔係---我簽個大名俾你算啦 :-P


大宅

積分: 2290


1869#
發表於 04-5-27 15:17 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

花:


大宅

積分: 3399


1870#
發表於 04-5-27 15:57 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly,
頭照上. (為了你, 步飛延至4:30pm.)
無髮帶coo豬仔側面:
祝各位身體健康.
have a wonderful day.


大宅

積分: 3399


1871#
發表於 04-5-27 16:02 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly餐,
mau女係著左朋友送的bb 泳衣, 因天氣轉涼, 無法再往大海, 特別為泳裝作一個臨別依依下水禮附加真bb一個順勢沖埋涼. 黃色乃沖涼巾.


大宅

積分: 3399


1872#
發表於 04-5-27 16:11 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

米,
傻人, 千其唔好係小米面前放水, 只要你自己用水彩油佢手手就得. 下次再來過. (0拿, 我賠償米白色sofa, 我家無呀. )
有冇小米 七彩wo jo lat tat 樣睇呀, 有冇七彩sofa, 你塊七彩面,七彩衫...........
你既龜, 我照殺. 謝.


大宅

積分: 2106


1873#
發表於 04-5-27 16:12 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

餐餐,
頭先我睇到呀!不過剛剛老板叫我,答唔切,頌怡做咩企到咁直? 好有好學生feel呀! 可惜video公司睇唔到,不過我send左條link返屋企睇,你唔好delete住啊!
thanks thanks!

mau,
廷廷真係好好好好肥美,啖啖肉 bb時好似唔覺有monk monk mak喎!
果間雞蛋仔好巴閉,一日賣500底,不過真係好好味,一面好脆,一面好軟,熱辣辣,我係食左有ham果邊先,再食脆果邊,排左4個字呀陰功 :-P 間野係north point,叫做勁辣派甜甜掌門


大宅

積分: 4462


1874#
發表於 04-5-27 16:14 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau,

點解冇相睇 唔係四點開場咩?

chanchan,

Jennyd衫係理想teen地有得買.沙田新城市,黃埔同旺角新世紀都有分店.另外銅鑼灣地鐵F出口轉上近渣甸坊斜路都有一間玩具鋪都有少量,平少少.Licca都好靚.


大宅

積分: 3399


1875#
發表於 04-5-27 16:16 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

我見到blythemia上網喇, 不過, 仲未見duck duck既?? duck 你好忙呀??


男爵府

積分: 7055


1876#
發表於 04-5-27 16:16 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

我見到啦
我見到啦

依家不在公司, 仍然想睇
好可愛好可愛的廷廷bb
廷廷同依家唔同樣啊 :-P 佢好肥,頭髮樹起o架
好似之前個廣告,媽媽幫個月戴頭飾o個個
原來女大十八變
不過條眉同依家一樣咁靚
個鼻鼻好高第日嫁個好老公

做野啦

另外,頌怡同我之前見,大個女左好多
重好高呀~~ :-P


大宅

積分: 3399


1877#
發表於 04-5-27 16:18 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

Blythemia 寫道:
點解冇相睇 唔係四點開場咩?


傻blythe媽,
係4點散場. but, now 4:30pm. (姣婆守唔到'卦'! ) 我並post左3張. 你坐時光機返去12點幾巴時間啦(好似).


大宅

積分: 3399


1878#
發表於 04-5-27 16:21 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

米,
你又偷工減料, 放工拿!
女大真係18變. 以前小廷個鼻係高&大. e+就唔高, 拉橫左, but, 佢個鼻都係[size=large]大. 是另一敗筆!

豆,
果粒monk monk 墨係廷廷2歲時生架! 而佢3歲前, 就生多一粒生係我個面度!! :-x :-(


大宅

積分: 2106


1879#
發表於 04-5-27 16:23 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

blythemia,

今日再上果間cook school,而家有埋金珠賣呀!你想買話我知


大宅

積分: 3399


1880#
發表於 04-5-27 16:26 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

dau blythemia,
灣仔二記有銀珠. 但冇金珠.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo