立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4072
原文章由 LamCoco 於 08-7-7 14:02 發表 人地一早都話去0架啦..... 媽咪又唔參加
原文章由 LamCoco 於 08-7-7 15:08 發表 hahaha..... 食到唔捨得停呀!! 仲要喊住要食...
原文章由 YYZ 於 08-7-7 15:13 發表 係呀! 搶匙添呀! yummy !
男爵府
積分: 8233
原文章由 little-angie 於 08-7-7 21:46 發表 做物鬼 720 變咗對襯家聚會,我言言咪好執輸……:;pppp:
原文章由 bonnie1013 於 08-7-7 23:08 發表 唔執輸~~唔執輸~~ 仲有我呢個言言呀嘛~~~
原文章由 little-angie 於 08-7-7 23:21 發表 哈哈!第日等我個言言女對一對你個言言仔先!叫韋言 720 唔好咁喉禽呀!
子爵府
積分: 10880
原文章由 little-angie 於 08-7-7 21:44 發表 試吓放膽比佢試吓,因為言言之前坐1秒就跌,結果我日日同佢試,過咗幾日後發覺佢已經ok 咗,不過就係坐得唔直囉!不過我都諗一步一步嚟,所以會繼續試到佢坐到直為止。 不過燊燊係一月細b (月尾出世),可以慢慢試啊! ...
原文章由 little-angie 於 08-7-7 22:12 發表 不如你响門口 '撲' 佢哋呀?!
原文章由 little-angie 於 08-7-7 22:13 發表 咁攪笑?咪好囉,等佢又變肥仔嘜先……
原文章由 bonnie1013 於 08-7-7 23:28 發表 我地言言仔唔會咁嘅, 出面仲有一大片樹林等緊我架~~ wakaka~~
積分: 2838
原文章由 YYZ 於 08-7-7 09:26 發表 承熙開始食米糊, 都試過2日冇便便, 我比佢坐bumbo chair同幫佢按下, 就有啦! 依家日日都有便便.
原文章由 mushroomn 於 08-7-8 00:08 發表 我有幫佢做massage,不過唔知點解唔係日日有,不過今日Or咗好多,我依家都仲餵緊人奶,不過係用奶樽,我返到屋企先至埋身餵
原文章由 little-angie 於 08-7-8 01:25 發表 係o既!係o既!我哋都應該將眼光放遠d……嘻嘻!
積分: 8950
積分: 3481
積分: 2979
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy