心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1861#
發表於 08-9-23 13:24 |只看該作者
原文章由 小科豆 於 08-9-23 13:19 發表
有工人ee刀要幫手臭呂??

可能要返學校見家長呢..........工人就唔可以同sa女去囉


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1862#
發表於 08-9-23 13:29 |只看該作者
眠5到囉, 就9中開巾

自字6的. 超.......................力米粉
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 13:21 發表
自己 6 gar...定系外賣.....
咁你使使去眠一眠.....
[img][/img]


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1863#
發表於 08-9-23 13:30 |只看該作者
打空喎, 刀5水反鶴
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:24 發表

可能要返學校見家長呢..........工人就唔可以同sa女去囉
[img][/img]


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1864#
發表於 08-9-23 13:33 |只看該作者
noodle....工人煮麵比亞女做 lunch....我叫佢煮多 d 比我做 dinner....所以我無乜飯落肚 gar.... ....60歲前無飽飯食就系我 lee 亭 lor.....

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:23 發表
孖媽你真係無新e, 早又吔包, 午又吔包.........mouth: 唔通夜晚吔鮑??


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1865#
發表於 08-9-23 13:35 |只看該作者
原文章由 小科豆 於 08-9-23 13:29 發表
眠5到囉, 就9中開巾

自字6的. 超.......................力米粉

我都好鐘意吔米粉架, 我中意出錢丁丁米, 好味呀

不過家陣唔加肉丁喇, 哇成$10罐好肉痛呀


侯爵府

積分: 24124


1866#
發表於 08-9-23 13:35 |只看該作者
好勤力喎
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 12:40 發表
邊有咁多 wor....朝早 8:10 - 5:45 系 office 9.5 hours... ...夜晚 3 hours + 埋都系 12 個幾鐘之嘛....
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1867#
發表於 08-9-23 13:35 |只看該作者
g 媽....睇你幾吾掂... ...豆豆都知打風吾使返學啦...
你.....

原文章由 小科豆 於 08-9-23 13:30 發表
打空喎, 刀5水反鶴



QUOTE:
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:24 發表

可能要返學校見家長呢..........工人就唔可以同sa女去囉


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1868#
發表於 08-9-23 13:37 |只看該作者
原文章由 小科豆 於 08-9-23 13:30 發表
打空喎, 刀5水反鶴


仲中添 本來請咗大假同sa女返學校, 點g打風, 家陣係屋企, 佢屋企未有電腦吖嘛, 就係咁啦


哇~~我唔做編劇真係side咗我呀


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1869#
發表於 08-9-23 13:37 |只看該作者
超.......................................力....好食吖....

原文章由 小科豆 於 08-9-23 13:29 發表
眠5到囉, 就9中開巾

自字6的. 超.......................力米粉


侯爵府

積分: 24124


1870#
發表於 08-9-23 13:37 |只看該作者
你已經98歲,應該可以有飽飯吃喎
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 13:33 發表
noodle....工人煮麵比亞女做 lunch....我叫佢煮多 d 比我做 dinner....所以我無乜飯落肚 gar.... ....60歲前無飽飯食就系我 lee 亭 lor.....

...
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1871#
發表於 08-9-23 13:38 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 13:33 發表
noodle....工人煮麵比亞女做 lunch....我叫佢煮多 d 比我做 dinner....所以我無乜飯落肚 gar.... ....60歲前無飽飯食就系我 lee 亭 lor.....

...

咁你係咪好似我隻狒狒咁淨係著三點的, 所以都應咗70歲無暖3著呢??


侯爵府

積分: 24124


1872#
發表於 08-9-23 13:38 |只看該作者
又咁直接
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 13:35 發表
g 媽....睇你幾吾掂... ...豆豆都知打風吾使返學啦...
你.....




QUOTE:
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:24 發表 http://forum.baby-kingdom.com/i ...
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1873#
發表於 08-9-23 13:38 |只看該作者
同你講左好多次...吾準笑人...你今次仲系笑我 tim..... :;pppp:

原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 13:35 發表
好勤力喎


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1874#
發表於 08-9-23 13:41 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:37 發表


仲中添 本來請咗大假同sa女返學校, 點g打風, 家陣係屋企, 佢屋企未有電腦吖嘛, 就係咁啦


哇~~我唔做編劇真係side咗我呀 ...

我推多次呀..........咁佢禽日都cancel唔切大假吖嘛


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1875#
發表於 08-9-23 13:41 |只看該作者
我通常開罐 葡國老人牌嘅沙 din 魚....$13 左右...都好貴


原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:35 發表

我都好鐘意吔米粉架, 我中意出錢丁丁米, 好味呀

不過家陣唔加肉丁喇, 哇成$10罐好肉痛呀


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1876#
發表於 08-9-23 13:43 |只看該作者
我信 gar............................本來.....

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:37 發表


仲中添 本來請咗大假同sa女返學校, 點g打風, 家陣係屋企, 佢屋企未有電腦吖嘛, 就係咁啦


哇~~我唔做編劇真係side咗我呀 ...


侯爵府

積分: 24124


1877#
發表於 08-9-23 13:43 |只看該作者
我5係笑你,是讚你勤力
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 13:38 發表
同你講左好多次...吾準笑人...你今次仲系笑我 tim..... :;pppp:
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1878#
發表於 08-9-23 13:44 |只看該作者
飽左......38 lin 啦......

原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 13:37 發表
你已經98歲,應該可以有飽飯吃喎


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1879#
發表於 08-9-23 13:45 |只看該作者
我就晚晚煮飯~
我而家一至五唔洗我煮喇~姐姐煮,因為俊俊要早食飯(七點),九點瞓覺~
琴日我叫姐姐煲湯~比樣最簡單既黎試試佢~
蕃茄薯仔紅蘿蔔煲豬展~都算佢有sense..問我有冇蜜早
我收工返去飲~都ok喎

[ 本文章最後由 chunchunbb 於 08-9-23 13:47 編輯 ]


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1880#
發表於 08-9-23 13:47 |只看該作者
對吾住..你剛才所打嘅電話吾接受...呀吾系...系你剛才所講嘅...狒狒..我睇吾到..所以吾知你講乜...

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:38 發表

咁你係咪好似我隻狒狒咁淨係著三點的, 所以都應咗70歲無暖3著呢??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo