懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6052


1861#
發表於 08-11-13 12:54 |只看該作者
大家條腰開始赤呀?? 我已經赤左成個星期啦, 好辛苦!


男爵府

積分: 6052


1862#
發表於 08-11-13 12:57 |只看該作者
麥兜MaMa ,

你老公有少少畏疾忌醫BOR!

唔記得左你住邊頭, 上環同埋西環有兩個幾出名既中醫師架!

你呀, 唔好掛住擔心佢, 要注意自己身體呀!


男爵府

積分: 6052


1863#
發表於 08-11-13 12:58 |只看該作者
ME TOO, 成日想放屁, 但係有唔係幾好意思, 忍得好辛苦!

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-13 10:47 發表


有呀, 勁多汽


男爵府

積分: 6052


1864#
發表於 08-11-13 13:01 |只看該作者
如果真係仔既, 咁咪當俾個籍口自己再生多個羅 我記得你都想3年抱2架!

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 12:08 發表
各位...
我今朝又去完睇中醫...佢幫我把左脈話le胎好大機會係b仔...早幾日去照USG...張醫生都話似有D野突出黎....
唔通真係仔?????
我睇清宮圖明明係女架....
雖然口講生仔生女都冇所謂...但係當知道可 ...


男爵府

積分: 6052


1865#
發表於 08-11-13 13:04 |只看該作者
仔女都係天賜既, 其實係我心目中只要佢地健健康康, 我就心足啦, 不過可能我因為已經"恨"到個女, 所以對於第二個係仔定女, 無咁有所謂, 係我6299同C6好想要仔啫!mouth:

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 12:43 發表
我咪就係成日形住係女lor...點知而家中西醫都話係仔...真係要d時間自己調節一下個心情呀...
其實我以前未有既時候...成日都想生個仔先架...因為我覺得做大家姐好辛苦(我自己係大家姐lor)...自己成日都想有個 ...


大宅

積分: 1575


1866#
發表於 08-11-13 13:22 |只看該作者
我有d驚有糖尿病, 我父母都有糖尿病。呢排留係屋企, 又食多咗好多, 尤其係澱粉質同糖。我7点幾就同囡囡一起食早歺, 食到兩三碗粉(飯碗d Size),10点幾已經有d 肚餓, 會食塊方包或一個apple。12:30pm午飯, 99裝飯好滿, 俾面佢又食晒。下午食中藥前又食個包, 晚餐又食晒一碗好滿嘅飯, 飯後一個生果。因為耳塞, 又食唔到香口膠, 揾d 果汁軟糖代替, 吓嘢個耳仔會通d。好彩係屋企多數飲水姐。你哋覺得我係唔係食得太多呢? 睇見BK 有d sisters 有妊娠糖尿又要入院, 又要拮手指, 又要戒口, 真係有d驚。mouth:



大宅

積分: 1575


1867#
發表於 08-11-13 13:29 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-13 12:54 發表
大家條腰開始赤呀?? 我已經赤左成個星期啦, 好辛苦!


我反而覺得橫隔膜右旁胸骨有d 痛, 係正個胸下面骨, 唔知解? 唔通同上圍重量增加有關?



大宅

積分: 3574


1868#
發表於 08-11-13 13:29 |只看該作者
我初初都有腰赤架...睇中醫話我腎虛所以咁...飲左幾次藥就好返...而家冇赤la!!!


原文章由 060905 於 08-11-13 12:54 發表
大家條腰開始赤呀?? 我已經赤左成個星期啦, 好辛苦!


大宅

積分: 3574


1869#
發表於 08-11-13 13:31 |只看該作者
我都係咁諗...我仲有chance...
不過下次一定要計好數lor...如果唔係又生仔咁就c lor~~~


原文章由 060905 於 08-11-13 13:01 發表
如果真係仔既, 咁咪當俾個籍口自己再生多個羅 我記得你都想3年抱2架!


大宅

積分: 3574


1870#
發表於 08-11-13 13:32 |只看該作者
wah...你都幾好胃口wow...食咁多野既~~~
不過真係要注意下~~~
我都好鬼驚架...我屋企人有...我自己又肥...
食多d菜頂下肚lor~~~


原文章由 Maria 於 08-11-13 13:22 發表
我有d驚有糖尿病, 我父母都有糖尿病。呢排留係屋企, 又食多咗好多, 尤其係澱粉質同糖。我7点幾就同囡囡一起食早歺, 食到兩三碗粉(飯碗d Size),10点幾已經有d 肚餓, 會食塊方包或一個apple。12:30pm午飯, 99裝飯好滿, ...


大宅

積分: 3574


1871#
發表於 08-11-13 13:33 |只看該作者
個度痛咁得意....你大左好多咩?????


原文章由 Maria 於 08-11-13 13:29 發表


我反而覺得橫隔膜右旁嘅胸骨有d 痛, 係正個胸下面嚿骨, 唔知点解? 唔通同上圍重量增加有關?


大宅

積分: 2821


1872#
發表於 08-11-13 13:38 |只看該作者
我有呀...赤到我都好辛苦呀......
c6仲話我特別多事過人...正c6黎架

原文章由 060905 於 08-11-13 12:54 發表
大家條腰開始赤呀?? 我已經赤左成個星期啦, 好辛苦!


大宅

積分: 1575


1873#
發表於 08-11-13 13:43 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 13:33 發表
個度痛咁得意....你大左好多咩?????


唔怕講你知, 我未有之前都巳經好大, 宜家升一cup, 個圍跳2級。 以前過肥果陣, 同一骨都試過痛。



男爵府

積分: 6052


1874#
發表於 08-11-13 13:43 |只看該作者
我個c6又係咁講, 成日話我姑9陀仔都無我咁多事實, 激死我!

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-13 13:38 發表
我有呀...赤到我都好辛苦呀......
c6仲話我特別多事過人...正c6黎架


男爵府

積分: 6052


1875#
發表於 08-11-13 13:44 |只看該作者
我都係呀, 上升左2cup, 我自己覺得好核突呀!

原文章由 Maria 於 08-11-13 13:43 發表


唔怕講你知, 我未有之前都巳經好大, 宜家升咗一cup, 個圍跳咗2級。 以前過肥果陣, 同一嚿骨都試過痛。


大宅

積分: 1575


1876#
發表於 08-11-13 13:45 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 13:32 發表
wah...你都幾好胃口wow...食咁多野既~~~
不過真係要注意下~~~
我都好鬼驚架...我屋企人有...我自己又肥...
食多d菜頂下肚lor~~~


好!今日開始戒口先。



男爵府

積分: 6052


1877#
發表於 08-11-13 13:46 |只看該作者
Maria ,

注意飲食呀, 屋企人有糖尿病係高危一族, apple都多澱粉質喎!


大宅

積分: 2821


1878#
發表於 08-11-13 13:46 |只看該作者
我上一次都冇升到cup..今次..哈哈緊係有啦.....

原文章由 060905 於 08-11-13 13:44 發表
我都係呀, 上升左2cup, 我自己覺得好核突呀!


大宅

積分: 1575


1879#
發表於 08-11-13 13:47 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-13 13:44 發表
我都係呀, 上升左2cup, 我自己覺得好核突呀!


点解好核突呀? 唔係應該身材好咗咩?



男爵府

積分: 6052


1880#
發表於 08-11-13 13:48 |只看該作者
我好細粒架咋, 上次由A>>D,好彩生完變番B, 而家已經D啦, 我諗仲會再大, 都唔知點算, 點見人喎!mouth:

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-13 13:46 發表
我上一次都冇升到cup..今次..哈哈緊係有啦.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo