立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23926
原文章由 dennis_yuki 於 08-12-12 13:43 發表 hello!各位!! 我新加入ga!!!我預產期係0907ar!! 我第二胞la!!!
禁止訪問
積分: 1630
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-12 12:06 發表 係好大個時睇佢圓定尖,個時好中意估人地仔家女,真係幾準架,不過勁就係有一個印度同事有左,睇後面真係睇唔出佢係大肚,結果佢都係生仔.... 而加都好多人中意女,而我一早就知我老公中意仔,我仲要成日諗D女 ...
男爵府
積分: 6772
原文章由 小艾比 於 08-12-12 15:18 發表 thx 各位, 我其實出年2月都37歲lu. 雖然都係第2胎, 但好似失晒憶咁, 唔記得晒d 野.
大宅
積分: 1065
等待驗證會員
積分: 240
原文章由 nono76 於 08-12-12 15:36 發表 哈..你甘玩你老公架.真係比你笑死. 其實仔女都係自己既,最緊要都係健康0者
原文章由 Monkey25 於 08-12-12 16:41 發表 各位姊妹~ 前晚我沖涼, 差點滑倒。 踏左一隻腳入浴缸, 想行埋入去之際, 差點就滑底喇.......好左我找實左條掛毛巾的鐵, 先冇事......嚇到我死呀.... 大家沖涼時一定要小心!!!!!! ...
洋房
積分: 60
積分: 4075
原文章由 小仙 於 08-12-12 17:33 發表 我仲未敢同朋友講呀,因為怕阿b 小器,所以要忍住口唔同朋友講住,而家咪唯有日日捉住老公係咁講囉,講完又同我隻狗講,舒服晒!
積分: 1011
別墅
積分: 809
積分: 657
原文章由 Jcat 於 08-12-11 18:08 發表 願主祝福你!! 神係信實架, 要有多d信心啊!
原文章由 marie2008 於 08-12-12 17:36 發表 搞笑! 我唔同d貓講住ar! 剩係要避開佢地!
原文章由 BB_CHAN 於 08-12-12 17:44 發表 我都有同隻狗講 佢哋而家成日stick實我 問佢哋鐘唔鐘意bb佢又話鐘意 仲成日鼓勵我
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy