懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23926

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


1861#
發表於 08-12-12 15:32 |只看該作者
原文章由 dennis_yuki 於 08-12-12 13:43 發表
hello!各位!!
我新加入ga!!!我預產期係0907ar!!
我第二胞la!!!


welcome 甘你又幾多號ar?


禁止訪問

積分: 1630


1862#
發表於 08-12-12 15:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23926

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


1863#
發表於 08-12-12 15:36 |只看該作者
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-12 12:06 發表


係好大個時睇佢圓定尖,個時好中意估人地仔家女,真係幾準架,不過勁就係有一個印度同事有左,睇後面真係睇唔出佢係大肚,結果佢都係生仔....
而加都好多人中意女,而我一早就知我老公中意仔,我仲要成日諗D女 ...


哈..你甘玩你老公架.真係比你笑死.
其實仔女都係自己既,最緊要都係健康0者


禁止訪問

積分: 1630


1864#
發表於 08-12-12 15:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1865#
發表於 08-12-12 16:33 |只看該作者
I am one year older than you and will be 38 in coming Jan, also, this is my 2nd BB and am also lost most my memory as my first BB was born 6 years ago.
原文章由 小艾比 於 08-12-12 15:18 發表
thx 各位, 我其實出年2月都37歲lu. 雖然都係第2胎, 但好似失晒憶咁, 唔記得晒d 野.
    


大宅

積分: 1065


1866#
發表於 08-12-12 16:41 |只看該作者
各位姊妹~

前晚我沖涼, 差點滑倒。
踏左一隻腳入浴缸, 想行埋入去之際, 差點就滑底喇.......好左我找實左條掛毛巾的鐵, 先冇事......嚇到我死呀....

大家沖涼時一定要小心!!!!!!


大宅

積分: 1065


1867#
發表於 08-12-12 17:06 |只看該作者
010 做緊discount, 3個bra bra都係3百幾(原價好似2百幾一個), 而且重係可以餵人奶o個種bra, 個sales話, 可以著到生左都得, d underwear$100有兩條, 幾舒服的
包住個肚仔, 安全感多d !!

不過個sales sale我買條"托腹褲" 都係內褲的一種, 不過穿左上去會有一種雙手托住腹部的感覺喎.......但成3百蚊一條......我啋佢都傻呀~
大家可以去睇下啦~
不過唔好理d sales 狂sale !!


等待驗證會員

積分: 240


1868#
發表於 08-12-12 17:20 |只看該作者
原文章由 nono76 於 08-12-12 15:36 發表


哈..你甘玩你老公架.真係比你笑死.
其實仔女都係自己既,最緊要都係健康0者


佢條友偏心到出面加,佢個fD 有一對仔女,佢只同個仔玩架咋,人地個女開到口想一齊玩,佢都唔SO人架:;pppp: ,幾衰呀,不過我地結左婚幾年都未有,佢條友先話女都好啦咁咋mouth: .不過冇論仔定女我都係生一個架咋,而加E個時勢點養喎.個時我個奶奶仲低能,個時都未有,一時就話生住一個先 ,一時又話叫我生個仔出黎母馮子貴 (心諗你個仔有十億八億比我咩,精子都未必有啦 ),如果乖小B真係女,佢一定叫我生多個,我睬佢都傻呀:;pppp: .


等待驗證會員

積分: 240


1869#
發表於 08-12-12 17:24 |只看該作者
原文章由 Monkey25 於 08-12-12 16:41 發表
各位姊妹~

前晚我沖涼, 差點滑倒。
踏左一隻腳入浴缸, 想行埋入去之際, 差點就滑底喇.......好左我找實左條掛毛巾的鐵, 先冇事......嚇到我死呀....

大家沖涼時一定要小心!!!!!! ...


你要小心呀,買張防滑膠墊可能好D架.


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1870#
發表於 08-12-12 17:29 |只看該作者
Remember to be careful, everything needs to be slow motion!
原文章由 Monkey25 於 08-12-12 16:41 發表
各位姊妹~

前晚我沖涼, 差點滑倒。
踏左一隻腳入浴缸, 想行埋入去之際, 差點就滑底喇.......好左我找實左條掛毛巾的鐵, 先冇事......嚇到我死呀....

大家沖涼時一定要小心!!!!!! ...
    


洋房

積分: 60


1871#
發表於 08-12-12 17:33 |只看該作者

回覆 #1843 ChristieMing 的文章

我仲未敢同朋友講呀,因為怕阿b 小器,所以要忍住口唔同朋友講住,而家咪唯有日日捉住老公係咁講囉,講完又同我隻狗講,舒服晒!


大宅

積分: 4075


1872#
發表於 08-12-12 17:33 |只看該作者
原文章由 Monkey25 於 08-12-12 16:41 發表
各位姊妹~

前晚我沖涼, 差點滑倒。
踏左一隻腳入浴缸, 想行埋入去之際, 差點就滑底喇.......好左我找實左條掛毛巾的鐵, 先冇事......嚇到我死呀....

大家沖涼時一定要小心!!!!!! ...



小心! 小心! 萬事小心!


洋房

積分: 60


1873#
發表於 08-12-12 17:35 |只看該作者
有左之後,連我呢個火爆人都係slow motion,咩都要慢慢嚟,所以你都要小心d,做咩都要慢慢嚟做呀!

原文章由 Monkey25 於 08-12-12 16:41 發表
各位姊妹~

前晚我沖涼, 差點滑倒。
踏左一隻腳入浴缸, 想行埋入去之際, 差點就滑底喇.......好左我找實左條掛毛巾的鐵, 先冇事......嚇到我死呀....

大家沖涼時一定要小心!!!!!! ...


大宅

積分: 4075


1874#
發表於 08-12-12 17:36 |只看該作者
原文章由 小仙 於 08-12-12 17:33 發表
我仲未敢同朋友講呀,因為怕阿b 小器,所以要忍住口唔同朋友講住,而家咪唯有日日捉住老公係咁講囉,講完又同我隻狗講,舒服晒!


搞笑! 我唔同d貓講住ar! 剩係要避開佢地!


大宅

積分: 1011


1875#
發表於 08-12-12 17:44 |只看該作者
原文章由 小仙 於 08-12-12 17:33 發表
我仲未敢同朋友講呀,因為怕阿b 小器,所以要忍住口唔同朋友講住,而家咪唯有日日捉住老公係咁講囉,講完又同我隻狗講,舒服晒!


我都有同隻狗講
佢哋而家成日stick實我
問佢哋鐘唔鐘意bb佢又話鐘意
仲成日鼓勵我


別墅

積分: 809


1876#
發表於 08-12-12 17:57 |只看該作者
係呀.. 要小心.. 我一急呢.. 就會嘔 ga la。唔知係咪阿 b 似足爸爸.. 鍾意 slow motion呢。

好多 report 都話 mama 心情會影響 bb,特別係緊張 / 激氣,因為容易令血壓會高,而 baby 又係透過血液循環得到 d 營養,長期經歷媽媽 d 高血壓,bb 出世都易緊張 / 急 d ga。所以,mana 心情會直接影響 baby ga,你地要小心呀.. relax!!!


別墅

積分: 657


1877#
發表於 08-12-12 18:11 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-11 18:08 發表



願主祝福你!! 神係信實架, 要有多d信心啊!


多謝晒你!!
願主保守祝福我地每一個, 因為孕育一個baby, 真的不容易 . . . .


洋房

積分: 60


1878#
發表於 08-12-12 18:23 |只看該作者
原文章由 marie2008 於 08-12-12 17:36 發表


搞笑! 我唔同d貓講住ar! 剩係要避開佢地!


小心猫爪!


洋房

積分: 60


1879#
發表於 08-12-12 18:25 |只看該作者
有時唔開心,見到隻狗就會開心晒,不過我由始至終都唔接受佢stick我,我唔鍾意做mask!


你果隻係咩狗嚟架?我果隻係金毛呀!大大隻,好好抱!


原文章由 BB_CHAN 於 08-12-12 17:44 發表


我都有同隻狗講
佢哋而家成日stick實我
問佢哋鐘唔鐘意bb佢又話鐘意
仲成日鼓勵我


別墅

積分: 657


1880#
發表於 08-12-12 18:30 |只看該作者
原文章由 小仙 於 08-12-12 17:33 發表
我仲未敢同朋友講呀,因為怕阿b 小器,所以要忍住口唔同朋友講住,而家咪唯有日日捉住老公係咁講囉,講完又同我隻狗講,舒服晒!


我都係呀, 好想同人講, 但係又好驚 . . . .
我一陣返媽咪到食飯, 都唔知講定唔講好 . . .
好驚佢一陣好快就同所有人講晒 . . . .

我只有同老公, 同小b講野咋 . . .

另外, 大家都要小心d, 黎緊星期日又會涷了 . . . 要著多件衫, 唔好冷親呀 . . . .
有左小b後, 我勁怕涷, 明明有20度, 對我黎講好似得10度咁 . . . 希望暖d啦 。咁大家都無咁易涷親嘛 . . . .

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo