跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1861#
發表於 04-10-9 03:59 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

曼谷之旅 ----------

住 : 你地係網都睇到啦, 去到lobby都5錯, lift 5店當,
要等好耐, 可能高啦, 我地住59/f, 間房真係好大
個露台view好店, 泳池未開, 淨睇5多靚, .
冇野arm豆靚玩

食 : 酒店早餐味幾好, 但款式5多, 過得去啦.
sirroco --食view 居多, 5抵 @人hk$300
c'est bon --法國菜, 好味, 抵 @人hk$240
福魚翅 -- 普通, 好鹹 @人hk$130
night bazaar -- food 好平1碟satay hk$9,
beverage 貴d 0.5Lbeer HK$25,
有個好高舞台, 歌舞表演,
似係大型既香港大'撻'地.
半島high tea --正! @人hk$80,
ice lemon tea清涼!
好味兼任添.

行: 幾間百貨公司, 四面彿, 遊船河(湄南河),
3look 電單車遊,3間5知咩彿寺,
suan-lum night bazaar


伯爵府

積分: 16977


1862#
發表於 04-10-9 09:37 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

morning~

yatch埋個早餐先~ :mrgreen:


子爵府

積分: 13774


1863#
發表於 04-10-9 09:42 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

morning~~


子爵府

積分: 13751


1864#
發表於 04-10-9 09:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

All, Morning!


伯爵府

積分: 16977


1865#
發表於 04-10-9 09:46 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

miu,
ic~咁問下daddy有冇興趣先啦~

小b女用大人廁所+小廁板,個塔塔已經被打入冷宮好耐lu~佢仲肯用片片,可能夜晚仲有用,所以暫時緊急開大都仲可以用住先~ :mrgreen:

去唱k咁正~ 我都好似年幾冇唱k lu~


伯爵府

積分: 16977


1866#
發表於 04-10-9 09:49 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

wingma,
wing wing咁叻~可能wing wing知道妳陀住妹妹好(支力),所以比妳乘機休息下 :mrgreen:


伯爵府

積分: 16977


1867#
發表於 04-10-9 09:53 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人,
攪到好夜wow,抵請妳飲杯野先啦~

得14張咁小

59樓 好高wow.我有畏高症~不過個view一定好正,有冇影相?

yatch左好多野wow,邊間最好味?

有冇出血?


子爵府

積分: 13774


1868#
發表於 04-10-9 09:56 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人: 尋日祟真interview如何呀
你個bangkok trip都好他條丫~好羨慕呀!係5係成日行mall?

小bmom: ic~妹豬都係用大人廁所+小廁板去開細,但ng ng佢都要用塔塔,5肯用廁板.

wing ma: wingwing而家咁早zzz,你就真係可以輕鬆好多!重有個多月又接近產期,你更加要有充足既休息.

toky: 晴晴真係叻左好多播:-P重同你分享學校咁多野tim:-P


伯爵府

積分: 16977


1869#
發表於 04-10-9 09:56 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

toky,
晴晴越來越進步啦~睇黎佢越來越鍾意間學校tim~妳5駛擔心啦~ :mrgreen:


伯爵府

積分: 16977


1870#
發表於 04-10-9 09:59 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

miu,
琴日唱k好玩麻?我上次(年幾前)同外甥女去,佢唱d新歌我都5識,我淨係簡d舊歌唱,好瘀~ :lol:


子爵府

積分: 14040


1871#
發表於 04-10-9 10:03 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Good morning~

趕緊功課 + yatch 緊早餐 :-P ~ 有時間先再傾
妹妹1歲la~


子爵府

積分: 13774


1872#
發表於 04-10-9 10:05 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小bmom: 尋日都係同d朋友去,我都好似over半年冇唱k lu~我見佢地load既歌,我一隻都5識:-(
雖然只係半年冇唱,但班友仔話我都係冇進步過喎,半年前就唱再半年前既歌,尋晚就=唱回成年前既歌 :evil:


子爵府

積分: 14040


1873#
發表於 04-10-9 10:05 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Daddy replied:
"the storage size should mention in the yahoo web site. Can you check yours?"
得意媽 寫道:
有個問題, 你地yahoo相簿係米30MB, 我只放得14pcs已經爆, 5係又要zip下話(好煩) 如果係, 我過2日等你地睇完呢14pcs再upload過.
妹妹1歲la~


子爵府

積分: 13751


1874#
發表於 04-10-9 10:19 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

肥妹都係用廁所+小廁板,但ngng一定都係塔塔.
有時小便都搵塔塔,自己除褲,趕唔切去廁所呢!
我點解話肥瑩瘦左呢?因之前幾乎坐唔落塔塔,而家輕鬆好多囉!
連婆婆都話著片鬆左易著左!


伯爵府

積分: 16977


1875#
發表於 04-10-9 10:52 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

整緊北京d相~ :mrgreen:


子爵府

積分: 14040


1876#
發表於 04-10-9 11:01 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

禽晚去Sogo 買左2隻玩具狗比皓民 (1 is bought by me and the other is by Daddy :-P). Daddy 個隻係齋毛公仔, Daddy 話放係床+帶出街玩wor~ ($150), 另一隻係要入電, 好....好..好得意架, 識行, 識吠, 識"斬"眼, 識講野, 識訓/x眼ga~ (Daddy said I like it rather than Holman wor :-P) ($399.90, is Golden Retriever ah~) hahaa...

開會
妹妹1歲la~


大宅

積分: 1548


1877#
發表於 04-10-9 11:05 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

早呀~做晒野可以上嚟傾lu

軒軒大小都係用廁所+小廁板(個板係可以在塔塔度分出嚟,上面有個扶手好似豬仔車咁,俾好渾功用力)有時係婆婆度用普通廁板仔,佢用唔到力個樣好鬼辛苦咁,我就教佢扶住兩邊就好d

歲軒軒係隻 軒軒的網頁


大宅

積分: 4153


1878#
發表於 04-10-9 11:07 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人 > yahoo好似真係得30MB, 不過我往時upload前會resize d相去 ~400x600, 因為成幾百萬像素d相size會好大, 不過就要多一重功夫囉, 唔知其他人係咪咁做既呢?

Toky > 照睇晴晴應該冇問題架勒, 你應該可以放下心頭大石啦!

Annie > 恭喜允瑩減肥有d成績, 繼續努力!!

Wingwing大小都肯在大人廁所架小廁板攪掂, 當初就係想train佢大都係埋廁所去, 一沖就得, 唔洗洗塔咁麻煩, 不過我會俾兩張tun仔佢long腳, 好用力d ma~

契媽 > 你又去濕平牙, 真係要搬大屋先得勒 !


子爵府

積分: 13774


1879#
發表於 04-10-9 11:07 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小bmom: 咁你快d手整北京d相比我地睇啦~

契媽: 上次行西田,妹豬都恨到不得了,但係太貴喇,實在買5落手

annie: 妹豬個塔塔都係放定係toilet門口,以防萬一


大宅

積分: 4153


1880#
發表於 04-10-9 11:12 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Miu > 如果wingwing某晚係飲完奶就訓著, 我就會擺定個塔塔係佢房, 以防萬一! 我已經教定佢一急就要即刻落地, 先嗌我地幫手, 賴係地冇賴係床咁煩ma!!

今朝wingba帶左wingwing去打流感針, 都係那打素, 不過係官塘和樂村, $70, o個處可能少人d, 所以打電話佢問佢話唔洗預約都得. 跟住會同埋女麻女麻去鯉魚門兒童遊戲室跑跑跳跳!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo