影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1861#
發表於 19-1-3 12:06 |只看該作者
felixthemom 發表於 19-1-2 12:49
我冇睇過日版,ok啦
都算好睇, 只是覺得韓版有D感情唔到位


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1862#
發表於 19-1-3 12:06 |只看該作者
靚寶 發表於 19-1-2 18:30
有套咁即野咩???
韓版叫《現在,很想見你》


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1863#
發表於 19-1-3 12:08 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-2 18:29
遲來的新年快樂
祝大家新年快樂,仔女聽話,身體健康
聖誕後返大陸玩左7日
好靚喎, 屋有D似韓國滑雪場


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1864#
發表於 19-1-3 12:20 |只看該作者
靚寶 發表於 19-1-2 20:46
但我相信小池拍劇我會開
快啦 快啦 !! 還有3個多月, 114日就退役

小池近照

cr. logo











水晶宮

積分: 63751


1865#
發表於 19-1-3 19:46 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-2 21:48
呢個係雪山上既酒店黎架,我對仔女玩雪玩得好開心

其實成都近邊 ,我對中國的省及地點有啲濛糊


水晶宮

積分: 63751


1866#
發表於 19-1-3 19:48 |只看該作者
Heymanma 發表於 19-1-3 12:06
韓版叫《現在,很想見你》

聽到個名都唔想睇

好似老師打比我叫我放學黎見一見佢

因為死佬已唔會講呢句,叫得最多想見我係老師


水晶宮

積分: 63751


1867#
發表於 19-1-3 19:50 |只看該作者
Heymanma 發表於 19-1-3 12:20
快啦 快啦 !! 還有3個多月, 114日就退役

小池近照

佢真是靚仔又陽光

你好似望子出黎咁喎,咁興奮既。。。不過佢唔會係我個仔,要做就做我條仔


禁止發言

積分: 70805


1868#
發表於 19-1-3 21:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1869#
發表於 19-1-3 21:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1870#
發表於 19-1-4 17:24 |只看該作者
靚寶 發表於 19-1-3 19:50
佢真是靚仔又陽光

你好似望子出黎咁喎,咁興奮既。。。不過佢唔會係我個仔,要做就做我條仔 :kek ...

人當兵, 佢當兵就似去修仙, 愈當愈嫩

我對小池只有老母親的微笑


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1871#
發表於 19-1-4 17:26 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-3 21:27
呢度真係幾靚
成都邊度? 天氣凍唔凍?


禁止發言

積分: 70805


1872#
發表於 19-1-4 21:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1873#
發表於 19-1-5 10:36 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-2 18:29
遲來的新年快樂
祝大家新年快樂,仔女聽話,身體健康
聖誕後返大陸玩左7日

超靚
唔似大陸


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1874#
發表於 19-1-5 10:37 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-4 21:29
影相度叫西嶺雪山,我地去那2天都落住雪,我老公同仔女話唔凍,但我對鞋唔掂,隻腳趾凍到痛,其實上身夠暖 ...

小心凍傷,我同事剛去完旅行,佢話脚太凍所以即時買咗對毛毛鞋


水晶宮

積分: 63751


1875#
發表於 19-1-5 12:43 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-3 21:27
好難講你知係邊



我淨係識上海北京。。。咋


水晶宮

積分: 63751


1876#
發表於 19-1-5 12:47 |只看該作者
Heymanma 發表於 19-1-4 17:24
人當兵, 佢當兵就似去修仙, 愈當愈嫩

我對小池只有老母親的微笑

我真是想佢對我係老。。。女友的微笑

呢件食左先講

早排無記有個奀星食fans到有左。。。我先話個fans就筍啦,呢啲簡直粉絲夢未以求 ,仲嘈乜人係賤男啫


水晶宮

積分: 63751


1877#
發表於 19-1-5 12:48 |只看該作者
kcm 發表於 19-1-5 10:37
小心凍傷,我同事剛去完旅行,佢話脚太凍所以即時買咗對毛毛鞋

我上年去俄羅斯係買厚底鞋,穿兩對襪.其中一對係羊毛襪 ,咁就好暖


水晶宮

積分: 63751


1878#
發表於 19-1-5 12:50 |只看該作者

回覆樓主:

亞仔果然識野,宜家走黎轉呔話暑假想去北海道唔去泰國,佢終於知道日本係最受香港人歡迎的地方


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1879#
發表於 19-1-5 13:04 |只看該作者
靚寶 發表於 19-1-5 12:50
亞仔果然識野,宜家走黎轉呔話暑假想去北海道唔去泰國,佢終於知道日本係最受香港人歡迎的地方 :jo ...

叻仔


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1880#
發表於 19-1-5 13:12 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-4 21:29
影相度叫西嶺雪山,我地去那2天都落住雪,我老公同仔女話唔凍,但我對鞋唔掂,隻腳趾凍到痛,其實上身夠暖 ...
要著厚底鞋架,記得後生時去東北,零下40多度 要買對大兩碼嘅鞋,著厚羊毛襪,套上膠袋,再穿鞋,呢D係當地人教嘅保暖方法

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo