跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


1861#
發表於 04-12-9 17:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi, all ma,
午安,就嚟晚安
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


1862#
發表於 04-12-9 17:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金勞MA<,,,,,,, 金勞B隻腳,好勁呀


男爵府

積分: 6152


1863#
發表於 04-12-9 17:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

78ada 寫道:

我隻女飲奶時會her her 聲o架,有時扭抱唔so佢,佢喊到CC 吓至抱起佢,佢會好似鬧人咁 e e all all 咁講嘢。

Joe,
:lol: 欣欣咁得意,,我抱大力B正係識得喊,,,


子爵府

積分: 12555


1864#
發表於 04-12-9 17:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈媽,

[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 7640


1865#
發表於 04-12-9 17:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita,
半夜餵奶時唔好除哂衫餵啦! 不如搵見長袖T-shirt剪兩個洞係心口位置 (BK媽咪教架! 我宜家都係咁做), 跟住再穿件睡衣/外套, 咁就唔會凍親自己啦!
ritalovebaby 寫道:
Chuma

Last night I feel a little bit hot in my body and then I see the doctor. I had a little bit fever. Maybe I get cold when I BF at the night. Bit it is much better today.


男爵府

積分: 6152


1866#
發表於 04-12-9 17:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunma,,,,咁都比個BK MA諗到,,好野BOR,,

我今日終於買左個磅,,,,華,,,122磅,,,多左十幾磅呀,有排減,,


子爵府

積分: 12555


1867#
發表於 04-12-9 17:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,

大力B 少見媽咪嘛,俾D時間大力B啦,唔好咁down啦,未揾到嘢做嘅話,咪見多D大力B囉!你生大力Bo架嘛,佢點會唔認阿媽係咪。可能少見你,咪'炸'吓嬌囉。

MaMaJOE 寫道:

Joe,
:lol: 欣欣咁得意,,我抱大力B正係識得喊,,, [/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


1868#
發表於 04-12-9 17:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA<,,,,,,,,我諗遲D佢會要返呀MA 瓜,,我都有諗過去多D睇大力B架,不過吾想見到多奶奶會多野講,,佢太小氣啦,,,算啦,,你方第二時讀書個陣吾係我湊咩 ,係喎,你滿月點呀??應該就到LO BOR<,


子爵府

積分: 12555


1869#
發表於 04-12-9 17:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chun ma,
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4613


1870#
發表於 04-12-9 17:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

CHUNMA,JOE,ADA
HELLO!搞得d相黎又要去開工啦
要10點先再上黎,妳地未訓就今
晚再傾過


大宅

積分: 4613


1871#
發表於 04-12-9 17:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all e e,
我係咪大個仔左
金撈b上


男爵府

積分: 5447


1872#
發表於 04-12-9 17:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

咁多位媽咪你地好嘛....我真係好耐都冇上黎喇好掛住你地吖!!!

我依家仲係o係我奶奶到坐緊月所以冇得上黎!!!真係
miss miss miss miss miss 你地吖 !!


大宅

積分: 4607


1873#
發表於 04-12-9 17:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

wendy
我隻囡食奶時 (人奶) 都係發出 d e e add add o既聲, 我都驚佢氣管有問題, 但係問健康院姑娘話係正常, 因為佢哋要抖氣喎!!!

rita
保重身體, 半夜餵奶, 瞓係床餵得唔得?? 我而家著緊開胸睡衣 / 袍, 瞓係床餵, 都 ok...

carol
亞囡瞓覺時都會發出 e 唔知咩聲, 如果未瞓聽到會裝吓佢, 唔知佢做咩 ga 嘛!!!

ada
同欣欣做完 hearing test, 攪咗幾耐?? 今日有冇得磅重?? 聽日輪到我隻囡做 lu....


男爵府

積分: 6152


1874#
發表於 04-12-9 17:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金勞MA,,,,我鐘意之前好肉緊張張,,好想MET佢,,

car仔,,,,係呀,BB食奶要用力嘛,會好大聲架,我老公同我奶奶都話呀B條氣管有問題,,我心諗佢地有問題就真,要佢地試下係個個咁細既奶咀口到食奶,可能重大聲一


子爵府

積分: 12555


1875#
發表於 04-12-9 17:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe你唔提我,我都唔記得報料
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1876#
發表於 04-12-9 18:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

oh, oh,
金撈B Ada ee 想啜你一啖呀!
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6998


1877#
發表於 04-12-9 18:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita...保重身體呀!半夜真係好涼架,我都幾乎冷親,食左粒panadol就好d!各位mami都要保重呀!

carol...我阿b成日都好嘈,瞓林左就好d,不過瞓瞓吓間中無啦啦又叫,好似收音機轉chanel咁! ?-( ?-(


伯爵府

積分: 18746


1878#
發表於 04-12-9 18:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita,
著多件外套先餵奶呀,因為好易攝親架...
take care


男爵府

積分: 6152


1879#
發表於 04-12-9 18:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA,,,,,,,,咁你老爺都知你地D野,咁吾知會吾會識做呢, ,頭先一個人坐係度,又係度諗奶奶D衰野,,(我係咪好少氣),因為我返澳門擺滿月,我奶奶同姑奶又跟住去,重未book到酒店,好貴呀個日,我又有好多親戚出黎飲我個餐,所以住吾到係我屋企,佢地想話飲完就同埋呀B返香港,,咁我老豆呀媽第一次見個孫,得個幾粒鐘,吾係咁下話,又話我地上星期六返到去,我抱呀B,呀B喊到收吾到聲,驚我地湊吾店,我嬲左成晚呀,都吾知點好,


伯爵府

積分: 18746


1880#
發表於 04-12-9 18:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
聽日你去健康院係唔駛磅重架...不過你可以自己入房同bb除衫磅重...因為我上次都係咁呀 :mrgreen: :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo