懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2082


1861#
發表於 09-7-31 16:22 |只看該作者
嘩! O的BB野好靚, 好得意呀 !
原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 15:07 發表
哈哈...係咪好似妳張相ar...

俾條link妳去睇下開心下......真係好"青見"ar..見到都心動....可惜...一來唔會去日本...二來好似有d貴la...

http://gap.co.jp/index.html#BABY/Babys_Gift



...


大宅

積分: 2291


1862#
發表於 09-7-31 16:23 |只看該作者
係ar...要保護自己同bb...
我今朝番工仲俾人誤會係有病...d眼光差到....
我係無病ga......只係唔想俾人傳染咋!!


我今日買左蛋糕仔...好香...好好味!!
如果, 食厭左梳打餅, 我諗蛋糕仔都係唔錯的選擇!!



原帖由 pudding71 於 09-7-31 16:07 發表
係呀, 而家返工放工我都戴口罩.
人多始終係驚D, 無辦法啦, 要保護佢ma.


大宅

積分: 2291


1863#
發表於 09-7-31 16:25 |只看該作者
但係唔平ar...
仲要去日本買.....


原帖由 Jamie0730 於 09-7-31 16:22 發表
嘩! O的BB野好靚, 好得意呀 !


大宅

積分: 1876


1864#
發表於 09-7-31 16:26 |只看該作者
原帖由 szetoszeto 於 09-7-31 16:12 發表
今日唔知點解好唔舒服, 成日好似好熱咁!
好煩, 好悶, 企又唔係, 瞓又唔係
居然聽心音樂都會覺得佢煩,
都唔知就乜!


唔好咁啦,relax~ relax~

我今朝番工響巴士站前面p左響地,我即刻起番身不過個膝頭同隻手都損左,好多人睇到我p呀,好火羅呀, 不過我都同自己講唔緊要,冇事.....

[ 本帖最後由 bbcat3 於 09-7-31 16:31 編輯 ]


大宅

積分: 2978


1865#
發表於 09-7-31 16:31 |只看該作者
吾駛理D人眼光, 我都係尋日知自己bingo,就即時戴口罩.
我仲叫埋我老公戴,都係聽呢度D sis講咋.
我而家好初期,仲未有D吾comfort現象, 只係個肚谷谷地甘.成日都好似想去便便甘.

哼, D人俾心機蝦我呀喇, 等我出山後佢地就知味道,真係一拳打爆佢地個頭, HAHA

原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 16:23 發表
係ar...要保護自己同bb...
我今朝番工仲俾人誤會係有病...d眼光差到....
我係無病ga......只係唔想俾人傳染咋!!


我今日買左蛋糕仔...好香...好好味!!
如果, 食厭左梳打餅, 我諗蛋糕仔都係唔錯的選擇!!



...


大宅

積分: 2978


1866#
發表於 09-7-31 16:32 |只看該作者
哇. 無事丫ma...好驚險呀



原帖由 bbcat3 於 09-7-31 16:26 發表


唔好咁啦,relax~ relax~

我今朝番工響巴士站前面p左響地,我即刻起番身不過個膝頭同隻手都損左,好多人睇到我p呀,好火羅呀, 不過我都同自己講唔緊要,冇事..... ...


大宅

積分: 2291


1867#
發表於 09-7-31 16:37 |只看該作者
通常呢個情況...我都係同fd / 老公傾下講下, 或者開住冷氣"大教瞓"...瞓醒就食...食完就瞓...
上星期六, 俾老公捉出去睇Harry Porter...
心情又好番D wor...


原帖由 szetoszeto 於 09-7-31 16:12 發表
今日唔知點解好唔舒服, 成日好似好熱咁!
好煩, 好悶, 企又唔係, 瞓又唔係
居然聽心音樂都會覺得佢煩,
都唔知就乜!


大宅

積分: 1876


1868#
發表於 09-7-31 16:38 |只看該作者
原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 16:23 發表
係ar...要保護自己同bb...
我今朝番工仲俾人誤會係有病...d眼光差到....
我係無病ga......只係唔想俾人傳染咋!!


我今日買左蛋糕仔...好香...好好味!!
如果, 食厭左梳打餅, 我諗蛋糕仔都係唔錯的選擇!!



...


其實我都好想買蛋糕仔食呀,不過我驚有糖尿呢


大宅

積分: 1876


1869#
發表於 09-7-31 16:40 |只看該作者
原帖由 pudding71 於 09-7-31 16:32 發表
哇. 無事丫ma...好驚險呀





hehe, 無事啩我諗...不過呢排成日落雨個地下好滑,大家都要小心D呢


大宅

積分: 2291


1870#
發表於 09-7-31 16:41 |只看該作者
haha..妳都幾惡架wor....
咁似 王老虎 / 辣椒仔 (即 王老虎搶親 同 烈火雄心)



原帖由 pudding71 於 09-7-31 16:31 發表
吾駛理D人眼光, 我都係尋日知自己bingo,就即時戴口罩.
我仲叫埋我老公戴,都係聽呢度D sis講咋.
我而家好初期,仲未有D吾comfort現象, 只係個肚谷谷地甘.成日都好似想去便便甘.

哼, D人俾心機蝦我呀喇, 等我出山後佢 ...


大宅

積分: 2291


1871#
發表於 09-7-31 16:45 |只看該作者
唔係日日食ga...只係過下口癮.....
等o個口唔好咁淡...無咩胃口...

有時適當的放縱...係好事....
不過...要適可而止!!


原帖由 bbcat3 於 09-7-31 16:38 發表


其實我都好想買蛋糕仔食呀,不過我驚有糖尿呢


大宅

積分: 2978


1872#
發表於 09-7-31 16:51 |只看該作者
haha,都吾係好惡o者
吾講, 點tum下大家笑下呢?HEHE

原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 16:41 發表
haha..妳都幾惡架wor....
咁似 王老虎 / 辣椒仔 (即 王老虎搶親 同 烈火雄心)


大宅

積分: 2291


1873#
發表於 09-7-31 16:52 |只看該作者
bbcat,

妳真係要小心d ar....
好叻ar...妳識得relax & relax.....



原帖由 bbcat3 於 09-7-31 16:26 發表


唔好咁啦,relax~ relax~

我今朝番工響巴士站前面p左響地,我即刻起番身不過個膝頭同隻手都損左,好多人睇到我p呀,好火羅呀, 不過我都同自己講唔緊要,冇事..... ...


大宅

積分: 2978


1874#
發表於 09-7-31 17:02 |只看該作者
想同大家講,呢隻歌真係好o岩
你快樂(所以我快樂) - - - >王菲既舊歌
so ,你快樂, BB都會快樂 ^_^
今日係星期五呀, HAPPY FRIDAY~YEAH~


大宅

積分: 2291


1875#
發表於 09-7-31 17:12 |只看該作者
我又黎番首...國語歌
世上只有媽媽好 有媽的孩子像個寶
投進媽媽的懷抱 幸福不得了

希望大家睇到...都會開心咁笑下啦!!
大家加油ar!!


原帖由 pudding71 於 09-7-31 17:02 發表
想同大家講,呢隻歌真係好o岩
你快樂(所以我快樂) - - - >王菲既舊歌
so ,你快樂, BB都會快樂 ^_^
今日係星期五呀, HAPPY FRIDAY~YEAH~


大宅

積分: 1876


1876#
發表於 09-7-31 17:30 |只看該作者
原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 17:12 發表
我又黎番首...國語歌
世上只有媽媽好 有媽的孩子像個寶
投進媽媽的懷抱 幸福不得了

希望大家睇到...都會開心咁笑下啦!!
大家加油ar!!


...


我真係笑左出黎,好彩有你地,如果唔係我係公司實悶傻左


大宅

積分: 1876


1877#
發表於 09-7-31 17:31 |只看該作者
原帖由 pudding71 於 09-7-31 17:02 發表
想同大家講,呢隻歌真係好o岩
你快樂(所以我快樂) - - - >王菲既舊歌
so ,你快樂, BB都會快樂 ^_^
今日係星期五呀, HAPPY FRIDAY~YEAH~


yeah! 我好鍾意王菲架!


男爵府

積分: 5773


1878#
發表於 09-7-31 17:35 |只看該作者
聽下歌心情好d,胃口都好d!!! 你地會吾會頭暈吖?? 我就好暈,成日想瞓,但又凑住大囡都好辛苦!!
原帖由 bbcat3 於 09-7-31 17:31 發表


yeah! 我好鍾意王菲架!


大宅

積分: 2291


1879#
發表於 09-7-31 17:42 |只看該作者
會ga...所以我成日瞓, 留番o西d家務俾老公!!
仲俾佢話我係大懶虫 ...都唔知人o地幾辛苦...連琴都唔去學 (我好少會係咁浪費...俾o西$$)!!


咁..妳個大囡...可唔可以搵奶奶 / 媽媽 幫手湊住先ar??



原帖由 chu87377 於 09-7-31 17:35 發表
聽下歌心情好d,胃口都好d!!! 你地會吾會頭暈吖?? 我就好暈,成日想瞓,但又凑住大囡都好辛苦!!


大宅

積分: 2978


1880#
發表於 09-7-31 17:56 |只看該作者
有時大家講下笑, 會輕鬆D,好明白懷孕過程是好辛苦的,hehe

原帖由 bbcat3 於 09-7-31 17:31 發表


yeah! 我好鍾意王菲架!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo