跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1861#
發表於 10-6-17 11:40 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 11:36 發表
你地重有問食補品呀? 我D同事話我面色仍然唔係禁好!

oh?
有長輩話我面色好過做女時。
我又唔覺... 近排唔夠zzz, 好殘。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2332


1862#
發表於 10-6-17 11:41 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 11:23 發表


你包埋工人既日用品架?

霸x? 成”蟲”賣廣告嗰隻 ?


其實我無包架,不過佢黎左無耐,我見佢d頭髮好立,於是我問佢有無洗頭,佢話有,不過因為甩頭髮,所以無用洗頭水,剩係用設髮素,佢成日要照顧我bb,點可以咁污糟,所以我買洸頭水比佢law
係成「蟲」果隻呀


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1863#
發表於 10-6-17 11:43 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-17 11:38 發表


我生完bb就膝蓋痛啦, 最勁個陣真係sofa座完起身都pain........係呀, 食個D 鈣片好好多...

>__< 我宜家起身暈暈地... 血壓低???

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 4204


1864#
發表於 10-6-17 11:43 |只看該作者
many thanks, 好興


22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1865#
發表於 10-6-17 11:44 |只看該作者
我都有叫姐姐寫低~

原帖由 methy 於 10-6-17 11:06 發表
我都有呀.用本年曆.寫低幾點食奶,有無大/小便咁。我係for 阿b有咩事可以trace 返,你問我幾日前有無大便,我真係唔記得lor。 ...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1866#
發表於 10-6-17 11:53 |只看該作者
書展前率先開倉大減價@觀塘新店(新地址)

觀塘新店將於6月11日起至7月4日,推出大量新書以供客户選購(請參閱以下連結)!客户可續享低至五折購書優惠!

新書資料請參閱以下連結:
http://www.funtoread.com.hk/bookoutlet/201006-KT.html

開放時間如下:
地點:觀塘開源道54號豐利中心5樓510號 (MTR B1 exit)
日期:6月11日 - 7月4日
星期一至五 1:00pm - 7:30 pm
星期六、日及公眾假期 1:00pm - 6:30pm

產品:Scholastic, Walker Books, Usborne, Top That, Harper Collins, Puffin, DK, Disney, Dora the Explorer...
產品種類: 幼兒圖書, 發聲圖書, 練習本, 食譜, 小說, 兒童聖經, 常識百科等
付款方法:接受現金/信用咭付款 (Visa/Master)
查詢:請電 3105 3588

所有圖書$10起,大量圖書低至五折發售,欲購從速!

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1867#
發表於 10-6-17 11:53 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 11:44 發表
我都有叫姐姐寫低~


大家今日working?

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2312


1868#
發表於 10-6-17 11:53 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-17 11:40 發表

oh?
有長輩話我面色好過做女時。
我又唔覺... 近排唔夠zzz, 好殘。


禁可能係你補得好, Emma 公公婆婆功勞?


子爵府

積分: 11775


1869#
發表於 10-6-17 11:54 |只看該作者
唔洗包架,你呢個僱主都係闊綽

原帖由 bduck 於 10-6-17 11:28 發表


我都有包架喎..乜唔係要包架咩?

不過我個工人好巴閉, 嫌棄我地買d cheap嘢佢用, 佢用自己買果d....


大宅

積分: 2332


1870#
發表於 10-6-17 11:54 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 11:44 發表
我都有叫姐姐寫低~


我都有叫


子爵府

積分: 11775


1871#
發表於 10-6-17 11:55 |只看該作者
係呀!

原帖由 AsWife 於 10-6-17 11:53 發表

大家今日working?


大宅

積分: 2115


1872#
發表於 10-6-17 11:56 |只看該作者
我就有包佢冲凉, 洗頭水...
m巾就無包, 但我見之前用凈d...我又未m來就俾咗佢

原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 11:41 發表


其實我無包架,不過佢黎左無耐,我見佢d頭髮好立,於是我問佢有無洗頭,佢話有,不過因為甩頭髮,所以無用洗頭水,剩係用設髮素,佢成日要照顧我bb,點可以咁污糟,所以我買洸頭水比佢law
係成「蟲」果隻呀 ...


大宅

積分: 4204


1873#
發表於 10-6-17 11:57 |只看該作者
佢之前都係咁C文,但現在多咗鐘意同人玩~
笑到好開心~
原帖由 AsWife 於 10-6-17 11:09 發表
emma 好多時都係裂口笑﹐冇聲既.. >__

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1874#
發表於 10-6-17 11:57 |只看該作者
我生完之後2個月己經開始甩~

原帖由 bduck 於 10-6-17 11:10 發表
我近排反而甩少咗~~

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


子爵府

積分: 11775


1875#
發表於 10-6-17 11:58 |只看該作者
我想講好耐,square72自從生咗之後,都無再喺1001會出現過,我有諗過佢係咪好忙,湊兩個無時間上網呢.但我又見佢喺第二度講嘢喎.


大宅

積分: 4204


1876#
發表於 10-6-17 11:59 |只看該作者
我工人黎香港勁甩頭髮,但佢話唔用風筒吹之後好好多~
佢用自己的菲國洗頭水~
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 11:17 發表
你試下用霸x洗頭水,我工人黎香港勁甩頭髮,我幫佢換過兩隻牌子,佢話霸x真係有用,不過味道就怪d

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9185


1877#
發表於 10-6-17 12:00 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 11:54 發表
唔洗包架,你呢個僱主都係闊綽


哎呀...蝕呀~~~

我好多嘢都係睇我阿嫂點做....唉, 早知自己search下先...


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1878#
發表於 10-6-17 12:01 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 11:53 發表


禁可能係你補得好, Emma 公公婆婆功勞?

not sure.
不過以前要返工﹐又上網唔肯zzz...
宜家日日係屋企陪阿女﹐得閒就zzz 返~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9185


1879#
發表於 10-6-17 12:01 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 11:57 發表
我生完之後2個月己經開始甩~


我都係呀...


大宅

積分: 2312


1880#
發表於 10-6-17 12:02 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 11:59 發表
我工人黎香港勁甩頭髮,但佢話唔用風筒吹之後好好多~
佢用自己的菲國洗頭水~


会唔会好勁"椰油"味? 有時我会put it nice同佢講, 因為要湊BB, 所以用品D味唔好禁濃..............

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo