立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9875
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 11:36 發表 你地重有問食補品呀? 我D同事話我面色仍然唔係禁好!
大宅
積分: 2332
原帖由 methy 於 10-6-17 11:23 發表 你包埋工人既日用品架? 霸x? 成”蟲”賣廣告嗰隻 ?
原帖由 JJVV 於 10-6-17 11:38 發表 我生完bb就膝蓋痛啦, 最勁個陣真係sofa座完起身都pain........係呀, 食個D 鈣片好好多...
積分: 4204
原帖由 methy 於 10-6-17 11:06 發表 我都有呀.用本年曆.寫低幾點食奶,有無大/小便咁。我係for 阿b有咩事可以trace 返,你問我幾日前有無大便,我真係唔記得lor。 ...
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 11:44 發表 我都有叫姐姐寫低~
積分: 2312
原帖由 AsWife 於 10-6-17 11:40 發表 oh? 有長輩話我面色好過做女時。 我又唔覺... 近排唔夠zzz, 好殘。
子爵府
積分: 11775
原帖由 bduck 於 10-6-17 11:28 發表 我都有包架喎..乜唔係要包架咩? 不過我個工人好巴閉, 嫌棄我地買d cheap嘢佢用, 佢用自己買果d....
原帖由 AsWife 於 10-6-17 11:53 發表 大家今日working?
積分: 2115
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 11:41 發表 其實我無包架,不過佢黎左無耐,我見佢d頭髮好立,於是我問佢有無洗頭,佢話有,不過因為甩頭髮,所以無用洗頭水,剩係用設髮素,佢成日要照顧我bb,點可以咁污糟,所以我買洸頭水比佢law 係成「蟲」果隻呀 ...
原帖由 AsWife 於 10-6-17 11:09 發表 emma 好多時都係裂口笑﹐冇聲既.. >__
原帖由 bduck 於 10-6-17 11:10 發表 我近排反而甩少咗~~
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 11:17 發表 你試下用霸x洗頭水,我工人黎香港勁甩頭髮,我幫佢換過兩隻牌子,佢話霸x真係有用,不過味道就怪d
積分: 9185
原帖由 Almaz 於 10-6-17 11:54 發表 唔洗包架,你呢個僱主都係闊綽
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 11:53 發表 禁可能係你補得好, Emma 公公婆婆功勞?
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 11:57 發表 我生完之後2個月己經開始甩~
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 11:59 發表 我工人黎香港勁甩頭髮,但佢話唔用風筒吹之後好好多~ 佢用自己的菲國洗頭水~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy