影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11369


1861#
發表於 11-1-21 16:26 |只看該作者
果位大叔係主角???果個想星巴嘅女仔都係???

原帖由 haileymama 於 11-1-21 14:52 發表

一開始就咀靚女果個Oska,同埋後少少係美術館出現,同玄彬相親果個尹瑟


子爵府

積分: 11369


1862#
發表於 11-1-21 16:27 |只看該作者
kn,
買左iphone啦

原帖由 emknman 於 11-1-21 15:27 發表
顧問& 各位,

想問返你地 之前咪講過IPHONE 用D咩SOFTWARE 轉歌 , 可唔可以POST 多次呀 ? 我搵唔返呀...THANKS !


伯爵府

積分: 15139


1863#
發表於 11-1-21 16:31 |只看該作者
你睇多幾集,你會發覺Oska係好好笑

原帖由 Mui_Mui 於 11-1-21 16:26 發表
果位大叔係主角???果個想星巴嘅女仔都係???


子爵府

積分: 11369


1864#
發表於 11-1-21 17:01 |只看該作者
其實第一集已經feel到晒幾好笑...

原帖由 jasonhelen 於 11-1-21 16:31 發表
你睇多幾集,你會發覺Oska係好好笑


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1865#
發表於 11-1-21 17:03 |只看該作者
原帖由 Mui_Mui 於 11-1-21 16:26 發表
果位大叔係主角???果個想星巴嘅女仔都係???

下,大叔

[ 本帖最後由 haileymama 於 11-1-21 17:14 編輯 ]


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1866#
發表於 11-1-21 17:11 |只看該作者
原帖由 Mui_Mui 於 11-1-21 16:27 發表
kn,
買左iphone啦
佢細佬買左呢度一個二個都引佢 遲早又炳我架喇


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1867#
發表於 11-1-21 17:16 |只看該作者
原帖由 jasonhelen 於 11-1-21 16:31 發表
你睇多幾集,你會發覺Oska係好好笑

尹尚賢d劇又真係越做越好笑


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


1868#
發表於 11-1-21 17:21 |只看該作者
各位各位,
我在 微博 睇到一d news 呀 ~

fr 某 日飯 twitter:

今天suk中午去了自由之丘的花店然後去了SANGENCHAYA的咖啡廳等等,我跟suk用英語聊天聊了差不多10分鐘,和抱了我2次,還給了一張簽著我名字的個人照,我們握了手~yeah


超級令人妒嫉!!!!!!!!!!!!!
:;pppp: :;pppp: :;pppp:

suk還告訴我他在製作他的個人專輯(我想應該剛剛錄完音了)他會在大概3月份在日本發行,他的原話喔,多麼令人興奮啊 cri!


竟然率先在 日 本 發行 ?????

[ 本帖最後由 embrace_dreams 於 11-1-21 17:23 編輯 ]


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


1869#
發表於 11-1-21 17:24 |只看該作者
另外,
仲有 :

fr:日本论坛:根硕将出演ELT的PV《moon》。2月份会发行 .


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1870#
發表於 11-1-21 17:36 |只看該作者
原帖由 embrace_dreams 於 11-1-21 17:21 發表
各位各位,
我在 微博 睇到一d news 呀 ~

fr 某 日飯 twitter:

今天suk中午去了自由之丘的花店然後去了SANGENCHAYA的咖啡廳等等,我跟suk用英語聊天聊了差不多10分鐘,和抱了我2次,還給了一張簽著我名字的個人照,我們握了 ...


死仔包,你都幾識計數,賺完yen拎返去洗won
都好,訂日本碟易過訂韓國碟


伯爵府

積分: 15139


1871#
發表於 11-1-21 23:47 |只看該作者
玩緊新玩具,ipod touch

set password 好麻煩呀


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1872#
發表於 11-1-22 00:02 |只看該作者
原帖由 jasonhelen 於 11-1-21 23:47 發表
玩緊新玩具,ipod touch

set password 好麻煩呀

邊度set password??

應該唔麻煩架喎

btw....恭喜你,你已經一步一步咁中緊蘋果毒,呢個毒同碩毒一樣,好難解架


伯爵府

積分: 15139


1873#
發表於 11-1-22 00:08 |只看該作者
我入了兩張信用卡號碼,都說我號碼不到

原帖由 haileymama 於 11-1-22 00:02 發表

邊度set password??

應該唔麻煩架喎

btw....恭喜你,你已經一步一步咁中緊蘋果毒,呢個毒同碩毒一樣,好難解架


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1874#
發表於 11-1-22 00:09 |只看該作者
舊相

Spiderman碩 傻仔啊



唔襯,成張相唔協調


煙剷


呢張我太鍾意喇


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1875#
發表於 11-1-22 00:11 |只看該作者
原帖由 jasonhelen 於 11-1-22 00:08 發表
我入了兩張信用卡號碼,都說我號碼不到

下,無理由架喎
咭後面個code有無入錯??


伯爵府

積分: 15139


1876#
發表於 11-1-22 00:19 |只看該作者
唔知呀,明天係公司再試過。

原帖由 haileymama 於 11-1-22 00:11 發表

下,無理由架喎
咭後面個code有無入錯??


伯爵府

積分: 15139


1877#
發表於 11-1-22 10:48 |只看該作者
終於set up 好,唔知有什麼game 好玩?


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1878#
發表於 11-1-22 10:59 |只看該作者
原帖由 jasonhelen 於 11-1-22 10:48 發表
終於set up 好,唔知有什麼game 好玩?

smurf's village(藍精靈)啦
我仲玩緊trade nations,Farm Story ,最新玩果個Pocket Cafe都幾易玩

仲有我兩部機必備既Pop stars同Solitaire
App store有好多game架,所以你得閒就要搵黎試下,唔鍾意玩就delete左佢
(係ipod按住其中一個icon兩秒,就會見到郁郁下,咁就可以拉黎拉黎移位,或者delete)


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1879#
發表於 11-1-22 11:03 |只看該作者
最重要既係,入返個facebook先講


伯爵府

積分: 15139


1880#
發表於 11-1-22 12:06 |只看該作者
點解試來試Delete唔到D game
原帖由 haileymama 於 11-1-22 10:59 發表

smurf's village(藍精靈)啦
我仲玩緊trade nations,Farm Story ,最新玩果個Pocket Cafe都幾易玩

仲有我兩部機必備既Pop stars同Solitaire
App store有好多game架,所以你得閒就要搵黎試下,唔鍾意玩就delete左佢 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo