興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3704


1861#
發表於 07-2-18 10:27 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

恭喜發財, 恭喜發財, ...........all of u..........


8899


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1862#
發表於 07-2-19 21:05 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

DEAR俊俊daddy&all:

小女子betty有禮呀!同各位拜年~

祝諸位金豬年

金豬聚靚,
金年進步,
金銀滿屋,
金體健康,
金肥屋潤,
金吉大利,
金豬高照,
金源廣進,
金運亨通,
金事勝意,
金年好合,
金春接福,
金枝開葉,
金氣吉祥,
金意興隆,

仲有好多好多,總豬金豬樂無憂
NNN


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1863#
發表於 07-2-19 23:09 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

嘩!betty姐,

乜你貢多『金』啊~ 執左好多呢??

祝各位:
[size=x-large]發過豬頭...




男爵府

積分: 8421


1864#
發表於 07-2-20 02:12 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

唔記得左咩隻appleseed添, 睇o下仲有冇得咩先...


大宅

積分: 2016


1865#
發表於 07-2-20 10:30 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

我巳经 d 左隻 appleseed,不過但 Nero 好似認唔到個 iso file 所以又比我 delete 咗....
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1866#
發表於 07-2-21 03:32 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

嘿嘿 寫道:
唔記得左咩隻appleseed添, 睇o下仲有冇得咩先...


嘿嘿,

應該仲有o既...
話晒新野黎~



lawbut寫道:
我巳经 d 左隻 appleseed,不過但 Nero 好似認唔到個 iso file 所以又比我 delete 咗....


law兄,

乜咁就delete架?係咪有中文字(簡體)關系??
rename晒做eng門咪無樹囉~


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1867#
發表於 07-2-21 10:38 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

麼零...


開工大吉!!

呵呵呵~試玩版都出埋喇...止住咳先啦...

>><<
(例牌菜:按圖進入)


大宅

積分: 2016


1868#
發表於 07-2-21 13:07 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

too late la.....deleted already...

Thanks for your link of GOW II and reallly want to 咩...but I prefer the full version..費時玩到到喉唔到廢...
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1869#
發表於 07-2-21 13:25 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

law兄,

其實你見到果個file係*.iso,若nero搞唔倒,仲有其他方法去"整"佢出黎丫嘛,right? (daemon-tool/酒精!...下次唔好咁快就delete喇 )

呢個試玩版禾都可能會咩佢返黎(反正呢輪都無咩game可咩);隻appleseedEX都未得閑玩住 ;唔爭在咩埋佢一次過搞掂...
反而擔心隻game會黎多次D9(上集已經係);貢到時可以咩/玩倒既D5就會cut li cut lo.... :cry:

:-|


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1870#
發表於 07-2-21 14:45 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

Office 收3:00pm...收工大吉~
一於去街街.....
今晚咩咩


大宅

積分: 2016


1871#
發表於 07-2-21 16:46 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

daemon-tool/酒精 can't find reg No.
ee...tonight 又咩咩呀!!
ChunChun_Daddy 寫道:
Office 收3:00pm...收工大吉~
一於去街街.....
今晚咩咩

Lawbut


男爵府

積分: 8421


1872#
發表於 07-2-22 02:33 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

ChunChun_Daddy

我都未開工, 初七先開

>>反而擔心隻game會黎多次D9(上集已經係);貢到時可以咩/玩倒既D5就會cut li cut lo....
或者買隻老x得唔得, 好似GT4咁老x都有D9...
一係索性買正版??


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1873#
發表於 07-2-22 09:46 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

lawbut 寫道:
daemon-tool/酒精 can't find reg No.
ee...tonight 又咩咩呀!!


law兄,
daemon-tool freeware黎架...
>><<



至於酒精嘛...pls check PM
>><<



係啊~隻 trial 咩左喇,朝早仲燒埋出黎,今晚可以玩過痛快~


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1874#
發表於 07-2-22 10:00 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

嘿嘿 寫道:

我都未開工, 初七先開

>>反而擔心隻game會黎多次D9(上集已經係);貢到時可以咩/玩倒既D5就會cut li cut lo....
或者買隻老x得唔得, 好似GT4咁老x都有D9...
一係索性買正版??


嘩! 放到人日啊...正!!
貢...您會否咩隻"試玩"呢??止住d癮先
買老X?? 唔喇...一來費事煩出去;二來費事煩換碟;三來費事


大宅

積分: 2016


1875#
發表於 07-2-22 15:00 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

thank Q, I will try when the full verion of GOW II is realy


ChunChun_Daddy 寫道:
[quote]
lawbut 寫道:
daemon-tool/酒精 can't find reg No.
ee...tonight 又咩咩呀!!


law兄,

daemon-tool freeware黎架...
>><<



至於酒精嘛...pls check PM
>><<



係啊~隻 trial 咩左喇,朝早仲燒埋出黎,今晚可以玩過痛快~

[/quote]
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1876#
發表於 07-2-22 15:56 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

law兄,

GOW2禾餓左/中毒好耐喇....
趁有得止住咳,實第一時間咩佢返黎


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1877#
發表於 07-2-22 18:14 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

hi!all大哥:

有無人知呀!

近排一開腦,就走左個吾知乜鬼架長方形,裡面的字係i-plus,呀女話佢一時多手按左制,但始終都裝吾到..

而家上msn,人地睇吾到我的字,但我見到人地打乜野.

betty
NNN


男爵府

積分: 8421


1878#
發表於 07-2-22 22:07 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

C.C.D

G.O.W2應該唔難搵卦?! 不過肯定貴就真...我就唔要求咁多, 求其咩倒玩倒就算, 正版咁貴...怕怕

試玩版我同lawbut兄一樣唔咩啦, 等多幾星期玩正式版...我忍..忍..忍...


betty

呢個我唔"地除"喎, 我又N年冇玩MSN了, 或者可唔可以講詳細d, 等大家幫幫手睇睇點搞...


大宅

積分: 2016


1879#
發表於 07-2-22 23:10 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

Hello 各位師兄,
今晚我咩咗隻 PSP 的 Ghost Rider 落嚟,不過佢要我 upgrade 去 2.8X,但我的 Device HOok 係 0.45+,只係去到 2.71...請問有冇計玩到....
Lawbut


男爵府

積分: 8421


1880#
發表於 07-2-23 01:54 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

lawbut兄

我本身冇psp, 不過呢個問題以前都有討論過, 結論好似係暫時冇計, 唯有等..., 不過psp野我唔奶, 你可以請教番C.C.D或者Riverwind, 佢地專家, 又或者番查舊post...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo