我叫左老公,今日帶錢返黎,出糧比佢啦!
每日都有可同的出錯,錯漏百出!我要看到實,實在是我的burden,多過係我的helper!我依加最緊要係bb健康,衛生,其他野,我都無意見啦!
我諗佢走左,我可以同bb一起安心訓覺。因為陪月,一日都只係同我餵bb一餐奶,換一兩次片,加沖涼,其餘時間,都係係廚房。
人工高,無福利,無野做!!一早回來洗下奶樽,碗,煲炒米茶,煲薑水,燉湯,reheat food for me and沖涼,洗幾件bb衫,有時餵一次奶,就無野做,直等到晚上再reheat food for my hubby。咁就收工啦!
我真係無諗過,有個唔明白自己的人,長注係屋企,幫唔到手,係一個咁大的burden。