想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21177


1861#
發表於 11-9-16 14:07 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-16 13:39
嘩,爽爽會咁多手

bb。滿有創意。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1862#
發表於 11-9-16 14:17 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-16 12:50
快d叫個鐘點黎返工啦

Monday開始開工,佢時間唔完全fit到我,但從電話溝通中,我覺得佢好有sense,聽起黎都算ok,我唔想再到處搵人,又要傾一次,又要教過曬d人用我屋企d野,佢又係媽媽,之前朋友介紹果個,有突發事黎唔到呀!lee個係住係我屋企附近,Next Monday 2p.m,你地黎果時,佢都係會黎第一日開工。

一星期有3日做Morning2日做下午,其實我早上需要人多d,但唔緊要啦!用住人先啦!慢慢過左坐月先再算啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1863#
發表於 11-9-16 14:26 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-16 13:22
你個陪月好唔掂囉,
快啲送佢走啦

我叫左老公,今日帶錢返黎,出糧比佢啦!

每日都有可同的出錯,錯漏百出!我要看到實,實在是我的burden,多過係我的helper!我依加最緊要係bb健康,衛生,其他野,我都無意見啦!

我諗佢走左,我可以同bb一起安心訓覺。因為陪月,一日都只係同我餵bb一餐奶,換一兩次片,加沖涼,其餘時間,都係係廚房。

人工高,無福利,無野做!!一早回來洗下奶樽,碗,煲炒米茶,煲薑水,燉湯,reheat food for me and沖涼,洗幾件bb衫,有時餵一次奶,就無野做,直等到晚上再reheat food for my hubby。咁就收工啦!

我真係無諗過,有個唔明白自己的人,長注係屋企,幫唔到手,係一個咁大的burden

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1864#
發表於 11-9-16 14:40 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-16+13:22+你個

原帖由 悅同 於 11-09-16 發表
我叫左老公,今日帶錢返黎,出糧比佢啦! 每日都有可同的出錯,錯漏百出!我要看到實,實在是我的burden, ...
其他野求其冇所謂,但係dirty呢方面真係唔可以接受囉





伯爵府

積分: 17022


1865#
發表於 11-9-16 15:11 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 14:17
Monday開始開工,佢時間唔完全fit到我,但從電話溝通中,我覺得佢好有sense,聽起黎都算ok,我唔想再到處 ...

咁一日黎幾耐?


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1866#
發表於 11-9-16 15:11 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-16 13:39
嘩,爽爽會咁多手
爽爽係超多手丫...所以我怕左佢....



哈哈


伯爵府

積分: 17022


1867#
發表於 11-9-16 15:12 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 14:26
我叫左老公,今日帶錢返黎,出糧比佢啦! 每日都有可同的出錯,錯漏百出!我要看到實,實在是我的burden, ...

有個咁既人係屋企
真係阻住個地球轉


伯爵府

積分: 17022


1868#
發表於 11-9-16 15:13 |只看該作者
small531 發表於 11-9-16 13:27
唔啦...佢成日拗腰又手多多...佢會拎左人地d 野...唔出聲架...我試過返屋企多左野架啦...同埋有次婆婆揹住 佢(背脊)煮飯...佢拎左個湯勺兜野扑左落婆婆個頭到...

笑死我


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1869#
發表於 11-9-16 15:14 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-16 13:40
我有試過俾奶咀,不過b豬唔多鍾意食,我都冇俾喇
爽爽都唔太like...所以已經戒左...而且仲唔會食手...hehe...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1870#
發表於 11-9-16 15:15 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 14:06
我希望佢兩樣都唔食,但如果要食,我都唔介意,又唔反對佢食手!唔係鼓勵佢食手。 不過奶咀就真係唔會啦! ...
如果唔會扭...緊係唔比啦...爽爽就好乖...已經戒左奶咀...婆婆話佢似我細個..唔會搵奶咀...亦都唔食手...hehe..



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1871#
發表於 11-9-16 15:24 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-16 15:13
笑死我
婆婆話即時覺得暈暈地....再打比我投訴....



哈哈


伯爵府

積分: 17022


1872#
發表於 11-9-16 15:29 |只看該作者
small531 發表於 11-9-16 15:24
婆婆話即時覺得暈暈地....再打比我投訴....


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1873#
發表於 11-9-16 15:55 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-16+13:40+我有

原帖由 small531 於 11-09-16 發表
爽爽都唔太like...所以已經戒左...而且仲唔會食手...hehe...
b豬家下好鍾意食手,
我打佢手仔,佢以為我同佢玩,
仲係度笑




大宅

積分: 1193


1874#
發表於 11-9-16 15:58 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 - 26

hello :;pppp: 等到傻




男爵府

積分: 7967


1875#
發表於 11-9-16 16:03 |只看該作者
small531 發表於 11-9-15 23:32
我都係買呢間...不過你地打算點交收....因為套野幾重下....個時我就每一個人一個地址咁寄...每人加多30人仔 ...

都係咁呀.
不過我仲未返工, 而送去HOME要多加30人仔, 所有我會叫搞手幫我收先, 到時再約佢拎囉~~


男爵府

積分: 7967


1876#
發表於 11-9-16 16:06 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-16 08:31
你哋講到ergobaby咁好用,我又心郁郁添~ chicco實在唔好用,星期二揹咗兩三個鐘,呢兩日條腰都痛到c咁滯



...

係係CHICCO邊款呀 ??


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1877#
發表於 11-9-16 16:06 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-16 16:03
都係咁呀.
不過我仲未返工, 而送去HOME要多加30人仔, 所有我會叫搞手幫我收先, 到時再約佢拎囉~~
...
但個時我係唔係屋企 都係收多30蚊JA WO...冇分屋企定係公司...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1878#
發表於 11-9-16 16:07 |只看該作者
林c9- 發表於 11-9-16 15:58
hello 等到傻
慢慢黎啦...唔好太心急...順其自然啦



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1879#
發表於 11-9-16 16:08 |只看該作者
本帖最後由 small531 於 11-9-16 16:09 編輯
黃二少奶 發表於 11-9-16 15:55
b豬家下好鍾意食手,
我打佢手仔,佢以為我同佢玩,
仲係度笑

爽爽而家學識打人...我打返佢...佢又打返我...好似以為我同佢玩咁...



哈哈


男爵府

積分: 7967


1880#
發表於 11-9-16 16:12 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-16 12:08
餵奶一定要開冷氣,b豬可以食到出汗,都唔知有冇咁辛苦

我一一(佢個名呀)係冷氣精,
一定要開冷氣比佢, 否則嘈到拆天!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo