想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 5376


1861#
發表於 11-9-28 22:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1862#
發表於 11-9-28 22:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1863#
發表於 11-9-28 22:39 |只看該作者

引用:我係港安睇~我都唔敢食~ 叫我星期五再覆診

原帖由 aubmaki 於 11-09-28 發表
我係港安睇~我都唔敢食~
叫我星期五再覆診呢~
小心身子呀!




禁止訪問

積分: 5376


1864#
發表於 11-9-28 22:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1865#
發表於 11-9-28 22:41 |只看該作者

引用:Quote:iloveqoo+發表於+11-9-28+17:45+我想

原帖由 cherryrabbit 於 11-09-28 發表
去睇E生好D....我都會有分泌不過係淺黃色
頭三個月都係小心D好
妳地都有分泌,即係我唔正常啦




禁止訪問

積分: 5376


1866#
發表於 11-9-28 22:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1867#
發表於 11-9-28 22:46 |只看該作者

引用:回覆+edith_ricky+的帖子 唔好睇咁多啦...

原帖由 rabdotrab 於 11-09-28 發表
回覆 edith_ricky 的帖子

唔好睇咁多啦....take it easy! 保持心情開朗
啱啱又got a very sad news...我c6個朋友,佢太太得二期breast cancer...佢好後生咖咋,聽倒後好無奈個心好唔安樂,佢平日都好健康咖,做運動又無不良嗜好




禁止訪問

積分: 5376


1868#
發表於 11-9-28 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1869#
發表於 11-9-28 22:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1870#
發表於 11-9-28 22:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1871#
發表於 11-9-28 23:01 |只看該作者

引用:回覆+edith_ricky+的帖子 有時人生就係咁.

原帖由 rabdotrab 於 11-09-28 發表
回覆 edith_ricky 的帖子

有時人生就係咁...所以要珍惜身邊既人同埋而家擁有既健康比任何野都珍貴
係呀。。。人真係好化學




大宅

積分: 1965


1872#
發表於 11-9-29 07:14 |只看該作者

回覆 回覆:rabdotrab的帖子

我見好多人都有,我個胸都有大到,不過就唔痛喔! 我見其他jm話6 week 就要著孕婦褲啦! 無諗過咁早




大宅

積分: 1965


1873#
發表於 11-9-29 07:15 |只看該作者

回覆 回覆:edith_ricky的帖子

健康真係好重要




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1874#
發表於 11-9-29 09:24 |只看該作者

引用:我見好多人都有,我個胸都有大到,不過就唔

原帖由 wingyan2011 於 11-09-29 發表
我見好多人都有,我個胸都有大到,不過就唔痛喔! 我見其他jm話6 week 就要著孕婦褲啦! 無諗過咁早



...
咁早。。。梗係覺得冬季大肚衫唔抵著成晚畀啲風嘈到瞓唔倒,條腰勁酸




大宅

積分: 1965


1875#
發表於 11-9-29 14:12 |只看該作者

回覆 回覆:edith_ricky的帖子

我今日勁訓呀 如果一陣好天就出下街先




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1876#
發表於 11-9-29 17:38 |只看該作者

引用:回覆+currymama+的帖子 下,+咁誇張唔食野

原帖由 rabdotrab 於 11-09-28 發表
回覆 currymama 的帖子

下, 咁誇張唔食野因為第一胎緊張???
我淨係睇到佢寫,緊張到早餐都冇食就去搵西醫check bingo,拿拿聲攞到醫生紙就去醫院排期,之後唔知第二日就開始流啡,無耐就冇左喇!希望果位jm快d收拾心情,養好身子先再開工啦!
大家都要加油呀!




男爵府

積分: 8215

熱血勳章


1877#
發表於 11-9-29 23:02 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

Hi~~everybody~~我係新加入架,day 1係22/8,circle 28day,已經check左兩次無bingo啦,但又無感覺黎M,勁失望~好想呀,如果未中就快啲黎嘛,心情低落




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1878#
發表於 11-9-30 08:38 |只看該作者

引用:Hi~~everybody~~我係新加入架,day+1係22/8

原帖由 siuwan 於 11-09-29 發表
Hi~~everybody~~我係新加入架,day 1係22/8,circle 28day,已經check左兩次無bingo啦,但又無感覺黎M,勁失 ...
歡迎你加入呀!你唔使咁擔心,係同唔係都已成定局,只需放鬆心情等結果,入唻同我地吹多d水,時間好快過的!呢度好旺場,已經有好多個jm中獎,話唔定下一個係你報喜架!祝你成功!




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1879#
發表於 11-9-30 08:42 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

morning every jm~ 艾瘋已經邁向梗190頁,slide到我傻左,我地係咪應該過版喇?




大宅

積分: 3149


1880#
發表於 11-9-30 08:47 |只看該作者

引用:morning+every+jm~+艾瘋已經邁向梗190頁,s

原帖由 currymama 於 11-09-30 發表
morning every jm~ 艾瘋已經邁向梗190頁,slide到我傻左,我地係咪應該過版喇?



...
係呀係呀!過版好啲

各位jm,妳地好呀!
記得我嗎?
我本來23/8 day1架,
後來22/9 又day1, 喊左出來>__<




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo