立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4447
OKb 發表於 11-10-10 18:03 有信心就可以做到嘞,你又唔洗返工,方便好多啦,支持支持~
水晶宮
積分: 67428
原帖由 sasa888 於 11-10-10 發表 佢返學都冇mud 野要準備..係要準備自己既心情lor..我驚我唔捨得佢返去炸..希望果度d人會照顧得佢ok 喇... ...
積分: 4931
sasa888 發表於 11-10-10 19:25 我諗過左開頭最辛苦既時間, 你就會想一路餵落去...因為你見到bb係你懷抱食奶既sweet 樣你就唔想放棄嫁喇 ...
原帖由 OKb 於 11-10-10 發表 絕對係~
伯爵府
積分: 17188
原帖由 gangting 於 11-10-10 發表 Vana 又係咁....所以我麻麻地想餵人奶
原帖由 Vana 於 11-10-10 發表 No..... 我係一向食得多..... kaka 主要係我太天真,以為自己瘦底
黃二少奶 發表於 11-10-10 21:57 我而家覺得埋身餵人奶好方便,係出街就覺得麻煩搵地方餵奶
子爵府
積分: 10627
原帖由 gangting 於 11-10-10 發表 嘩~~好勁呀
原帖由 黃二少奶 於 11-10-10 發表 我係輕左好多, 不過個肚腩仔好頑強
原帖由 黃二少奶 於 11-10-10 發表 係呀,不過我都唔想佢地個個星期過黎, 不過我諗佢地而家唔會個個星期過黎嫁喇 ...
原帖由 gangting 於 11-10-10 發表 我朋友有用.... 宜家好似冇生過咁
原帖由 gangting 於 11-10-10 發表 我就係怕又鬆又dum,所以先麻麻地想餵
原帖由 sasa888 於 11-10-10 發表 呢到我更加有決心返工都餵落去...
原帖由 黃二少奶 於 11-10-10 發表 我而家覺得埋身餵人奶好方便,係出街就覺得麻煩搵地方餵奶
原帖由 sasa888 於 11-10-10 發表 我通常去d商場有餵奶室
積分: 17022
KiKiWitch 發表於 11-10-11 08:57 其實我覺得你唔想俾太大壓力自己一定要餵到啫!如果你冇心餵,就唔會又買定泵、又買定儲奶袋喎!
KiKiWitch 發表於 11-10-11 08:58 你公司有冇地方 & 時間俾你泵奶?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy