想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1861#
發表於 11-10-10 19:25 |只看該作者
OKb 發表於 11-10-10 18:03
有信心就可以做到嘞,你又唔洗返工,方便好多啦,支持支持~

我諗過左開頭最辛苦既時間, 你就會想一路餵落去...因為你見到bb係你懷抱食奶既sweet 樣你就唔想放棄嫁喇


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1862#
發表於 11-10-10 20:02 |只看該作者
佢返學都冇mud 野要準備..係要準備自己既心情lor..我驚我唔捨得佢返去炸..希望果度d人會照顧得佢ok 喇...
同埋真係覺得點解個產假甘快就完....唔想返工呀....


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1863#
發表於 11-10-10 20:09 |只看該作者

引用:佢返學都冇mud+野要準備..係要準備自己既心

原帖由 sasa888 於 11-10-10 發表
佢返學都冇mud 野要準備..係要準備自己既心情lor..我驚我唔捨得佢返去炸..希望果度d人會照顧得佢ok 喇...
...
唔好咁擔心,應該冇問題




大宅

積分: 4931


1864#
發表於 11-10-10 21:00 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-10 19:25
我諗過左開頭最辛苦既時間, 你就會想一路餵落去...因為你見到bb係你懷抱食奶既sweet 樣你就唔想放棄嫁喇 ...

絕對係~


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1865#
發表於 11-10-10 21:57 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-10-10+19:25+我諗

原帖由 OKb 於 11-10-10 發表
絕對係~
我而家覺得埋身餵人奶好方便,係出街就覺得麻煩搵地方餵奶




伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1866#
發表於 11-10-10 22:35 |只看該作者

引用:Quote:OKb+發表於+11-10-10+14:28+我而家仲

原帖由 gangting 於 11-10-10 發表
Vana 又係咁....所以我麻麻地想餵人奶
No..... 我係一向食得多..... kaka

主要係我太天真,以為自己瘦底




伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1867#
發表於 11-10-10 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gangting+於+11-10-10+發表Va

原帖由 Vana 於 11-10-10 發表
No..... 我係一向食得多..... kaka

主要係我太天真,以為自己瘦底
And even my situation is so worse now....

I still think it's worth to breast feed bb for 6.5mths

So u add oil la




大宅

積分: 4931


1868#
發表於 11-10-10 22:42 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-10 21:57
我而家覺得埋身餵人奶好方便,係出街就覺得麻煩搵地方餵奶

我後期都係用塊餵奶巾遮任,邊度都照餵,爽呀


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1869#
發表於 11-10-10 22:47 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-10 21:57
我而家覺得埋身餵人奶好方便,係出街就覺得麻煩搵地方餵奶
我通常去d商場有餵奶室


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1870#
發表於 11-10-11 08:48 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-10-10+15:22+我

原帖由 gangting 於 11-10-10 發表
嘩~~好勁呀
睇數字好似輕咗好多,實際係陀叮呵嗰時重得太多




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1871#
發表於 11-10-11 08:51 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-10-10+15:22+我

原帖由 黃二少奶 於 11-10-10 發表
我係輕左好多,
不過個肚腩仔好頑強
我一向都有肚腩,所以我覺得生完都有係必然既,已經接受咗~ 而且e+個肚皮鬆咗,點瘦都會有個肚腩仔!除非嗰個人天生麗質啦!




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1872#
發表於 11-10-11 08:54 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-10-10+15:09+肯

原帖由 黃二少奶 於 11-10-10 發表
係呀,不過我都唔想佢地個個星期過黎,
不過我諗佢地而家唔會個個星期過黎嫁喇
...
啱啱嗰個星期日,c6又截咗唔俾6299嚟!good job~ 不過,佢開始有d微言喇,話我父母就可以個個星期嚟!mouth:




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1873#
發表於 11-10-11 08:54 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-10-10+15:49+我

原帖由 gangting 於 11-10-10 發表
我朋友有用....
宜家好似冇生過咁
係唔係佢天生瘦底?




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1874#
發表於 11-10-11 08:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+OKb+於+11-10-10+發表我就係

原帖由 gangting 於 11-10-10 發表
我就係怕又鬆又dum,所以先麻麻地想餵
其實我覺得你唔想俾太大壓力自己一定要餵到啫!如果你冇心餵,就唔會又買定泵、又買定儲奶袋喎!




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1875#
發表於 11-10-11 08:58 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-10-10+15:22+我

原帖由 sasa888 於 11-10-10 發表
呢到我更加有決心返工都餵落去...
你公司有冇地方 & 時間俾你泵奶?




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1876#
發表於 11-10-11 08:59 |只看該作者

引用:佢返學都冇mud+野要準備..係要準備自己既心

原帖由 sasa888 於 11-10-10 發表
佢返學都冇mud 野要準備..係要準備自己既心情lor..我驚我唔捨得佢返去炸..希望果度d人會照顧得佢ok 喇...
...
我到e+都仲成日想放假。




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1877#
發表於 11-10-11 09:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+OKb+於+11-10-10+發表絕對係~

原帖由 黃二少奶 於 11-10-10 發表
我而家覺得埋身餵人奶好方便,係出街就覺得麻煩搵地方餵奶
我都冇刻意搵地方,有張椅,唔係人來人往既地方,我有張餵奶巾就照餵。




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1878#
發表於 11-10-11 09:02 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-10-10+21:57+我

原帖由 sasa888 於 11-10-10 發表
我通常去d商場有餵奶室
有時如果有人用緊,要等好耐~




伯爵府

積分: 17022


1879#
發表於 11-10-11 10:02 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 08:57
其實我覺得你唔想俾太大壓力自己一定要餵到啫!如果你冇心餵,就唔會又買定泵、又買定儲奶袋喎!

都係既.....
我唔想有太大壓力
有就有...
冇就算


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1880#
發表於 11-10-11 10:03 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 08:58
你公司有冇地方 & 時間俾你泵奶?

公司有間餵奶室, 時間我諗lunch 泵一次(12:00), 如果可以就3:30-4:00 再泵多次, 18:30返到屋企就埋身, 唔得就3:30 唔泵lor...
06:30 埋身
12:00 泵出黎
18:30 埋身
21:00泵出黎
24:00 泵出黎



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo