興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止發言

積分: 10999


1861#
發表於 12-6-12 17:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1862#
發表於 12-6-12 17:04 |只看該作者

引用:Quote:kimchimom+發表於+12-6-12+16:44+可

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
我胃口係真係好好!!只係阿b踢返出黎....
甘係咪食得太急?慢慢食睇下阿女有無甘反感?




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1863#
發表於 12-6-12 17:04 |只看該作者

引用:Quote:kimchimom 發表於 12-6-12 16:41 救

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
e生叫我做咩都慢慢黎wor.......唔好太快起身,行太快,
做咩都唔可以太快.......
d血一下子上唔到腦wo
自從feel到阿b long long 下。我已經唔敢郁得快。驚日子有功撞傻佢。




禁止發言

積分: 10999


1864#
發表於 12-6-12 17:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1865#
發表於 12-6-12 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1866#
發表於 12-6-12 17:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發

原帖由 carmenyan206 於 12-06-12 發表
甘係咪食得太急?慢慢食睇下阿女有無甘反感?
佢個女咁憎人侵佔佢領土。大大舊野跌落胃。阻住佢。實推返出黎啦。食慢d, 消化緊d 先再食應該有用。




禁止發言

積分: 10999


1867#
發表於 12-6-12 17:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1868#
發表於 12-6-12 17:07 |只看該作者

引用:Quote:siuminyeung 發表於 12-6-12 17:03 D

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
除左蛋同奶奶仲有d咩會高蛋白d呢.....?
肉。等陣靜d 抄d 野比你




禁止發言

積分: 10999


1869#
發表於 12-6-12 17:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1870#
發表於 12-6-12 17:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1871#
發表於 12-6-12 17:09 |只看該作者

引用:Quote:siuminyeung 發表於 12-6-12 17:04

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
我仍然光速去做所有野..........
所以你個女咪咁燥。唔鍾意即頂。

不過我驚我個女唔舒服都唔出聲。




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1872#
發表於 12-6-12 17:10 |只看該作者

引用:Quote:siuminyeung+發表於+12-6-12+17:06+

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
皇帝女,媽媽唔求自己食得多,你自己記得食多d mum mum
你d野咬爛d 細啖d 唔好扯到衡 食到一半抖5分鐘 食到一半飽就好收手了。睇下甘佢會唔會接受?




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1873#
發表於 12-6-12 17:10 |只看該作者

引用:Quote:siuminyeung 發表於 12-6-12 17:07

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
綿羊!我對你既愛真係唔可以用言語黎形容
其實你會唔會考慮媽媽奶?




禁止發言

積分: 10999


1874#
發表於 12-6-12 17:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1875#
發表於 12-6-12 17:12 |只看該作者

回覆:準媽齊齊生旺b Part2

依家做老母呢 係咪d仔女都未q出世就有求於佢地 我真係投降鳥




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1876#
發表於 12-6-12 17:12 |只看該作者

引用:Quote:siuminyeung 發表於 12-6-12 17:09

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
死啦,似足我就惡教/
應該唔多唔少都溝d 爸爸既乖




伯爵府

積分: 17147


1877#
發表於 12-6-12 17:12 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:03
e生叫我做咩都慢慢黎wor.......唔好太快起身,行太快,
做咩都唔可以太快.......
d血一下子上唔到腦wo

所以之前我都提你地做咩都要慢..
我而家係office都係everything keep VERY SLOWLY!!!

urgent case都要慢慢ur


禁止發言

積分: 10999


1878#
發表於 12-6-12 17:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17147


1879#
發表於 12-6-12 17:13 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 17:10
其實你會唔會考慮媽媽奶?

我驚佢重嘔得勁..


禁止發言

積分: 10999


1880#
發表於 12-6-12 17:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo