烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


水晶宮

積分: 56409


1861#
發表於 12-8-1 10:55 |只看該作者

引用:Quote:GG9190+發表於+12-8-1+10:48+我都有

原帖由 柒子 於 12-08-01 發表
其實我前排都有諗過呢樣野.

我茂任何野support..只係聽人講.
7 哥,知唔知甜忌廉邊度有呀?packing 點睇佢係甜定淡呀?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1862#
發表於 12-8-1 10:57 |只看該作者
柒子 發表於 12-8-1 10:39
咪傻啦.

特別係你地咁愛用高水份.
以你男性角度,呢部只有50W 機的和面機 和面機 玩唔玩得過呢?

我見淘寶真正的MIXER 要2千以上,也不平的。



點評

hinhin_ma  50W太少啦, 平時D打旦機都過百但都未夠力打麵團...  發表於 12-8-1 18:24


伯爵府

積分: 15926


1863#
發表於 12-8-1 12:31 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-8-1 10:55
7 哥,知唔知甜忌廉邊度有呀?packing 點睇佢係甜定淡呀?

whipping Cream咪淡啦..

甜個隻好似植脂來..好硬身喎..


http://twinsco.com/GenCategory.php?cat_id=31


男爵府

積分: 8956


1864#
發表於 12-8-1 12:32 |只看該作者
GG9190 發表於 12-8-1 10:51
咁即係正常啦!
咁我應該比時間佢發耐啲,
我又驚發得耐會過龍.

用手指沾一些水,

輕輕壓一下麵包側腹,

如果在麵包上有印出指印,

就表示完成發酵可以進烤箱


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1865#
發表於 12-8-1 13:20 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-8-1 12:32
用手指沾一些水,

輕輕壓一下麵包側腹,
吾該晒辣椒仔,
原來有得睇二發完成未,
成日話大兩倍, 有時真係吾知點爲之兩倍大


水晶宮

積分: 56409


1866#
發表於 12-8-1 13:29 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+12-8-1+10:55+7

原帖由 柒子 於 12-08-01 發表
whipping Cream咪淡啦..

甜個隻好似植脂來..好硬身喎..
淡忌廉好快溶。但甜忌廉又係合成野。試下先,睇差幾多



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


伯爵府

積分: 15926


1867#
發表於 12-8-1 13:58 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-8-1 10:57
以你男性角度,呢部只有50W 機的和面機 和面機 玩唔玩得過呢?

我見淘寶真正的MIXER 要2千以上,也不平的 ...

50W..講真力水真係驚唔夠.

T大之前講過個d Food processor..類似咁東東.


大宅

積分: 2325


1868#
發表於 12-8-1 14:16 |只看該作者
本帖最後由 Chumeiying 於 12-8-1 14:21 編輯
GG9190 發表於 12-8-1 10:26
咁你有冇捉到佢呀
我屋企又係有鹽蛇
其實,首先發現一片深啡色嘅物體才見到它呢。(現回想起,才估到那是什麼)
唸起昨晚嘅努力,做到成一點,同埋啲日清粉和忌廉,我竟然吃了,仲俾阿囡㖭!嗚嗚。
其實,首先發現一片深啡色嘅物體才見到它呢。(現回想起,才估到那是什麼
唸起昨晚嘅努力,做到成一點,同埋啲日清粉和忌廉,我竟然吃了,仲俾阿囡㖭!嗚嗚。
因為驚到差唔多暈低,它嘅去向不明。


伯爵府

積分: 15926


1869#
發表於 12-8-1 14:20 |只看該作者
Chumeiying 發表於 12-8-1 14:16

唸起昨晚嘅努力,做到成一點,同埋啲日清粉和忌廉,我竟然吃了,仲俾阿囡㖭!嗚嗚



俾個借口你再整多次.



伯爵府

積分: 15926


1870#
發表於 12-8-1 14:21 |只看該作者
GG9190 發表於 12-8-1 13:20
吾該晒辣椒仔,
原來有得睇二發完成未,
成日話大兩倍, 有時真係吾知點爲之兩倍大

我一向唔多理幾多先叫2倍..覺差不多就焗啦..

其實用手指篤下..係怕留有印....發酵完成的dough唔會回縮.



珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1871#
發表於 12-8-1 14:25 |只看該作者
Chumeiying 發表於 12-8-1 14:16
其實,首先發現一片深啡色嘅物體才見到它呢。(現回想起,才估到那是什麼)唸起昨晚嘅努力,做到 ...
我就成日都見到佢地啲poo poo,
成日要同佢地善後


伯爵府

積分: 15926


1872#
發表於 12-8-1 14:49 |只看該作者
呢枝野..

我估好稀..

Gateway賣16x.X..




http://www.costco.com/Browse/Pro ... 1411&lang=en-US


水晶宮

積分: 56409


1873#
發表於 12-8-1 15:25 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+12-8-1+10:13+

原帖由 KBIB2008 於 12-08-01 發表
T大個爐好似有發酵功能 呢度
發酵焗爐好吸引!快啲壞,快啲壞!



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


伯爵府

積分: 15926


1874#
發表於 12-8-1 15:49 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-8-1 15:25
發酵焗爐好吸引!快啲壞,快啲壞!

咒死個爐..嘩..你地咁勁呀..哈..


子爵府

積分: 11813


1875#
發表於 12-8-1 16:28 |只看該作者

引用:昨晚做了牛奶吐司直接法,放了在包盒,蓋餘

原帖由 Chumeiying 於 12-08-01 發表
昨晚做了牛奶吐司直接法,放了在包盒,蓋餘少少疏氣。今早打開有條肉色大嚴蛇,嚇C我了! ...

太美味了




子爵府

積分: 11813


1876#
發表於 12-8-1 16:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-08-01+發表朋友激

原帖由 NoelB 於 12-08-01 發表
試下加可可粉做古古力味,應該不錯的
再試下,
明天吉日,睇下有冇人幫我湊大女去學琴,咁就可以帶埋細妹去吉吉島了




子爵府

積分: 11813


1877#
發表於 12-8-1 16:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-08-01+發表等我試

原帖由 NoelB 於 12-08-01 發表
焗爐無位放,但放了25kg麵粉
淨吃麵包好悶呀,入焗爐啦,大女會好開心,造型包好正呀:keke ...
買唔買爐都要入25k,
問題係有爐後 d 打蛋器,麵包蛋糕模等等......等等先係問題




子爵府

積分: 11813


1878#
發表於 12-8-1 16:36 |只看該作者

引用:早兩次整包試了老麵種,幾好喎,真的不痴手

原帖由 NoelB 於 12-08-01 發表
早兩次整包試了老麵種,幾好喎,真的不痴手,昨日的用金像落到68%水份(315g粉,215g奶+cream+蛋)都無咩問題 ...
cream 係可以多 d,
辣椒仔都話 唔加140 cream, 加奶只可70, 就知差几遠。

仲有覺得cream 都係好油 ,所以水分高都唔太痴手,唔知啱唔啱,吹下




伯爵府

積分: 15926


1879#
發表於 12-8-1 16:45 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-8-1 13:29
淡忌廉好快溶。但甜忌廉又係合成野。試下先,睇差幾多

植物野唔係合成野..



伯爵府

積分: 15926


1880#
發表於 12-8-1 17:10 |只看該作者
是因 發表於 12-8-1 16:36
cream 係可以多 d,
辣椒仔都話 唔加140 cream, 加奶只可70, 就知差几遠。

梗係肥啦..Whipping cream成30-36% 脂妨..

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7007012003786

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo