立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 56409
原帖由 柒子 於 12-08-01 發表 其實我前排都有諗過呢樣野. 我茂任何野support..只係聽人講.
男爵府
積分: 8838
柒子 發表於 12-8-1 10:39 咪傻啦. 特別係你地咁愛用高水份.
伯爵府
積分: 15926
jenniecatcat 發表於 12-8-1 10:55 7 哥,知唔知甜忌廉邊度有呀?packing 點睇佢係甜定淡呀?
積分: 8956
GG9190 發表於 12-8-1 10:51 咁即係正常啦! 咁我應該比時間佢發耐啲, 我又驚發得耐會過龍.
珍珠宮
積分: 31623
辣椒仔coco 發表於 12-8-1 12:32 用手指沾一些水, 輕輕壓一下麵包側腹,
原帖由 柒子 於 12-08-01 發表 whipping Cream咪淡啦.. 甜個隻好似植脂來..好硬身喎..
KBIB2008 發表於 12-8-1 10:57 以你男性角度,呢部只有50W 機的和面機 和面機 玩唔玩得過呢? 我見淘寶真正的MIXER 要2千以上,也不平的 ...
大宅
積分: 2325
GG9190 發表於 12-8-1 10:26 咁你有冇捉到佢呀 我屋企又係有鹽蛇其實,首先發現一片深啡色嘅物體才見到它呢。(現回想起,才估到那是什麼)唸起昨晚嘅努力,做到成一點,同埋啲日清粉和忌廉,我竟然吃了,仲俾阿囡㖭!嗚嗚。
其實,首先發現一片深啡色嘅物體才見到它呢。(現回想起,才估到那是什麼)
Chumeiying 發表於 12-8-1 14:16 唸起昨晚嘅努力,做到成一點,同埋啲日清粉和忌廉,我竟然吃了,仲俾阿囡㖭!嗚嗚
GG9190 發表於 12-8-1 13:20 吾該晒辣椒仔, 原來有得睇二發完成未, 成日話大兩倍, 有時真係吾知點爲之兩倍大
Chumeiying 發表於 12-8-1 14:16 其實,首先發現一片深啡色嘅物體才見到它呢。(現回想起,才估到那是什麼)唸起昨晚嘅努力,做到 ...
原帖由 KBIB2008 於 12-08-01 發表 T大個爐好似有發酵功能 呢度
jenniecatcat 發表於 12-8-1 15:25 發酵焗爐好吸引!快啲壞,快啲壞!
子爵府
積分: 11813
原帖由 Chumeiying 於 12-08-01 發表 昨晚做了牛奶吐司直接法,放了在包盒,蓋餘少少疏氣。今早打開有條肉色大嚴蛇,嚇C我了! ...
原帖由 NoelB 於 12-08-01 發表 試下加可可粉做古古力味,應該不錯的
原帖由 NoelB 於 12-08-01 發表 焗爐無位放,但放了25kg麵粉 淨吃麵包好悶呀,入焗爐啦,大女會好開心,造型包好正呀:keke ...
原帖由 NoelB 於 12-08-01 發表 早兩次整包試了老麵種,幾好喎,真的不痴手,昨日的用金像落到68%水份(315g粉,215g奶+cream+蛋)都無咩問題 ...
jenniecatcat 發表於 12-8-1 13:29 淡忌廉好快溶。但甜忌廉又係合成野。試下先,睇差幾多
是因 發表於 12-8-1 16:36 cream 係可以多 d, 辣椒仔都話 唔加140 cream, 加奶只可70, 就知差几遠。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy