心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28065


1861#
發表於 06-6-27 09:50 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

早晨亞pinkava....bobo....ringoivy...重有咁多位


翡翠宮

積分: 76971


1862#
發表於 06-6-27 09:53 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

早呀實二世, 禾爽問lee尋日有茅處械條jer~~~~~~~~ry呀
Ivy124 寫道:
早晨亞pinkava....bobo....ringoivy...重有咁多位


珍珠宮

積分: 41557


1863#
發表於 06-6-27 10:12 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

gd morning everybody


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1864#
發表於 06-6-27 10:15 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

我諗佢唔係冷呀!呢D係lin lin 聲!可能鬧鐘響掛?!
LOWERBOBO 寫道:
good morning..... [img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_322.gif[/img] 各位姊妹、、、、、

pinkava...你做咩呀 你個边落緊雪呀 [img align=right]http://smileys.smileycentral.com/cat/28/28_4_8.gif[/img]



[quote]
PINKAVA 寫道:
[size=small]冷~ 冷~ 冷~ 冷~

[size=medium]((((((早晨呀))))))
[/quote]


公爵府

積分: 28065


1865#
發表於 06-6-27 10:15 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

未呀....如果係真jerry我就會即刻飛去睇....但假野就留返星期日先啦...條假jer無奶油唔等得

[quote]
ringoivy 寫道:
早呀實二世, 禾爽問lee尋日有茅處械條jer呀


翡翠宮

積分: 76971


1866#
發表於 06-6-27 10:16 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

婆婆李刀計善解人意喎 [quote]
小路 寫道:
我諗佢唔係冷呀!呢D係lin lin 聲!可能鬧鐘響掛?!


公爵府

積分: 28065


1867#
發表於 06-6-27 10:16 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

morning.....

小小靖 寫道:
gd morning everybody


翡翠宮

積分: 76971


1868#
發表於 06-6-27 10:18 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

咁禾旦李既蕉熄 [quote]
Ivy124 寫道:
未呀....如果係真jerry我就會即刻飛去睇....但假野就留返星期日先啦...條假jer無奶油唔等得


公爵府

積分: 28065


1869#
發表於 06-6-27 10:18 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

原來而家一號風球喎


公爵府

積分: 28065


1870#
發表於 06-6-27 10:20 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

唔通你都想去睇jerjer ?-(

[quote]
ringoivy 寫道:
咁禾旦李既蕉熄 [quote]


男爵府

積分: 7531


1871#
發表於 06-6-27 10:25 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

嘩!你好醒目!!!![img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1205.gif[/img]

[quote]
小路 寫道:
我諗佢唔係冷呀!呢D係lin lin 聲!可能鬧鐘響掛?! [quote]
]


翡翠宮

積分: 76971


1872#
發表於 06-6-27 10:42 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

黑漆猛猛有咩巧t [quote]
Ivy124 寫道:
唔通你都想去睇jerjer ?-(


翡翠宮

積分: 76971


1873#
發表於 06-6-27 10:42 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

有計用咩八號先空朱禾啦
Ivy124 寫道:
原來而家一號風球喎


公爵府

積分: 28065


1874#
發表於 06-6-27 10:46 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

點解你唔話我醒目呀

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
嘩!你好醒目!!!![img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1205.gif[/img]


翡翠宮

積分: 76971


1875#
發表於 06-6-27 10:52 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

人地刀未發掘到典拱得七口啫 [quote]
Ivy124 寫道:
點解你唔話我醒目呀


男爵府

積分: 7531


1876#
發表於 06-6-27 11:14 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

牛牛,我都比2個叻你先得。
[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1219.gif[/img]

IVY.、、、你UN 唔 UN 呀?

ringoivy 寫道:
人地刀未發掘到典拱得七口啫 [quote]
Ivy124 寫道:
點解你唔話我醒目呀


公爵府

積分: 28065


1877#
發表於 06-6-27 11:18 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

乜好黑架咩 ?-(

[quote]
ringoivy 寫道:
黑漆猛猛有咩巧t [quote]


公爵府

積分: 28065


1878#
發表於 06-6-27 11:21 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

我都想...但機會唔大呢

[quote]
ringoivy 寫道:
有計用咩八號先空朱禾啦 [quote]


翡翠宮

積分: 76971


1879#
發表於 06-6-27 11:22 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

李睇唔到李條JER...............RY D皮膚巧幼稀架咩 ?-( [quote]
Ivy124 寫道:
乜好黑架咩 ?-(


翡翠宮

積分: 76971


1880#
發表於 06-6-27 11:24 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
牛牛,我都比2個叻你先得。
[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1219.gif[/img]

IVY.、、、你UN 唔 UN 呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo