跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 58802


1861#
發表於 06-7-22 12:12 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)


[quote]
joannelai930 寫道:

都係5,6個, 唔會多架啦


公爵府

積分: 28259


1862#
發表於 06-7-22 12:17 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

講下o者 ..

你又話, 我係你既 ... :mrgreen:

[quote]
joannelai930 寫道:
係咪我問你會開心D咁去呢 ?
佢係搞手嘛, 我咪話佢問囉
[/url]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1863#
發表於 06-7-22 12:22 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

唔可以O係度講架 [quote]
蝦蝦 寫道:
講下o者 ..

你又話, 我係你既 ... :mrgreen:


公爵府

積分: 28259


1864#
發表於 06-7-22 12:23 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

希望你地唔好介意, 唔好覺得我扭擰啦, 我好怕好多人既 gathering

[quote]
sammifanlp 寫道:

[quote]
joannelai930 寫道:

都係5,6個, 唔會多架啦

[/url]


公爵府

積分: 28259


1865#
發表於 06-7-22 12:25 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)



[quote]
joannelai930 寫道:
唔可以O係度講架 [quote]
蝦蝦 寫道:
講下o者 ..

你又話, 我係你既 ... :mrgreen:
[/url]


公爵府

積分: 28259


1866#
發表於 06-7-22 12:27 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

我而家期待緊秋天, 我想去 bbq 呀 :-(
[/url]


公爵府

積分: 28259


1867#
發表於 06-7-22 12:30 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

蝦佬同我講, 我姑拉個囝, 成日打電話比佢, 嗌好悶, 要蝦佬去大埔, 湊佢去游水 :evil:

我 remind 蝦佬一次, 邊個叫佢家姐話我成日好鬧佢個囝, 我唔會入去同佢玩, 佢鐘意出黎, 有本事就自己諗辦法, 我淨係顧蝦仔都顧唔掂 (嬲到爆), 佢阿媽 c 架, 唔識帶個囝去玩, 抵佢啦, 咪成日困住個囝o係屋企囉.

蝦佬如果要入去, 我唔會跟住, 有本事佢自己放低個囝, 去湊人地個囝
[/url]


侯爵府

積分: 20065


1868#
發表於 06-7-22 12:30 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

覆 : 蝦
我尋晚睇左st.john果本野, 佢05年修訂過, 但我對比過03年果本, 都無咩分別, 總頁數又一樣喎, 扼$ :tongue: , 不過我又唔記得買左幾錢喎 :lol:


公爵府

積分: 28259


1869#
發表於 06-7-22 12:33 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

越諗就越嬲.

都一家人, 係我姑拉自己搞到自己個囝咁悶, 原本我地成日入去佢 ok, 遠都在所不計

真係好嬲佢咁樣, 搞到個囝走黎煩我自己頭家
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1870#
發表於 06-7-22 12:34 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

你上次講過啦
[quote]
蝦蝦 寫道:
希望你地唔好介意, 唔好覺得我扭擰啦, 我好怕好多人既 gathering


水晶宮

積分: 58802


1871#
發表於 06-7-22 12:35 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)


[quote]
蝦蝦 寫道:
蝦佬同我講, 我姑拉個囝, 成日打電話比佢, 嗌好悶, 要蝦佬去大埔, 湊佢去游水 :evil:

我 remind 蝦佬一次, 邊個叫佢家姐話我成日好鬧佢個囝, 我唔會入去同佢玩, 佢鐘意出黎, 有本事就自己諗辦法, 我淨係顧蝦仔都顧唔掂 (嬲到爆), 佢阿媽 c 架, 唔識帶個囝去玩, 抵佢啦, 咪成日困住個囝o係屋企囉.

蝦佬如果要入去, 我唔會跟住, 有本事佢自己放低個囝, 去湊人地個囝


水晶宮

積分: 58802


1872#
發表於 06-7-22 12:37 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

有d人係唔鐘意俾人話佢個囝架
[quote]
蝦蝦 寫道:
越諗就越嬲.

都一家人, 係我姑拉自己搞到自己個囝咁悶, 原本我地成日入去佢 ok, 遠都在所不計

真係好嬲佢咁樣, 搞到個囝走黎煩我自己頭家


公爵府

積分: 28259


1873#
發表於 06-7-22 12:37 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

我果陣上堂都試過, 我用新書, 同學仔用舊書, 基本上係完全一樣, 但到睇真, 先有一/兩處唔同

我未得閒, 好似上網有得 check 價錢, 但都唔駛買喇, 我都有

[quote]
chanfan 寫道:
覆 : 蝦
我尋晚睇左st.john果本野, 佢05年修訂過, 但我對比過03年果本, 都無咩分別, 總頁數又一樣喎, 扼$ :tongue: , 不過我又唔記得買左幾錢喎 :lol:
[/url]


公爵府

積分: 28259


1874#
發表於 06-7-22 12:39 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

大佬呀, 佢唔鐘意, 可以同我講, 無謂o係我背後, 同我 99 講丫, 咁算點先 ..

我出聲話佢個囝, 都係出於好意, 有唔岩教佢o者, 三九唔識七, 我又唔知佢乜水, 我話 q 知佢丫

[quote]
sammifanlp 寫道:
有d人係唔鐘意俾人話佢個囝架
[/url]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1875#
發表於 06-7-22 12:40 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

果然嬲到爆
蝦蝦 寫道:
蝦佬同我講, 我姑拉個囝, 成日打電話比佢, 嗌好悶, 要蝦佬去大埔, 湊佢去游水 :evil:

我 remind 蝦佬一次, 邊個叫佢家姐話我成日好鬧佢個囝, 我唔會入去同佢玩, 佢鐘意出黎, 有本事就自己諗辦法, 我淨係顧蝦仔都顧唔掂 (嬲到爆), 佢阿媽 c 架, 唔識帶個囝去玩, 抵佢啦, 咪成日困住個囝o係屋企囉.

蝦佬如果要入去, 我唔會跟住, 有本事佢自己放低個囝, 去湊人地個囝


侯爵府

積分: 20065


1876#
發表於 06-7-22 12:41 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

得一/二處唔同 真係扼$
蝦蝦 寫道:
我果陣上堂都試過, 我用新書, 同學仔用舊書, 基本上係完全一樣, 但到睇真, 先有一/兩處唔同

我未得閒, 好似上網有得 check 價錢, 但都唔駛買喇, 我都有


水晶宮

積分: 58802


1877#
發表於 06-7-22 12:42 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

有d人係咁架
[quote]
蝦蝦 寫道:
大佬呀, 佢唔鐘意, 可以同我講, 無謂o係我背後, 同我 99 講丫, 咁算點先 ..

我出聲話佢個囝, 都係出於好意, 有唔岩教佢o者, 三九唔識七, 我又唔知佢乜水, 我話 q 知佢丫


公爵府

積分: 28259


1878#
發表於 06-7-22 12:42 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

我都唔知佢唔 like 架, 係有一次 99 自己忍唔住口, 講我知我姑拉講我壞話, 叫我見到佢個囝, 唔好話佢個囝
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1879#
發表於 06-7-22 12:44 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

由得佢囉
我都試唔少啦
[quote]
蝦蝦 寫道:
我都唔知佢唔 like 架, 係有一次 99 自己忍唔住口, 講我知我姑拉講我壞話, 叫我見到佢個囝, 唔好話佢個囝


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1880#
發表於 06-7-22 12:46 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 13)

同我99一樣, 果次我話佢個大孫, 佢對我黑面呀, 佢唔曳到我頂唔順我都懶得出聲呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo