跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7361


18821#
發表於 05-7-27 13:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C,

我幫毛毛報了附近的Playgroup, 咁岩9月先開班, 感覺上好似佢開學啦!


子爵府

積分: 10015


18822#
發表於 05-7-27 13:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Alice,
是一星期返一次的呀?
星期幾返呀?


男爵府

積分: 7361


18823#
發表於 05-7-27 13:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Chris,

開心媽咪是一本雜誌嗎? 恭喜你呀!


男爵府

積分: 7361


18824#
發表於 05-7-27 13:46 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C,

Every Mon and Wed,
下午3:30 to 5:00


男爵府

積分: 7361


18825#
發表於 05-7-27 13:47 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Chris,

係bor, 一唔一齊報Playgroup?


子爵府

積分: 10015


18826#
發表於 05-7-27 13:48 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,
咁姐姐帶毛毛返學呀?
我想問學費是幾多呀?


男爵府

積分: 6495


18827#
發表於 05-7-27 13:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,

5/9? 星期一黎架bor, 咁工人姐姐同佢返? 你唔搵d返week end的? 咁你可能睇到佢上堂表現ma.


男爵府

積分: 6426


18828#
發表於 05-7-27 13:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

响邊樹?
Coolpig 寫道:
開學啦, 開學啦, 毛毛9月5日開學啦
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


子爵府

積分: 10015


18829#
發表於 05-7-27 13:51 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor, alice,
係囉!
一齊上 playgroup 都是一種親子活動呀!
duke1208 寫道:
alice,

5/9? 星期一黎架bor, 咁工人姐姐同佢返? 你唔搵d返week end的? 咁你可能睇到佢上堂表現ma.


男爵府

積分: 6426


18830#
發表於 05-7-27 13:51 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,

是baby 親子雜誌
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 6426


18831#
發表於 05-7-27 13:54 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,

我都有諗報Playgroup, 等隻曳豬學紀律
有咩好介紹
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 7361


18832#
發表於 05-7-27 13:57 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C, Chris, Astor,

一次過答晒:
宏福Playgroup,
頭個4堂我會請half day leave,
之後是麻麻/姐姐帶(都安全, 因為不雖過馬路, 我就是貪佢近近地才報)
Weekend我多數有"其他"親子活動, 反而weekdays可以用下佢d時間上堂, 唔駛只係對住姐姐only, 另外, 我99都好想同佢一齊上堂, 所以佢話餘下的日子唔駛勞煩姐姐了, 佢會帶 我99話晒以前都是"小學教師", 我諗佢識點"匯報"毛毛既情況俾我聽架啦

重有學費, $800一個月(算好平了, $100一堂), 不過一次要交2個月既錢, 足歲半先收, 要waiting, 我wait左半年


男爵府

積分: 6426


18833#
發表於 05-7-27 13:59 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,

pm pm~
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 6495


18834#
發表於 05-7-27 14:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c, alice, chris

ga+上緊mit, 都ok啦, 不過上左2堂就請左2堂假 , 因為我屋企多野搵, 帶唔到佢去, 而我同fanny都去左保護兒童會排緊, 希望排到啦.


男爵府

積分: 7361


18835#
發表於 05-7-27 14:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Chris


男爵府

積分: 7361


18836#
發表於 05-7-27 14:11 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

重有, maximum一班15人, 一位中文 +一位外籍老師~


子爵府

積分: 10241


18837#
發表於 05-7-27 14:11 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10241


18838#
發表於 05-7-27 14:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,
毛毛返學要小心D, 會易D傳染到病病架. 記得同佢常常洗手仔.
多口問句, 個D乜乜教育中心唔係只可以收一個月學費既咩? 你個間一收收兩個月係違法架!!
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10241


18839#
發表於 05-7-27 14:19 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

最近悠記玩開個playgroup個度都升左班, 係比歲半大既BB上既, 突然間由兩個BB去到十個BB(join 埋人地大D個D), 間房就細左好多. 同埋一上就上兩個鍾, 好似都幾tired. 悠記Dconcentration又未係咁好, 都有D環節佢唔肯定定地上. 不過希望佢大個D會好D.
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10241


18840#
發表於 05-7-27 14:20 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

may,
你隻羊仔病病呀!! :-( 希望佢快D好番啦!!!!
我好掛住你呀! 你成日唔上來吹水. :-(
I support autism acceptance!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo