跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74100


18841#
發表於 12-12-31 10:44 |只看該作者
lokwai 發表於 12-12-31 10:42
佢好番啦.....仲好似要食番之前無胃食既餐數咁

有日lunch,食左一碗雞扒麵+2件壽司+仲要咬我幾啖餐旦水治, ...
食返....補數


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18842#
發表於 12-12-31 10:44 |只看該作者
lokwai 發表於 12-12-31 10:38
我自己知自己事,已經食定野打底
果個亞wood最離譜,咳又唔食藥唔睇醫生,仲要日日3杯凍0茶又食煙, ...
佢地覺得自己好大隻麻...懶型咁


水晶宮

積分: 56663


18843#
發表於 12-12-31 10:45 |只看該作者
fw5775 發表於 12-12-31 10:40
我前2日都係禁wor.....
係尋日evening開始就沙啦......
你有無自己整果d咸柑桔呀...開聲好勁,醃到黑曬果d


琥珀宮

積分: 165356


18844#
發表於 12-12-31 10:45 |只看該作者
fw5775 發表於 12-12-31 10:40
我前2日都係禁wor.....
係尋日evening開始就沙啦......
咁痛5痛


琥珀宮

積分: 165356


18845#
發表於 12-12-31 10:46 |只看該作者
jcy 發表於 12-12-31 10:44
佢地覺得自己好大隻麻...懶型咁


水晶宮

積分: 56663


18846#
發表於 12-12-31 10:47 |只看該作者
fw5775 發表於 12-12-31 10:43
我果日又係忍唔住, 話baba, 佢自己咳又唔理其他人, mask又唔用, 咳都用日擋下呀, e家攪到我都病埋, 又唔係 ...

講到口臭,當我地耳邊風


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18847#
發表於 12-12-31 10:48 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 12-12-31 10:41
你個d西藥食晒未?
係咪食晒就覆診?
係既順手同dr.講喉嚨朝朝都腫腫地比佢check吓 ...
未食晒...星期四覆診


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18848#
發表於 12-12-31 10:51 |只看該作者
lokwai 發表於 12-12-31 10:47
講到口臭,當我地耳邊風
我今次肺炎之前咪就係steel咳到甩肺都唔睇醫生囉...到我病到cc下...佢先肯去藥房配藥話怕我再病...你話係咪乞人憎


水晶宮

積分: 56663


18849#
發表於 12-12-31 10:52 |只看該作者
jcy 發表於 12-12-31 10:44
佢地覺得自己好大隻麻...懶型咁

唔諗下自己幾十歲,你估真係想當年咩


琥珀宮

積分: 165356


18850#
發表於 12-12-31 10:53 |只看該作者
jcy 發表於 12-12-31 10:48
未食晒...星期四覆診
咁你頂住啦星期四記住講


琥珀宮

積分: 165356


18851#
發表於 12-12-31 10:54 |只看該作者
jcy 發表於 12-12-31 10:51
我今次肺炎之前咪就係steel咳到甩肺都唔睇醫生囉...到我病到cc下...佢先肯去藥房配藥話怕我再病...你話係咪 ...


琥珀宮

積分: 165356


18852#
發表於 12-12-31 10:55 |只看該作者
lokwai 發表於 12-12-31 10:52
唔諗下自己幾十歲,你估真係想當年咩
家下一5夠ZZZZ個人都怕涷D


水晶宮

積分: 74100


18853#
發表於 12-12-31 10:56 |只看該作者
lokwai 發表於 12-12-31 10:45
你有無自己整果d咸柑桔呀...開聲好勁,醃到黑曬果d
尋晚咪叫baba幫我搵出黎....今日帶左返工沖, e家都飲緊.....
係咪禁勁? 暫時咪有氣色....咳起上黎喉都痛埋.....

仲話明日去玩tim.....唉, 真係唔like放假先黎病


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18854#
發表於 12-12-31 10:58 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 12-12-31 10:54
雖然未必關晒佢事...但係我都入晒佢數


水晶宮

積分: 74100


18855#
發表於 12-12-31 10:59 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 12-12-31 10:45
咁痛5痛
有咳先痛


水晶宮

積分: 56663


18856#
發表於 12-12-31 10:59 |只看該作者
本帖最後由 lokwai 於 12-12-31 11:00 編輯
jcy 發表於 12-12-31 10:51
我今次肺炎之前咪就係steel咳到甩肺都唔睇醫生囉...到我病到cc下...佢先肯去藥房配藥話怕我再病...你話係咪 ...

仲要你自己煲埋藥比自己食呢...真係好心酸囉

究竟佢知唔知個肺有事會好長手尾架呢


琥珀宮

積分: 165356


18857#
發表於 12-12-31 11:00 |只看該作者
fw5775 發表於 12-12-31 10:56
尋晚咪叫baba幫我搵出黎....今日帶左返工沖, e家都飲緊.....
係咪禁勁? 暫時咪有氣色....咳起上黎喉都痛埋. ...
放假先黎病最令人掃興
明天去邊玩呀


琥珀宮

積分: 165356


18858#
發表於 12-12-31 11:02 |只看該作者
jcy 發表於 12-12-31 10:51
雖然未必關晒佢事...但係我都入晒佢數

lokwai 發表於 12-12-31 10:59

仲要你自己煲埋藥比自己食呢...真係好心酸囉

究竟佢知唔知個肺有事會好長手尾架呢
係囉....真係可大可小
我聽到都好驚


水晶宮

積分: 56663


18859#
發表於 12-12-31 11:03 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 12-12-31 10:55
家下一5夠ZZZZ個人都怕涷D

我已經好小心,見小小頭赤就食定藥,無乜事就食vit c....巾不離頸,近e幾日滴露都用左半支
目的就係要擋住佢2父女


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18860#
發表於 12-12-31 11:04 |只看該作者
lokwai 發表於 12-12-31 10:59
仲要你自己煲埋藥比自己食呢...真係好心酸囉

究竟佢知唔知個肺有事會好長手尾架呢
佢地緊係唔知啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo